Přejít na obsah

Škoda KAMIQ


PTiCA

Doporučené příspěvky

no nakonfiguroval jsem dle přání manželky černýho kamiqa =šemíka

1,6 disel, manuál

černá perleť

černý al kola hoedus

černý plasty v náraznících

elektrický víko kufru -na normální žena nedosáhne

parkovací kamera

tmavý okna

vyhřívané čelní okno

dojezdový kolo

dojem z předváděcí jízdy velmi dobrý, zkoušely jsme scalu ale  kamiq je tím vyšším stropem takový vzdušnější a jelikož jsme dříve narození, lépe se nám i vystupovalo z vozu

jako obrovský bonus bylo to že můj zaměstnavatel, který má velkou flotilu škodovek má se škoda auto dohodu o zaměstnaneckém bonusu na nákup nového auta a tím jsem dostal opravdu velkou slevu která mi až vyrazila dech

no a ted budem holt netrpělivě vyhlížet jaro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se pokusím něco málo přidat. Jelikož se blíží výměna auta u manželky , tak jsem se rozhodl vyzkoušet KAMIQ. Předváděcí jízdu jsem jel asi před 14 dny a to KAMIQ 1,0 TSI 85KW automat. Popravdě, nejsem zastáncem automatu ani 3 válce a navíc mě motor v kombinaci 7 stupňový automat zklamal. Nebudu rozepisovat  co a jak ale jedu 60km/h a na automatu zařazen 7 stupeň pak chci předjet  nebo zvýšit rychlost a KAMIQ škubne podřadí za 4 a jede. S automatem je motor neustále v nízkých otáčkách a jedině snad přepnutí do módu sport by mohlo pomoc, ale mě tato kombinace nepřesvědčila. Dokonce jsem našel i testy, kde tuto kombinaci kritizují. Samozřejmě nebudu tu o něčem přesvědčovat ty co hlásají jedině automat. Za mě, prostě automat ne!!! No a dnes, jelikož ještě neměli na  salónu 1,5TSI jsem si s manželkou vyzvedl na  víkend a až do úterka KAMIQ 1,0TSi 85KW ale manuál. Jízda s manuálem je úplně o něčem jiném. Při rozjezdu jde sice poznat, že pod kapotou jsou jen tři válce, motor je hrubý ale pak již ne a motor je tichý.  V Neděli  se chystáme, že někam zajedeme na oběd a tak KAMIQ bude obsazen 5 osobami jsem zvědavý jak se na Vysočině popere s kopci. Dnes jsem zkoušeli se synem jen ve dvou našli jsem táhlý kopec a KAMIQ se ani nezadýchal a jel na 6 stále 130 a nebylo znát že pod kapotou jsou jen 3 válce. Jediné co nám vadilo, že se auto dost houpalo. Po příjezdu domů jsem změřil tlak v kolech ,tím čím si měřím svá kola a místo 2,5 jsem naměřil 2,8. Není možné že se kola tak zahřáli na těch pár cca 20 km a tak zítra až tu bude stát tak je opět zkontroluji a nechám je na 2,5. Dle mého jsou kola přefouknutá a proto auto v zatáčkách zřejmě odskakuje. No poznám zítra. Jinak měřák na kola mi ukazuje to co měřák na pumpě a tak si myslím, že ho mám v pořádku. No nic pak se pozná. Jinak za pár dní by měl být KAMIQ v 1,5TSI tak zkusím a pak poznáme co si manželka vybere. Ale myslím a musím i uznat, že ten 3válec jede fakt dobře a určitě nebude brzda provozu a při předjíždění to nebude až tak špatný. Ta síla tam prostě je. Na to, že bude jezdit do práce apod., je to dostačující a na dovolenou stejně jezdíme Octávií, i když bych i s tímto klidně jel na dovolenou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem dneska objednal, Kamiq Style, barva modrá titan, motor 1,0 TSI 70kW, pakety connectivity a komfort+parkovací kamera. Na to moje ježdění okolo komína a sem tam nějakej vejlet i prodejce potvrdil že motor ok a netřeba brát silnější (jezdím spíš na pohodu, žádnej závodník). Dodání předběžně 3-4/2020, ještě to prý upřesní ale radši dal ten nejzazší termín. Díky benefitnímu programu od zaměstnavatele sleva 12% z ceníkovky, což je pěkný, u nás ve středních čechách mi byli schopný nabídnou max 4% 

