Jump to content
PTiCA

Škoda KAMIQ

Recommended Posts

Citovat

Služba proaktivní servis

Služba Proaktivní servis vám dává perfektní přehled o technickém stavu vašeho vozu a blížícím se servisu. Tím, že se spojí s vaším vybraným servisním partnerem systém zajistí, že váš vůz zůstane v excelentním technickém stavu za všech okolností.

https://www.skoda-auto.cz/o-nas/skoda-connect-care-connect

 

jsou tam k tomu videa, v podstatě se auto objedná samo do servisu, pokud jsem správně pochopil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neobjedná. Ale pokud má člověk zvoleného servisního partnera, ten vidí, kdy se blíží servis a zákazníka sám kontaktuje ohledně objednání.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je moc pěkné, ale co to je za blbost, že když se jednou vyrobí, tak už si v budoucnu neumíš nechat skoro nic dodělat. Třeba Care Connect a Infotainment online. Co kdybych chtěl například po půl roce používání vyměnit Bolero za Amundsen apod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tomas2049 tak to bohužel je a jiné to nebude..kdysi jsem o tom mluvil s jedním prodejcem, když jsem si chtěl nechat něco dodělat a zjistil jsem, že vlastně oficiálně nejde dodělat téměř nic...obchodní politika škody je bohužel taková, tedy objednat všechno hned, později nemožné..výměna např. Amundsena za Bolero ? bohužel zapomeň :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, ski1961 napsal:

@tomas2049 tak to bohužel je a jiné to nebude..kdysi jsem o tom mluvil s jedním prodejcem, když jsem si chtěl nechat něco dodělat a zjistil jsem, že vlastně oficiálně nejde dodělat téměř nic...obchodní politika škody je bohužel taková, tedy objednat všechno hned, později nemožné..výměna např. Amundsena za Bolero ? bohužel zapomeň :-)

Už jsem se s tím asi smířil. Care Connect mě sice mrzí, ale asi to přežiju. Ještě musím zjistit, jestli se bude zobrazovat ve virtuálním kokpitu navigace při připojení mobilu k Infotainmentu. Od prodejce není člověk schopen ani pořádně zjistit s jakou výbavou auto vyjelo z fabriky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš navigaci přes AndroidAuto/Apple CarPlay? pokud ano, tak nebude, na Digikokpitu se zobrazuje jen mapa z vestavěné navigace (Amundsen/Columbus dle modelu). Zobrazit mapu z CarPlay/AndroidAuto umí z koncernu myslím jen Audi (a i to jen některé).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel. Možná do budoucna přijde nějaká změna, třeba VW dříve také nenabízel výměny infotaimentu, a dnes už v DE to možné je (stojí to teda raketu, Columbus třeba kolem 60tis na naše, ale jde to), u nás pokud vím, tak zatím stále nic.  U současných Fabii/Octavií a dalších taky ze zečátku nic nešlo ani bokem, dnes to sice stále nejde plně oficiálně, ale infotaiment se vyměnit dá. Bohužel věci svázané s ŠA (ŠkodaConnest, Smartlink, ovládání  hlasem atd dodělat stále nejde a nejspíš ani nikdy nepůjde). Kamiq se Scalou mají uplně nový infotaiment, tak až čas ukáže, co opravdu půjde a co ne...

bohužel zatím nezbývá než se s tím smířit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem jej dnes viděl u prodejce poprvé in natura ... tak pár postřehů ... vypadá fakt hezky, tedy alespoň exteriér, líbí se mě více než scala, nebo i karoq a kodiaq. Když jsem po třech letech provozu hledal náhradu za yetiho, chvíli jsem zvažoval, zda ještě rok nepočkat, nakonec pioněr něvyděržal a vzal jsem karoqa, tak alespoň pár postřehů, ve srovnání s yetim a nynějším karoqem. Na yetiho dodnes s nostalgií vzpomínám a asi už s ním budu srovnávat všechna přibližovadla, samozřejmě, srovnání je subjektivní a co člověk to názor ...

