Přejít na obsah

Brzdový systém


Maverick

Doporučené příspěvky

@Kubo22 Nie, nie je to normalne. Kazdy seriozny servis by sa ti k tomu vyjadril triezvo. Ja neviem v akom stave su moje, ale pozriem. Cca 50t km mam a zatial ok a dokonca i stichli ako je teplejsie. No u mna brzdy a pneu maju vysoky najazd, kedze jazdim dlhe trasy s par brzdeniami a santim len na serpentinkach a sem tam, ked prevetram motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kubo22 bud by som reklamoval, alebo si kupil kvalitne kotuce a platnicky a vymenil ich. Zial to su uz dalsie naklady na nove auto. Co mns prekvapilo pri kupe je velkost kotucov. Prisli mi velmi male na 115k. Je pravda, ze hmotnost auta je nizka, no predtym som mal 300ky ci 320ky kotuce na 130k aute. Hmotnost bola ale plus 300kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som nikdy nedaval originaly. Dokonca som si nosil diely a olej i pri novom aute. Chlapi mi povedali, ak vedeli, kto im robi prvovyrobu a ja som si vybral podla uvazenia. Zaruka platila nadalej na zaklade blockovej vynimky definovsnej eu a ja som bol spoko, lebo som daval kvalitne a casto kvalitnrjsie diely ako z 1. vyroby. Zase ale pri najazde 50-60t som nechcel dake lacne rozvody a ine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mohli mít taky nějakou špatnou várku desek, nebo kotoučů. Tak to dopadne když si oba díly nesednou a u většiny náhrad, když se kombinují.

Záleží, kde a na co ty originály použiješ, není díl jako díl jako například ty rozvody, spojka, brzdy atd. Na nové či zánovní auto levné polské či čínské náhrady asi ne, druhovýroba taky jak co a kde. Ale chápu že někdo šetří.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Setria vyrobcovia. Lebo pri 1mil. ks zadefinuju parametre, co stacia na bezpecnu a spolahlivu prevadzku so skorsim opotrebenim a ma usetrene. Ved pride k nam na vymenu. Isto tam neda premiove kotuce, atd. Takze tu nejde o setrenie, ale o to, ze za rovnaky peniaz mam lepsiu kvalitu.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 99% casu jazdim autom sam. Tym padom zadne brzdy velmi nezatazujem. Stav na foto je po 2 tyzdnoch co auto bolo odstavene. A teraz som autom jazdil jeden tyzden, len po meste. Akurat dnes sme cestovali cela rodina, auto zatazene skoro na max. cesta 300 km, zajtra ideme opat plne zatazeni naspat. Uvidim zajtra, ci sa nieco zmeni na kotucoch.

Ale na brzdeni nebadat nic, ziadne trasenie ani vibracie, ani zvuky.  Zda sa mi, ze auto brzdi ako za nova. Tak neviem. Akurat mi po 22 tis. km vybehla hlaska skontrolovat olej. Zajtra pomeram, dolejem a uvidim kolko ten technicky  skvost zerie oleja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Kubo22 Pokud ta fotka není nijak "dophotoshopovaná", tak ty kotouče vypadají jako gramofonová deska s pořádnýma drážkama....

 

Já s brzdama problém nemám, resp. to neřeším. Přední jsou krásně lesklé, zadní mi přijdou v pohodě až na otisky od destiček. V garáži ručku nepoužívám, přesto lehká vlhkost např. po jízdě v dešti stačí k tomu, aby se tam vytvořila lehká povrchová koroze, která se následně pomalu obrousí. Taky je občas po výjezdu v tichu garáže slyšet "drhnutí" kdy deska vždy projede kolem toho "zkorodovaného místa". Stačí párkrát šlápnout na brzdu a je to pryč.

 

Otisk na zadku je vidět tady:

kotouc.thumb.jpg.8ef68aae01b169e0920a2258c1bd3469.jpg

 

Btw. tady ještě materiál k "vadám" kotoučů - třeba to někomu pomůže v tom, aby věděl, co je příčinou a co se s tím dá/nedá dělat:

1672889190_vymenybrzdovychkotoucu-1.thumb.png.dee71e72f0ce3c2c4c4e864887902d47.png  615747302_vymenybrzdovychkotoucu-2.thumb.png.afa84742c704d9d31b75605698e1ff9e.png  934448627_vymenybrzdovychkotoucu-3.thumb.png.b9ec13283fd10a7ad33929c4fb28d53a.png  1216294809_vymenybrzdovychkotoucu-4.thumb.png.85eb3bd2a0b8451a4bd217f68cb8def8.png  1168434509_vymenybrzdovychkotoucu-5.thumb.png.d420243f564682b792d795f617e6f2cc.png  88030696_vymenybrzdovychkotoucu-6.thumb.png.552765738ee813401cef273102eb46da.png  1180706122_vymenybrzdovychkotoucu-7.thumb.png.91d9a293579fd5773a331e2393e6d719.png  570969099_vymenybrzdovychkotoucu-8.thumb.png.549e6ba7da85404043e7bca6a5e8aeda.png  546918973_vymenybrzdovychkotoucu-9.thumb.png.500311464140805bc3fe1058aa0bb8b3.png  1273713653_vymenybrzdovychkotoucu-10.thumb.png.ab554a9b81a78878dbc919639dcd47f9.png

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Posledni dobou mi hrozne casto asistent rozjezdu do kopce brzi tak, ze kdyz se rozjedu, tak ty brzdy bouchnou takovym zpusobem, ze to vypada jak kdyby mi upadlo cele kolo. 
Ja s tim uz od zacatku trochu bojoval, protoze to bylo prvni auto s timhle systemem, ktery jsem ridil. Nekdy se rozjedu krasne plynule bez couvnuti, jindy v tom praskne a auto couvne..

Vubec si nedokazu predstavit, ze budu parkovat v nejakym prudsim kopci, za mnou auto a ja budu “spolehat” na asistenta. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to je tak, že scala má pred kolízny systém, keď cúvame, je tam automatické brzdenie. Funguje to tak, že pri začatí cúvania človek cíti ako sa brzdový systém tlakuje, aby vedel zasiahnuť. Potom keď sa pohneš dopredu, to akoby povolí, a to robí ten zvuk. Raz je to výraznejšie, až to počuť spôsobom ako popisujete, inokedy je to skoro nebadateľné. Ale na brzdovom pedále je to cítiť skoro vždy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...