Jump to content
CeBro

Bliká žhavení CFHC TDI CR 2.0 103kw

    Recommended Posts

    Ahoj, prosím Vás o pomoc. Už jsem tu byl asi tak před rokem ohledně problému v motoru (bliká žhavení). Problém stále nevyřešen a při dnešní jízdě (bez nouzového režimu) měl poměrně velkou prodlevu pedál akcelerátoru a to tím že jsem ho dal až na doraz otáčky jdou dolů a pak teprve nahoru. 14 dní se držel nouzák a pak se přeplnil DPF filtr a nouzák nikde. Tak jsem to jel projet pro vypálení DPF a po škole opět nouzák.

    Byla provedena výměna: EGR, škrtící klapkaElektromagnetický ventil, Snímač polohy pedálu (akcelerátor), snímač tlaku přeplňování.

    Výpis z KTS 570 - P212200 Pedál plynu- snímač polohy 1 Příliš malý signál
                                P213800 Snímač 1/2 polohy pedálu plynu Nevěrohodný signál


    Výpis z WOW! - P212200 Obvod snímače/spínače D polohy škrtící klapky/pedálu - nízký vstupní signál (Stálu/trvalý)

                               P213800 Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 (přerušovaný/nesouvislý)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    - Doplněk 21.2.2019

    - Při zastavení a vyřazení rychlostního stupně, tak auto po zmáčknutí brzdového pedálu začnou kolísat otáčky a po chvilce se i samostatně zvyšují 

    - Výměna Váhy vzduchu, ale auto pořád blbne.

    Edited by CeBro

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny.

    Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut.

    A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. 

    Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem)

    Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,-

    Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. 

    Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. 

    Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí....... 

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    - Doplněk 1.3.2019

    - Auto opět v nouzovém režimu.


    - Při příjezdu domů z dálnice a po vymáčknutí brzd. pedálu se zvyšují otáčky. Po opětovném sešlápnutí opět otáčky klesnou na volnoběžné.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kabeláž byla proměřena tím, že se propípala. A myslím si, že to asi kabeláž nebude, protože se to děje i jen při zapnutí klíčku a kabeláží jsem i různě hýbal a nic.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    zdar kluci mam taky problem z blikanim zhaveni pak to jede v nouzi vag pise tohle poradite ? kdo stim mel uz problem

    6F7B8BE1-BBFE-4B63-B639-E4C4668ABB5F.jpeg

    25CDA69D-1061-4843-B691-2CB8F1DF0B08.jpeg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Není? Na EGR celkem slušný nájezd, klidně by jsi ho mohl měnit už podruhé.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    jo a bacha není to tak jednoduchý. Resp. může být problém v komunikaci mezi elektronikou nového EGR a ŘJ motoru. Takže originální díl a sehnat někoho, kdo za opravu ponese plnou záruku - ideálně autorizovaný servis. Zde by také měli být schopni závadu potvrdit (může být i problém jinde, kabeláž, těsnění...). A to říkám s vědomím toho, že sám do servisu (natož autorizovaného) nejezdím a vše si snažím dělat sám, ale s EGR ventilem může být sousta následných starostí.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    - Doplněk 23.4.2019

    - Rozsvícení kontrolky MIL (stále svítí, nebliká)

    - Dávám na vinu DPF, protože auto smrdí

    - 21.5.2019 objednáno do servisu

    57503471_1101890430010929_665663108462673920_n.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×