revan Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Dobry den, vcera se mi stala nemila vec, bohuzel jsem spechal a tak jsem nezajel k pumpe, bohuzel natankoval jsem az kdyz zejvalo k prazdne nadrzi jen 5km, a to jsem to hodne setril, k prijezdu na pumpu mi zacaly litat otacky, a byl slyset m piskot z motoru. Nepomohlo ani natankovani, ani vytaceni na miste a ani za jizdy, nepomohl ani pripravek na rozpusteni necistot v palivovem systemu, po rychlejsi jizde na nizsi prevodovy stupen se rozsvitilo epc, ktere ted nesviti, ale misto neho sviti oranzova kontrolka motoru. Na videu je videt kolisani otacek, slyset piskavy zkuk ( motor vytacim ja) Odezva na plyn je obcad horsi a otacky na volnobeh chvilku setrvavaji nez spadnou. Nez me odsoudite za netankovani, tak myslim ze obcas se to stalo kazdemu :) 76467A58-27F7-41CE-A5C8-1AB3BED06335.MOV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 18. Únor 2019 Sdílet Vloženo 18. Únor 2019 Imho to nemá souvislost s nečistotami. Dojíždím běžně i na 0 km (stejně je tam asi 4-5l pro další nájezd asi 70 km - zkoušeno), ostatně po předání vozdla je situace stejná. Od čeho jsou v ceště k motoru 2 filtry? Krom toho z nádrže se benzín bere pricipiálně ze dna (i kdyby tam byly 2 mm na "odkalení" benzínu, přísřím nárazem proudu při tankování se vše promíchá). Rozhodně bych si nechal účtenku z tankování před tím, než se tohle stalo. Benzín mohl být nekvalitní, tak ať lze uplatnit nárok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.