Přejít na obsah

Problém s tlakem prvního válce


Balyd

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

už dva týdny mám auto v servisu, aby mi vyřešili, z jakého důvodu mi svítí kontrolka motoru. Dneska jsem se dozvěděl, že v prvním válci chybí tlak a při startu za studena se chová takto (viz video). Servisák sám neví, co by mohl být za problém. Cívky fungují, svíčky taky, klapky vyčistili. Obracím se na Vás jestli by někoho nenapadlo nebo se nesetkal s tímto problémem.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za prvé si v sekcii tdi a ja tam vidím 1,8-2,0TSI , to že to nemá tlaky je celkom bežná vec, koľko to žralo oleja? určite rátaj podpálený ventil , prípadne niečo okolo hlavy , bez zhodnotenia spotreby oleja a demontáži hlavy sa nepohneš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kompresi to nemá jen zastudena??? No, krom toho co už napsal suri, to můžou být prasklé ventilové pružiny na sacích ventilech, podpalují se spíše výfukové. Karbonu je jinak na těch sacích ventilech požehnaně, jako u každýho z týhle rodiny ...

 

To video přece neukazuje start ale test těsnosti ventilů v sedlech, vidím bublat oba sací na prvním ...

 

Moderátor-admin to přesune do správní sekce, příště líp koukej, kam to píšeš. Podle vysokotlaké pumpy bych řekl že je to 2.0 TSI CCZA

https://forum.skodahome.cz/forum/260-motor-20-tsi/

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se, že jsem ve špatné sekci. Podle servisu se skutečně ten první válec při uvedení motoru do provozní teploty chytne a běží normálně.

Zvýšenou spotřebu oleje jsem nezaznamenal, ani v servise to jako problém neviděli.

Ventily prý měli vyndané a vyčistili je.

Jsem v tomhle ohledu úplný nováček, nic méně, díky Vám za info. Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Balyd napsal:

Ventily prý měli vyndané a vyčistili je.

 

Tohle by chtělo upřesnit, ono vyndat ventily není jen tak (demontáž hlavy z motoru včetně rozebrání samotné hlavy), to už by dávno věděli, co tomu je B)

Podle toho videa mohli tak maximálně čistit ventily sacími kanálky po sundání sání, na tom videu je jasně vidět původní znečistěný stav včetně netěsných sacích ventilů na prvním válci ... Ovšem nevíme, co se dělo potom, cos to natočil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jen diletant/ignorant mechanik léčí chybějící kompresi výměnou rozvodu, to snad ani není možný, co se to dnes děje ... A když si přečteš ještě několikrát rady, cos tu dostal, bude Ti to snad jasné, jaké máš "štěstí" na pana mechanika ...

 

A propó, o jaké pružině klapky to mluvíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne to jsem se špatně vyjádřil, novými rozvody neléčil chybějící kompresi, jen šlo o to, že na 70 tisíc kilometrů už byly v háji i rozvody, a tak se museli vyměnit. Jak si psal, byla prasklá pružina na sacím ventilu a ta se vyměnila, ale bez výsledku. Sbírám zatím informace od autorizovaných servisů škoda a ty mi zatím moc nepomohli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si říkal, žes zaměnil klapku s ventilem ...

 

Jak tu pružinu servis měnil, bez demontáže hlavy? Ano, lze také, ale pak nemá šanci posoudit talířek ventilu ani sedlo v hlavě, takže tato práce včetně vyměněných rozvodů byla naprosto zbytečná a tedy vyhozené prachy minimálně za práci ... Ale to ten mechanik jistě dobře věděl, to je základ práce motoru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Narazils evidentně na vykuka, sám tomu nerozumíš, to je pro Tebe špatná situace ... Kdo je ten mistr/servis, co sundá hlavu a po opravě a montáži stále nemá kompresi?

To by se toho sice sešlo více, když tedy byla pružina na ventilu KO, ale taky umí prdnout mezikruží na pístu, což by měl vidět i na stěnách válce při sundané hlavě ...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...