Přejít na obsah

Rozvody 2.0 TDI 110 kW


stenly

Doporučené příspěvky

Nenašiel som v téme o Superboch nič ohľadom výmeny rozvodov. 

 

Takže je tu niekto kto to už absolvoval??? 

Aký je interval výmeny??

Docital som sa že údajne su na motore 2 vodné pumpy, jedna klasika a druha nejaka pomocná.

Vie niekto niečo viac k tejto téme?? 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja webasto nemam...kód motora mam CRLB a vraj tam mam aj to pomocné čerpadlo...... inak ta pumpa je nejaká elektrická.... prečo píšeš že "slavna" ??? 

 

Treba to meniť všetko pri rozvodoch.?? AJ TU pomocnú??? 

 

210tis je docela dosť... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slavná proto, že se to dost kazí. Hlavně u OC 3 se to mění jako na běžícím pásu, ale i u Superbu 3. Já ju mám nedávno měněnou, protože se zasekne ta clona a začne se přehřívat motor.

To pomocné čerpadlo je elektrické, takže si myslím, že dokud funguje, se nemění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je na S3 ta pumpa totožná jako na O3 (což asi ano, když to dělalo i na F3 1,4TDI), tak to její selhání může přijít vlastně kdykoli nezávisle na počtu kilometrů. Tedy jediná ochrana vyměnit za díl dle TPI, který tohle již nemá dělat (+ u dieselů BASF kapalina)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mi to na superbu 3, kod motoru DFCA, 140 Kw TDI. Při cca 80 tis. Km.

Dělalo se to na záruku prodejce. Vůbec mi nevěřili, že se to přehřívá, tak až po doložení fotografie se do toho pustili.

Vytáhli pumpu a clona samozřejmě zaseklá v zavřené poloze.

A TPI je pouze na Octavii na Superba nemají nic. Ale je to stejný motor.

Údajně ta nová pumpa má nějaké vylepšení, tak snad to už neudělá.

Se pozná ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

210tis km , nová pumpa 04L121011L , už im celkom fungujú , túto novú som videl asi len raz že sa prehrievalo po výmene ale skôr to bolo zanesenou chladiacou sústavou čo je tiež vec týchto motorov . Sem tam niektorá aj tečie ... Rozvody sú v pohode až na debilné riešenie krytu a sondy hore ktorá mu zavadzia a je to drbačka to rozobrať ... Doporučil by som kontrolu v akom stave je chladiaca kvapalina a pri jednom aj jej výmenu za originál G013A8JM1 /5E0121013 + destilka , nič iné a žiadne neznačkové blbosti by som tam nelial inak prídu spomínané problémy s pumpou , zapchatým radiátorom kúrenia a pod. , tie následné opravy sú potom dosť drahé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • Pawouk změnil název na Rozvody 2.0 TDI 110 kW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...