 

Překvapuje mě místo na zadních sedačkách, je srovnatelné, ne-li lepší, než u karoqa. Tím ale pozitiva končí. Kufr mě subjektivně přijde o dost menší než u yetiho. Mám skoro dva metry a neposkládám se za volant tak pohodlně, jako do karoqa, byť zvýšený posez je znát a svojí polohu bych si také našel. Seděl jsem ve výbavě style a iritovala by mě asi látková (byť příjemná) výplň opěrky madla dveří. Co mě jako baráčníkovi vadí, je nemožnost varioflexu zadních sedaček ... to je prostě k nezaplacení a jeden z důvodů, proč jsem zůstal u embéčka. Jinak mě to přijde jako taková nafouklá fábie, ale je to povedené přibližovadlo, které si své zákazníky najde. Jako o rodinném přibližovadle bych o tom ale neuvažoval, ten kufr je na toto použití fakt malý, jako o druhém autě do rodiny, autě pro manželku, či jen tak pro radost, nebo wagen až budu v důchodu, určitě ano. Závěr je takový, že jsem rád, že jsem na kamiqa nečekal a šel do karoqa, protože to prostě mé požadavky na wagen neuspokojí (kufr, varioflex, posaz za volantem ...) a ani by to z uvedených důvodů neuspokojilo požadavky na náhradu yetiho. Ale jsem zmlsán, že srovnávám s karoqem, kdybych do kamiqa měl přesedlat z fábie, nebo rapidu, byla by to při omezenějším rozpočtu jasná volba, pokud by mé kosti potřebovaly vyšší posez, pokud by šlo o wagen pro rodinu, šel bych spíše do scaly, než do kamiqa.

 

Ale znáte to, jak to chodí ... když jsem poprvé viděl yetiho, tak jsem také říkal, že takové auto s malým kufrem a nic moc životním prostorem bych si nikdy nekoupil ... no a nakonec jsem vystřídal dva ...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si se svými 2 metry připadám v Kamiqovi jak v tanku, přijde mi že sice vyšší posez ano, ale přední okno končí nízko. Ve Scale (pokud to mám srovnávat) se mi sedí lépe. Ze sezení v Karoqovi jsem nadšen i když musím asi pozici upravit bo mi vlasy šoupou po stropě a za chvíli by tam asi byl flek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud by to někoho zajímalo, poptával jsem na infolince dostupnost barvy "Modrá Titan metalíza", která byla v konfigurátoru dostupná a pak zmizela. Dle jejich vyjádření je prý tato barva určena primárně pro slovenský trh (kde je v konfigurátoru stále přítomna), a do toho českého by se měla vrátit během několika týdnů

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, Kallath napsal:

Pokud by to někoho zajímalo, poptával jsem na infolince dostupnost barvy "Modrá Titan metalíza", která byla v konfigurátoru dostupná a pak zmizela. Dle jejich vyjádření je prý tato barva určena primárně pro slovenský trh (kde je v konfigurátoru stále přítomna), a do toho českého by se měla vrátit během několika týdnů

No to je pravda tak napůl. Modrá Titan se bude všude nabízet v rámci model Care od KT48, v konfigurátoru cca od týdne 42 dle trhů. 

 

Slováci ji akorát zapomněli smazat. :) 

 

Výběh Bílá Laser, zelená rallye 

Náběh Modrá Titan, Modrá lava, Zelená mamba. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok díky za upřesnění, holt na infolince sou ty informace kolikrát dost nepřesný 

ja právě na ni čekám, jelikož je to jediná metalíza co se mi na Kamiqovi líbí, i když jestli přidaj i Modrá lava tak to bude těžká volba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://auto-mania.cz/test-skoda-kamiq-1-0-tsi-70-kw-2019/?fbclid=IwAR3vH5ISeBXrDuLHcr8E4jwHdY2x7bWZUDSY08G8WziJdUHwm8tdA-Y10F4

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm pěkný zdražení, benzíny o 8k, nafta o 12k, plus zdražily barvy, základ o 2,9k, metalíza o 1,8k a velvet o 3,4k :(

Edited by Kallath

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na webu ŠA už je ceník a ten říká že příplatky za barvu jsou u všech výbav shodné. V ceně pouze modrá, UNI bílá, červená a šedá za 10.6, metalická barva za 16 a metalická červená velvet a černá Crystal za 22.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...