Teď jen přetrpět to čekání :p

 

btw při předváděčce sem měl půjčenýho style 1,0 85 kW v automatu a potvrzuju to co psal kolega nade mnou, ten automat to dost podtáčí, ale jinak ten motor má výkonu dost, každopádně manuál u něj asi fakt bude lepší volba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě doplním jen to, že když mi auto předávali  byl jsem upozorněn na to, že se mi může zaseknout infotainment. Prý škodovka o tom ví a čeká se na nový soft, který by to snad, snad měl vyřešit.Tento problém jsem měl již v trojkové Fabii a škoda to za 4 roky nedokázala opravit. Takže jak vidím pokračuje v této lumpárně dál a prodává vozy i když ví, že infotainment má vadu. No co bychom po škodě chtěli když věděla, že 1,5TSi skáčou a přesto dokud na to neupozornili zahraniční testy tak by to snad ani nepřiznala hlavně zákazníku PLAŤ!!! Prostě tohle je lumpárna dát za auto něco přes půl mega a vědět, že mi prodávají nový vůz který má problém. Zajímalo by mě jestli noví majitelé aut, kteří si již KAMIQ zaplatili byli na toto upozorněni!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martin Rušaj Tak zrovna Kamiq není za 600, resp 600 je tak nějak amximum kam se dá dostat (pokud člověk jen bezhlavě nekliká), zase není třeba to s tou cenou přehánět... Ale i tak je to tristní.

Ono je to těžké, ty infotaimenty dnes umějí hodně a vše to odladit, buď tam ty funkce budou, ale né 100%, nebo to bude jak třeba u nejmenované mimoevropské značky, která dodnes neumí CarPlay/AndroidAuto, infotaiment se sice neseká, ale je zase pomalý s mírně zastaralou grafikou... Člověk si nevybere, každý má něco a je to jen o kompromisech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

,,Martab" Ano, to chápu co jsi napsal, ale pokud za něco chtějí peníze  a dostanou zaplaceno, mělo by to být odzkoušené a v pořádku Za infotainment a navigaci připlácíš 35 tisíc Kč  což není málo. A když to zaplatím, chci aby to šlapalo a nezajímá mě že to nejde. Tak buď ať sleví na minimum a napíšou že kupuješ auto s vadou infotainmentu  a nebo ať to ani neprodávají ! Hlavně, že mají všude reklamu co to vše dokáže, ale nikde není napsáno, že to je nedodělek. Kolik prodejců asi tak,na tuto chybu upozorní zájemce o tento vůz!!! Myslím, že kdybych tam neměl známe, že bych o tom ani já nevěděl. Já žasnul, když mi to prodejce sdělil a  jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit. Bohužel s tímto jsem se setkal u Fabie a za 4 roky to škodovka neuměla opravit a vyladit. A můžu napsat, že když pak jedeš na delší trasu a ono se ti to sekne takže nemáš možnost si pustit rádio ani použít handsfree je to fakt hnus. A i když jsem vše vypnul apod., tak to nešlo a druhý den to naskočilo. A teď bych mě dát přes půl mega za auto kde to opět zlobí a čeká se jestli to nový soft odstraní ? Prostě si myslím, že zákazník je moc nezajímá jen jde o to na tom vydělat a lhát při prezentaci výrobku. Toto považuji to za sprosťárnu. A navíc vím co to obnáší hádat se servisem a škodovkou aby to dali do pořádku!!! A chtít po nich slevu to už je k smíchu.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, já s tím souhlasím, já ŠA neobhajuji, já jen tvrdím, že člověk si dnes moc nevybere...

