Přejít na obsah

Eco


Gringo

Doporučené příspěvky

Osobně jsem pozoroval pomalejší zrychlení a odezvu plynu. Klima rovněž chladí dle mého pocitu méně. Párkrát jsem ze začátku eco použil, spíš ze zvědavosti. Ani spotřeba mi nepřišla o moc nižší než v normálu, tudíž už ho nepoužívám :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to mám naopak. Môj plynový pedál na eco je rovnaký ako na normále, akurát že vyraduje do neutrálu a pedál bol tiež gumový teraz už nie, divné. Čítal som že DSG sa prispôsobuje vodičovi, že by to bolo tým? 

Editováno: , autor: Gringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takhle to určitě nefunguje. Pokud není v tažném zařízení něco zapojeného, auto má v režimu ECO jet bez sešlápnutého plynového pedálu na volnoběh (plachtit). Ale pouze v režimu ECO. Asi je možné i nějaké individuální nastavení, to zjištěné nemám. Ale že by auto samo od sebe začalo v normálním režimu jezdit na volnoběh, to považuji za vyloučené. Jinak já používám režim ECO téměř výhradně ve spojení s adaptivním tempomatem když nikam nepospíchám, dá s dosáhnout výrazně nižší spotřeba než při jízdě v normálním režimu (pod 7,5l/100 km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se tedy ještě nestalo že na režim Normál by plachtil. Eco nepoužívám, stejně bych po startu musel režim znovu aktivovat, aby se dsg přepnula na Eco řazení. Rozdíl ve spotřebě jsem nepozoroval a to neustálé řazení neutralu asi životnosti mechatroniky neprospěje. Nejčastěji jezdím Comfort. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se na to zaměřil.

Eco - Plachtí hodně

Normal - Plachtí stejně jak eco - hodně

Comfort - Plachtí, ale méně než Eco a Normal.

 

U normalu stačí, abych sundal nohu z plynu a hned to plachtí. Na dálnici klidně ve 130km/h sundám nohu z plynu a už to plachtí. V obci taky. Tak nevím, zda nemám skočit do servisu

Editováno: , autor: klakson23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemôže byť rozdiel aj v použitej prevodovke, DQ500 vs DQ381? Ja mám práve DQ381 a plachtí aj v režime Normal avšak nie vždy pri uvolnení plynu.

 

Odsledoval som, že vyradí len vtedy, keď idem napr. po meste a dlhšiu dobu držím plynový pedál v nezmenenej pozícii no a následne, po jeho uvolnení, prevodovka vyradí do N. Ale tiež viem N aj "vyvolať" aj keď prevodovka vyradiť nechce a to tak, že plynový pedál uvolním a následne po ňom len tak jemne "brnknem" nohou.

Editováno: , autor: lubos23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...