Jump to content
PTiCA

Škoda KAMIQ

Recommended Posts

Konfigurátor už jede:

Ambition:

Manuál

1,0 TSI 70kW Cena od 379 900 Kč
1,0 TSI 85kW Cena od 404 900 Kč
1,5 TSI 110kW Cena od 439 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 444 900 Kč
DSG
1,0 TSI 85kW Cena od 444 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 484 900 Kč
 
Style:
Manuál
1,0 TSI 70kW Cena od 437 900 Kč
1,0 TSI 85kW Cena od 462 900 Kč
1,5 TSI 110kW Cena od 497 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 502 900 Kč
DSG
1,0 TSI 85kW Cena od 502 900 Kč
1,6 TDI 85kW Cena od 542 900 Kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. Tak takto by to vypadalo, kdybych si naklikal co bych chtel: C6M7WVMF neco by se dalo odebrat. treba park assist a kessy:)

V podstate do cenikove 600 bych se vesel. rozdil proti soucasne FIII kombi je 175K ale je tam holt vice "zbytecne" vybavy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak opravdu - kolenni airbag, zadni airbagy a crew protect assist v zakladni vybave. Pritom priplatek jen 10 000Kč. Pro Ambition dva pakety, u jednoho fakticky kombinace paketu Interier + Exterier a jeste varianta doplnena o paket Connectivity.

 

Pro Style narozdil od Scaly v zakladu udajne i KESSY. Style ma vetsinu paketu poskladanych jinak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Sotva se začal prodávat a už se dá sehnat se slevou cca.15 tis

 

145E48A7-53A1-49D9-A871-3BC9562299AE.jpeg

Edited by Jan R.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Docela mě mrzí, že tomu nedávají třeba 2.0 TDI nebo TSI. Normálně bych o tom uvažoval jako o firemním autě. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doufejme, že první kusy budou dobře slícované. U Scaly tomu tak zatím není a vše se dolaďuje na lince. Ačkoliv pochybuji že hned první kusy budou Top Quality...ale mohu se i mýlit... 👌

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolaďuje na lince? Vždyť se to tam především montuje, takže jen záleží jak se montér vyspí a jak moc je mu to šumák.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsem nevěděl, že záleží jak se operátor ve výrobě vyspí, nebo jak moc mu to je šunák co zrovna dělá má zásadní vliv v jaké kvalitě bude daný model vyroben :doh

Osobně to vidím trošku jinak a to hlavně jak moc dobře jsou nastaveny montážní i výrobní postupy a jestli je dostatečně dobře nastaven kontrolní a kvalitní proces. Atd atd 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 14 hodinami, Vlnka napsal:

Doufejme, že první kusy budou dobře slícované. U Scaly tomu tak zatím není a vše se dolaďuje na lince. Ačkoliv pochybuji že hned první kusy budou Top Quality...ale mohu se i mýlit... 👌

Doladovat a dokoncovat,to  sa skor deje na finis centre/kontrolnych bodoch ZP7,ZP8/ a zlicovanie....na to bol skor predseriovy proces,ktory ma Kamiq predpokladam uz sa sebou.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budu také doufat že to nebude úplná tragédie. Ale jeden z prvních vozů bych určitě nechtěl. Když si vezmu, že vyrobí 400 ks denně a rozhodl bych se pro něj za cca rok od výroby (jak psal v jiném vlákně Jan R.), mohlo by to být myslím "v suchu" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud tam někdo z vás pracuje tak můžete poreferovat jak to je, neříkám že musím mít pravdu, jen se snažím být z tohoto pohledu střízlivější.

Ale pokud bych to měl brat z pohledu co mě řekli třeba na prohlídce fabriky(beru obecně, nebyl jsem tam) nebo co se dovím z marketingu, tak je to samozřejmě ve značné míře pohádka. V tom množství co na lince musí vyrobit prostě nějaké věci kterých si všimne jen málokdo ze zákazníků se tolik neřeší. Na technologické postupy se nemůžeme spolehnout na 100%, nakonec vždy záleží na dotyčném co zrovna stojí na daném úseku. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle máš ale všude, když si necháš postavit dům, tak taky musíš spoléhat, že to dělají zodpovědní a zkušení profíci :)

 

Ale co jsem viděl ve Škodovce, tak důležité úkony při montáži jsou hodně dobře ošetřené.

Pokud jsem pozoroval dobře, tak například takové uchycení bezpečnostního pásu dělala jedna pracovnice, nedělala nic jiného, a zřejmě k tomu měla klíč, který odesílal hodnotu utahovacího momentu do karty vozu. Prostě dobrý, to se nedá ošulit ani s českou vynalézavostí 👍

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tom není pochyb, že co se týká bezpečnosti, tak nenechají nic náhodě.

Já myslel jen věc vzhledu, kdybych se tady nedozvěděl, že je nějaký problém ten odskok světel tak bych si myslel, že je to tak zamýšleno. A o tom to je, téměř jikdo si toho nevšimne a když všimne ještě ho to automaticky nemusí nijak pohoršovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Včera jsem viděl taky jednu z prvních předváděček Škoda Scala. A zadní lampy na kufru nebyly slícované s těmi na karoserii.

 

O Kamiqu v článku hovořil Dr. Michael Oeljeklaus (oblast výroby a logistiky): 

 

Jsme přesvědčeni o tom, že Kamiq naše zákazníky nadchne vysokou kvalitou a mnoha praktickými prvky, jak je pro značku Škoda typické.“

 

Já jsem na to tedy upřímně zvědavý. 4. Září se uvidí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak třeba toaletní papír ti taky výrobce popíše jako ten nejjemnější na světě a stejně ti nemusí vyhovovat 😂

Takže “nadšení vysokou kvalitou” ti nezaručí slícovaná světla a podobně. Taky jsem na Kamiq zvědavý, mnohem více než jak to bylo u Scaly. Ale bohužel Kamiq není tolik praktický co se týká kufru. Já jsem zvyklej na kombajny a Scala už je na hraně, ale po sklopení sedaček zas na druhou stranu prostornější jak F3 Combi co teď mám.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

S kufrem to určitě nebude žádná hitparáda, nedělám si iluze. Snad se tam vejde aspoň ten nejjemnější toaletní papír. Scala prostorem po sklopení sedaček ale opravdu překvapuje. Kamiq zatím zjevně vypadá jako nafouklá Fabia. Překvapilo mě ale že Kamiq sám o sobě je větší než třeba Suzuki Vitara. Co se objemu kufru týče tak, Kamiq (400 L), je pořád větší než Vitara (375 L).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Těžko říct, 400 l je údaj daný výrobcem. Ale zda je to s vybráním nebo ne, to jsem se nedočetl. Pokud 20.8. proběhnou jízdní testy pro média, dočkáme se ještě před uvedením v autosalonech prvních dojmů z jízdy. A asi i jiných fotografií, než těch ze Ženevy.

Edited by Vlnka
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...