 

A k tomu zaseknutí:

"a  jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit"

to není až tak pravda, stačí dlouze podržet vypínací tlačítko a tím resetovat celý infotaiment. (vypnutí a znovu zapnutí zapalování nemusí vždy vést k restartu infotaimentu) Ano, není to pohodlné, stávat by se to nemělo, ale co už, buď to auto s tím koupí, nebo půjde jinam a bude doufat, že to bude lepší... Otázka je, kolik aut to reálně postihuje, bohužel tyto data má jen automobilka (viz třeba to skákání, očividně taky neskáčou všechny 1.5 TSI), bohužel, dnes se musí vykazovat neustále rostoucí zisky a prodané kusy...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Hkubes napsal:

,,Martab" Ano, to chápu co jsi napsal, ale pokud za něco chtějí peníze  a dostanou zaplaceno, mělo by to být odzkoušené a v pořádku Za infotainment a navigaci připlácíš 35 tisíc Kč  což není málo. A když to zaplatím, chci aby to šlapalo a nezajímá mě že to nejde. Tak buď ať sleví na minimum a napíšou že kupuješ auto s vadou infotainmentu  a nebo ať to ani neprodávají ! Hlavně, že mají všude reklamu co to vše dokáže, ale nikde není napsáno, že to je nedodělek. Kolik prodejců asi tak,na tuto chybu upozorní zájemce o tento vůz!!! Myslím, že kdybych tam neměl známe, že bych o tom ani já nevěděl. Já žasnul, když mi to prodejce sdělil a  jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit. Bohužel s tímto jsem se setkal u Fabie a za 4 roky to škodovka neuměla opravit a vyladit. A můžu napsat, že když pak jedeš na delší trasu a ono se ti to sekne takže nemáš možnost si pustit rádio ani použít handsfree je to fakt hnus. A i když jsem vše vypnul apod., tak to nešlo a druhý den to naskočilo. A teď bych mě dát přes půl mega za auto kde to opět zlobí a čeká se jestli to nový soft odstraní ? Prostě si myslím, že zákazník je moc nezajímá jen jde o to na tom vydělat a lhát při prezentaci výrobku. Toto považuji to za sprosťárnu. A navíc vím co to obnáší hádat se servisem a škodovkou aby to dali do pořádku!!! A chtít po nich slevu to už je k smíchu.

 

No ono to všechno co tady popisuješ je odrazem dnešní doby. Dnešní doba je tak nastavená  (asi jsme na to mlčky přistoupili), že si lidi žádají čím dál a tím více  a rychleji  obměnu  zboží a mají na to taky dneska samozřejmě  peníze. No a dávat do oběhu a čím dál, tím rychleji novinky v celkem složitém oboru automotive, tak aby firma byla konkurenceschopná před ostatními, tak to tak docela v pohodě a bez následků nejde. No a tak se osekává a improvizuje,kde to jen jde. Tyhle Tebou popisované problémy se svými výrobky, mají dnes všechny velké firmy v oboru výroby aut. Každá v něčem jiném, ale mají je. Tak jak komunikuji se svými známými s různými značkami aut, tak mi jejich majitelé naprostou většinou dávají zapravdu. Ano, někdo řekne, že jeho značka je 100%, ale ten většinou nechce přiznat pravdu, že i jeho prémiové auto za milióny Kč není naprosto dokonalé. Stačí delší dobu zagooglovat a uvidíš. 

Pokud se s tím nechceš smířit, tak Ti přeji pevné nervy, ale tenhle systém porazit....... no nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, milda59 napsal:

Kallath...

Páteční objednávka byla ještě za staré ceny, nebo už dražší podle nového ceníku (z 10.10.)?

už za nové ceny, tj základ style za 445900,- a metalíza za 16000,-

dle prodejce už všechny závazné objednávky po 10.10. musí být za nové ceny, ale s tím jsem počítal. Ani oni o tom zdražení prý dopředu nevěděli ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Martab napsal:

Ano, já s tím souhlasím, já ŠA neobhajuji, já jen tvrdím, že člověk si dnes moc nevybere...

 

A k tomu zaseknutí:

"a  jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit"

to není až tak pravda, stačí dlouze podržet vypínací tlačítko a tím resetovat celý infotaiment. (vypnutí a znovu zapnutí zapalování nemusí vždy vést k restartu infotaimentu) Ano, není to pohodlné, stávat by se to nemělo, ale co už, buď to auto s tím koupí, nebo půjde jinam a bude doufat, že to bude lepší... Otázka je, kolik aut to reálně postihuje, bohužel tyto data má jen automobilka (viz třeba to skákání, očividně taky neskáčou všechny 1.5 TSI), bohužel, dnes se musí vykazovat neustále rostoucí zisky a prodané kusy...
 

