Jump to content
CeBro

Bliká žhavení TDI CR 2.0 103 kW

Recommended Posts

Zdravím

Už celkem 3-4 měsíce mě trápí má Octavia II TDI (CFHC) 103kW + chip na nějakých 123kW.

Poprvé se mi rozblikalo žhavení když jsem jel s přítelkyní domů a zkusil jsem vypnout a zapnout zapalování, ale to nepomohlo. Tak jsem s tím další den jel na praxe (servis) a vyhodilo to tyhle chyby: 
Po opravě smazáno. Teď už jen náhodně rozbliká.

Diagnostika BOSH KTS 670

P065100 - Snímač, referenční napětí B Přerušení

P032200 - Snímač polohy klikového hřídele Žádný signál

Odpojoval jsem všechny snímače, které jsou na větvi B (Sonda Lambda, Snímač tlaku v zásobníku rail atd..)

Odpojil jsem skoro vše až na spodní straně motoru (EGR a Snímač tlaku v sacím potrubí)

Byl to ten snímač tlaku, ale na proměřením se nám nezdál egr, protože tam má být referenční napětí kolem 5V a po připojení EGR bylo 2-3V. Po měsíci jsem vyměnil EGR, Škrtící klapku, Elektromagnetický ventil, svazek kabelů od pedálu k EŘJ.

Mechanik mi řekl že to může dělat ještě Snímač diferenčního tlaku.


Proto se chci zeptat, jestli s tím nemá někdo zkušenost. Děkuji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, prosím Vás o pomoc. Už jsem tu byl asi tak před rokem ohledně problému v motoru (bliká žhavení). Problém stále nevyřešen a při dnešní jízdě (bez nouzového režimu) měl poměrně velkou prodlevu pedál akcelerátoru a to tím že jsem ho dal až na doraz otáčky jdou dolů a pak teprve nahoru. 14 dní se držel nouzák a pak se přeplnil DPF filtr a nouzák nikde. Tak jsem to jel projet pro vypálení DPF a po škole opět nouzák.

Byla provedena výměna: EGR, škrtící klapkaElektromagnetický ventil, Snímač polohy pedálu (akcelerátor), snímač tlaku přeplňování.

Výpis z KTS 570 - P212200 Pedál plynu- snímač polohy 1 Příliš malý signál
                            P213800 Snímač 1/2 polohy pedálu plynu Nevěrohodný signál


Výpis z WOW! - P212200 Obvod snímače/spínače D polohy škrtící klapky/pedálu - nízký vstupní signál (Stálu/trvalý)

                           P213800 Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 (přerušovaný/nesouvislý)

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Doplněk 21.2.2019

- Při zastavení a vyřazení rychlostního stupně, tak auto po zmáčknutí brzdového pedálu začnou kolísat otáčky a po chvilce se i samostatně zvyšují 

- Výměna Váhy vzduchu, ale auto pořád blbne.

Edited by CeBro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se podělím o své zkušenosti s blikáním žhavení. Mě to žhavení občas blikalo od října 2018 někdy jednou za týden jindy za tři týdny.

Stačilo vypnout motor a bylo spraveno. Letos v únoru už byla kontrolka otravnější a blikala velmi často. Nikdy hned po startu vždy až po čase jízdy 10-20 minut.

A finále bylo takové že se rozsvítila kontrolka zvaná "vrtulník" žlutá. Správný název je systém kontroly výfukových plynů. 

Je to závada podtlakové regulace turba, takový hrnec nad turbem. Je samostatně ne společně s turbem ( u 1.6 motorů komplet s turbem)

Velká výhoda je ,že se dá regulovat diagnostikou. Já měl štěstí že je nádobka tlakově v pořádku. Původně se měla měnit za novou 4600,-

Stačilo ještě opravit pár drátů do svorkovnice je to pod hliníkovou krytkou a seřídit hodnoty tlaku. 

Do nouzového režimu mě to nespadlo a neklesal ani výkon motoru ,ale před dovolenou to bylo velmi nepříjemné. 

Tak snad to pomůže ostatním ,když čtu co vše CeBro vyměnil tak já měl zatím štěstí....... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Doplněk 1.3.2019

- Auto opět v nouzovém režimu.


- Při příjezdu domů z dálnice a po vymáčknutí brzd. pedálu se zvyšují otáčky. Po opětovném sešlápnutí opět otáčky klesnou na volnoběžné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabeláž byla proměřena tím, že se propípala. A myslím si, že to asi kabeláž nebude, protože se to děje i jen při zapnutí klíčku a kabeláží jsem i různě hýbal a nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo a bacha není to tak jednoduchý. Resp. může být problém v komunikaci mezi elektronikou nového EGR a ŘJ motoru. Takže originální díl a sehnat někoho, kdo za opravu ponese plnou záruku - ideálně autorizovaný servis. Zde by také měli být schopni závadu potvrdit (může být i problém jinde, kabeláž, těsnění...). A to říkám s vědomím toho, že sám do servisu (natož autorizovaného) nejezdím a vše si snažím dělat sám, ale s EGR ventilem může být sousta následných starostí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Doplněk 23.4.2019

- Rozsvícení kontrolky MIL (stále svítí, nebliká)

- Dávám na vinu DPF, protože auto smrdí

- 21.5.2019 objednáno do servisu

57503471_1101890430010929_665663108462673920_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Doplněk 22.8.2019

- Auto bylo v autorizovaném servisu a proběhla výměna kabelů od pedálů k EŘJ.

- Po třech měsících opět začalo auto vykazovat chybu

Share this post


Link to post
Share on other sites

  - Doplněk 29.1.2020

 

- P 212 700 - Obvod snímače/spínače E polohy škrtící klapky/pedálu -> Nízký vstupní signál -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 245 400 - Obvod snímače diferenciálního tlaku -> Nízká úroveň -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 213 800 - Snímač pedálu akcelerátoru, věrohodnostní snímač 1/2 -> Přerušovaný/nesouvislý

- P 24 54 - Filtr částic vznětového motoru obvod tlakového snímače ,,A" -> Nízká hodnota

 

Bude probíhat výměna: 

 

- Snímač tlaku v zásobníku railu
- Snímač polohy klikové hřídele

- Snímač polohy vačkové hřídele

 

+ Se budu objednávat na čištění DPF filtru

20200129_100711.jpg

20200129_100725.jpg

Edited by CeBro

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Doplněk 3.3.2020

 

DPF

Proběhlo čištění filtru při kterém mi bylo řečeno, že je filtr skoro plný a že by ani regenerace nepomohla.

 

- Byla zjištěna chyba na snímači DPF

 

Turbo

- Byla zjištěna chyba na snímači turba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau kluci co stim. Mám dělat auto jezdilo , ranno do toho skocim ze jedu a už sem nedojel ... jenom to točí a nic 

54E5A2F9-663A-48C3-A3A5-1CFF4C0F1A24.jpeg

E189625E-98C1-45B1-86F4-D3E2AE40D985.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...