Jump to content
stenly

2.0tdi 110kw výmena rozvodov

    Recommended Posts

    Nenašiel som v téme o Superboch nič ohľadom výmeny rozvodov. 

     

    Takže je tu niekto kto to už absolvoval??? 

    Aký je interval výmeny??

    Docital som sa že údajne su na motore 2 vodné pumpy, jedna klasika a druha nejaka pomocná.

    Vie niekto niečo viac k tejto téme?? 

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Rozvody by se měly dělat při 210 000 Km. A vodní pumpa je tam jedna, ta slavná řízená a druhé je pomocné el. čerpadlo.

    Akorát nevím, jestli se dávalo u všech motorů nebo jen u webasta??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja webasto nemam...kód motora mam CRLB a vraj tam mam aj to pomocné čerpadlo...... inak ta pumpa je nejaká elektrická.... prečo píšeš že "slavna" ??? 

     

    Treba to meniť všetko pri rozvodoch.?? AJ TU pomocnú??? 

     

    210tis je docela dosť... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Slavná proto, že se to dost kazí. Hlavně u OC 3 se to mění jako na běžícím pásu, ale i u Superbu 3. Já ju mám nedávno měněnou, protože se zasekne ta clona a začne se přehřívat motor.

    To pomocné čerpadlo je elektrické, takže si myslím, že dokud funguje, se nemění.

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pokud je na S3 ta pumpa totožná jako na O3 (což asi ano, když to dělalo i na F3 1,4TDI), tak to její selhání může přijít vlastně kdykoli nezávisle na počtu kilometrů. Tedy jediná ochrana vyměnit za díl dle TPI, který tohle již nemá dělat (+ u dieselů BASF kapalina)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Stalo se mi to na superbu 3, kod motoru DFCA, 140 Kw TDI. Při cca 80 tis. Km.

    Dělalo se to na záruku prodejce. Vůbec mi nevěřili, že se to přehřívá, tak až po doložení fotografie se do toho pustili.

    Vytáhli pumpu a clona samozřejmě zaseklá v zavřené poloze.

    A TPI je pouze na Octavii na Superba nemají nic. Ale je to stejný motor.

    Údajně ta nová pumpa má nějaké vylepšení, tak snad to už neudělá.

    Se pozná 🙂

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    210tis km , nová pumpa 04L121011L , už im celkom fungujú , túto novú som videl asi len raz že sa prehrievalo po výmene ale skôr to bolo zanesenou chladiacou sústavou čo je tiež vec týchto motorov . Sem tam niektorá aj tečie ... Rozvody sú v pohode až na debilné riešenie krytu a sondy hore ktorá mu zavadzia a je to drbačka to rozobrať ... Doporučil by som kontrolu v akom stave je chladiaca kvapalina a pri jednom aj jej výmenu za originál G013A8JM1 /5E0121013 + destilka , nič iné a žiadne neznačkové blbosti by som tam nelial inak prídu spomínané problémy s pumpou , zapchatým radiátorom kúrenia a pod. , tie následné opravy sú potom dosť drahé

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    obidvoje sú BASF , G013 je 1,5L , tá druhá je podstatne lacnejšia 4L

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    kto je z okolia ZV nie je problém urobiť aj komplet výmenu rozvodov , z originálnych dielov vo výrazne lepších cenách

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Suri. .... pracujes v origo servise ??? Alebo máš nejaký svoj ???

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    áno viem ti to aj oficiálne ale tam tie ceny budú +- rovnaké ako všade alebo aj súkromne s tým že to bude vo výrazne lepších cenách v OE dieloch , OE chladiacej a robota za ktorú ručím na prípravky , žiadne malované rysky fixkami a podobné fušeriny

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zatiaľ mám najazdenych nieco malo cez 140tis.... ale do budúcna dobre vedieť 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    tá ponuka sa netýka len tohto ale prakticky čohokoľvek okolo týchto áut

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    dnes som robil na octavii 3 1,6 tdi rozvody co je to iste co 2,0 tdi. daval som oe pumpu tu s L , aj tu novu g13, okolo 110e tusim som mal nakup na pumpu, povodna mala 180.000 a bez problemov

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 5 hodinami, suri. napsal:

    tá ponuka sa netýka len tohto ale prakticky čohokoľvek okolo týchto áut

    A moja rotačka zostala v hanbe ....:kol-98:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    nezostala ale pravdu poviem takéto už po mne dávno nikto nechcel , možo preto že tie rotačky sa už dnes servisujú kde kade a moc do toho nechcú investovať , dosť ich kvôli rozvodu aj zahučí ... inak nie je problém , aj prípravok namiesto tandemu je super vec ako skladať dole veko ktoré sa nedá pretesniť a tečie po takomto zásahu

    • Thanks 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ale da sa :D kupis nove viko ventilov s tesnenim ale to nikto nechce, tusim okolo 100e stoji a len origo :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×