Ještě k tomu přidej nekonečné snižování nákladů. 

 

S těma barvama mě to zavání nasazením ekologičtějších barev popřípadě příplatek za to, že se lakuje v nové lakovně. Ekologičtější barvy by ale zároveň mohly znamenat ten konec zelené Rallye a nástupu zelené mamby. Né vždy se totiž s novou technologií daří dosáhnout stejného požadovaného odstínu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo vlastně, máš pravdu.... Nicméně by mě zajímala kvalita toho, co půjde z nové lakovny. Zelená byla můj favorit (sice na Scale), ale pokud někdo řekne nový "ekologičtější způsob", slyším okamžitě "ušetřili jsem xx barvy", to znamená tenčí lak a z toho plynoucí nedostatky. Ale třeba to tak být nemusí, to ukáže čas. Tak snad se to tu nebude množit tématy o defektech laku a mají to dostatečně vyzkoušené. 

 

Jinak zelenou mamba má v paletě Porsche, tak třeba jen konsolidujou palety, aby ušetřili :D

Porsche-Macan-2.0-02-Mamba-Green-Metallic-1024x680.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opět jen pro zajímavost, dnes jsme vrátili KAMIQ a za víkend jsme sním najeli 300 km. s průměrnou spotřebou 6,6l. Myslím, že to jde na auto které mělo najeto 2566km. Jinak za mě jak jsem psal, byl jsem odpůrcem tříválců ale musím přiznat, že mě auto  překvapilo. Jeden den jsme  jeli v 5 dospělých  a ani nebylo na autě poznat, že by byl nějaký problém s výkonem, až na místo vzadu kde se shodli na tom, že to pro tři není a víc místa je prý v TIGUANU z roku 2015. Zkoušel jsem předjíždět a stačilo přidat a auto jelo aniž bych musel ze 6 podřazovat. Prostě nemá cenu to popisovat podrobně ale auto s 1,0TSI 85kw manuál jede vážně dobře. Problém který jsem měl bylo zaseknutí infotainmentu  a nepomohl ani reset. Takže když auto stálo delší dobu tak to naběhlo a jakmile jsem zařadil zpátečku opět výpadek. Jakmile byl infotainment seknutý  nešla ani couvací kamera. Psal jsem již o tom, že mi prodejce sdělil ať s tím počítáme, že škodovka pracuje na odstranění této chyby, ale kdy to bude nevěděli. Další co bylo nepříjemné v tomto voze byl nepříjemný zvuk od zadního sloupku kde něco dost drnčelo  a pak skřípání plastů okolo volantu. Dnes když jsem se ptal technika co to je řekl ,že o tom ví ale nevěděli odkud to zezadu jde. A ten zvuk okolo volantu, že si myslí, že to nejsou plasty ale digitální budíky. Že si tohoto všimli i u Octávií a Karoqu kde jsou zrovna tyto budíky. U klasických, že to nedělá. Takže nevím, mě to fakt na nerovné silnici připadalo jako, že to jsou ty plasty u volantu. No a pak hned první den co jsem sním jeli tak si syn všiml i já ,že v zatáčkách  nám zadek auta uskakuje. Silnice nebyla  špatná ale záplaty na vozovce byli. Možná i proto zadek ujížděl. No a vliv na tom bude mít zřejmě  i výška auta a jednoduchá zadní náprava. S Octavií tam můžu jet podstatně rychleji a sedí jak přikovaná. Jinak vážně KAMIQ dobrý. No a teď záleží na ženě co si vybere a asi ještě chvíli počkáme až budou již vychytané chyby, které jsou vždy při prodeji prvních kusů. Já osobně bych ale chtěl 1,5TSI a teď řešíme jestli manuál a nebo automat. Dnes se žena svezla ještě ve SCALE 1,5tsi automat, ale za těch pár km neví. Takže to nechám na ni. A na otázku jestli 1,5 TSI stále škube při rozjezdu mi technik řekl, že si u jejich vozu SCALA 1,5TSI přehráli nový soft a skáče dál. Tak jen doufám že u KAMIQA to bude vychytané ale to je spíše otázka pro nové majitele s tímto motorem. Já si zkusím SCALU s motorem 1,5 a automatem ještě půjčit abychom ten automat pořádně vyzkoušeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...