Jump to content
bigboban

5. dveře občas nejdou

Recommended Posts

Teď v zimě mi začaly blbnout 5. dveře. Když stisknu otevření tak to 3x pípne takový DU-DU-DU a nic. Když otevřu růčo tak už to tlačítkem jde většinou zavřít. Ale už se mi stalo že to i při zavření zapípalo a nic.

 

Mám se bát hrůzného scénáře že jsou špatné vzpěry jedna za 8 tisíc? Nebo to má smysl nějak rozdělat, mazat apod?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to udelalo taky ale to bylo tim ze to drzel led kterej pokryl cele auto a rekl bych ze to cejtilo protitlak tak se zas pritahli. Pak sem jim pomohl ten prvni kus rukou a pak uz se dootevreli sami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, dělá mi to taky.... 10 x se otevře v pohodě, ale v jedné fazi se to někdy zasekne a je to tu tu tu a nic musím ručně zavřít... v Škoda řekli nějaké čidlo v servomotoru... prý obě.. někdy se to sekne zmačknu tlačítko a to začne pípat a kufr se zavře, někdy jen řve tu tu tu a nic.... když zavřu rukou otevřu zase chyba.. třeba i 3x za sebou. Nezda se mi to na čidlo.... možna vyhodí chybu, ale důvod bych řekl jiný.... třeba překážka nebo špatné DO nebo snímač nohou? nevím ale zavírání rukou mě teda nebaví... navíc to jde hrozně težko.

Díky Jirka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpověď je jednoduchá - opravilo se to samo. Blblo mi to minulou zimu, to mě to zapípalo celkem často. Letos zima moc nebyla a za celou zimu se to stalo snad jednou že to zapípalo jako že dveře nepojedou ale další pokus už prošel. Pokud je teplo tak to celý rok nezablbne. Podle mě prostě uvnitř něco zatuhne při kombinaci vlhka a zimy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdravím

Mě se teď poslední dobou začalo stávat když dlouho neotviram kufr tak jako by se přilepil k tesneni a nechce se otevřít. Zazní delší pisknuti a dveře se neotevrou. Pomuzu jim rukou a pak už to chodí normálně. Nevím jestli mám namazat gumomove tesneni aby se to nelepilo nebo jestli už jsou motorky unavený a nemají sílu dvere otevřít. 

Nemá s tim někdo podobnou zkušenost? 

Edited by japok
Jeste doplním ze v zimě to nedělalo. Začlo to až teď na jaře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, já, ale zatím jsem neřešil... Taky se mi občas stane, že se kufr nedovře, tváří se jako zavřený, ale na infotainmentu je symbol otevřeného víka a když ho rukou přimáčknu, tak zacvakne a je to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na O3 som uz tiez spozoroval take spravanie, ze sa kufor ako keby prilepi a na prvy raz sa nedvihne a zapipa. Druhym stlacenim tlacidla uz ide, ale pocut, ako sa to odlepi od tesnenia. Neiem cim by to mohlo byt.

Edited by misor1994

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrické 5. dveře mi dnes přestaly z ničeho nic fungovat. Otevřel jsem je a už nešly zavřít. Musel jsem je zavřít manuálně. El. zámek se na stisk otevře, ale nejdou motorky zdvihu. Kontroloval jsem vizuálně pojistky 42 a 50 a byly ok. Máte někdo nějaký tip? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dvou dnech stání jsem přišel k autu a nešlo odemknout, bylo úplně mrtvé. Musel jsem použít nouzový klíč pro odemknutí dveří řidiče. Nefungovalo rádio, přístrojovka, vůbec nic. Baterka úplně vybitá. Přisuzuji to k problémům s 5. dveřmi. Baterku jsem dal na nabíječku a po asi 3 hodinách už šlo nastartovat. Otevírání kufru stále nejde. V pondělí se musím objednat do servisu. Pokračování příště... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejdříve mi servis oznámil, že mám podle testu vadnou baterku a bez její výměny nemůžou pokračovat. Cena baterky v autorizáku 6500,-. Cena dost vysoká, to jsem odmítl a koupil jsem novou Exide EK700 za 3000,- a tu jsem jim dovezl. Po půl dni mi řekli, že je vadná levá el. vzpěra, cena 9500,-. Po její výměně je vše OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je vostrá cena. A ten trik s baterkou taky, to šlo jednoduše vyloučit výměnou baterky za nějakou jejich erární nebo to připojit na nabíječku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pozor to má ještě kliku že měnil jen jednu vzpěru. Já mám údajně starší revizi co se nedodává a proto se musej vyměnit vždy obě!

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, Plzeňáček napsal:

Tak to je vostrá cena. A ten trik s baterkou taky, to šlo jednoduše vyloučit výměnou baterky za nějakou jejich erární nebo to připojit na nabíječku.

To jsem si taky říkal, proč to na dílně nenapojili na zdroj a pak nezkoumali dál. No původní baterku jsem si nechal dát do kufru pro nějaké další využití. Baterku jsem v pátek nabil nabíječkou a nechal přes víkend odležet. Po víkendu jsem jí změřil a měla 12.8V. Pojal jsem podezření, že bude baterka ještě dobrá. Ještě jsem zajel k prodejci baterek na zátěžový test a ten mi potvrdil, že je baterka naprosto v pořádku a v dobré kondici. To mě hodně namíchlo, budu to ještě řešit se servisem. Tohle nejde jen tak přejít. 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím... A pak jeď do autorizáku, když každý druhý příspěvěk tady na fóru je o tom, jak tam s někým vyjebali, buď vědomě, nebo nevědomě protože jsou to lemplové kterým je to jedno.

 

Já příští týden pojedu reklamovat u sebe, že občas se mi víko neotevře na první pokus a nebo se naopak po zavření pořádně nepřitáhne a infotainment hlásí otevřené víko, tak uvidíme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, ghost7 napsal:

To jsem si taky říkal, proč to na dílně nenapojili na zdroj a pak nezkoumali dál. No původní baterku jsem si nechal dát do kufru pro nějaké další využití. Baterku jsem v pátek nabil nabíječkou a nechal přes víkend odležet. Po víkendu jsem jí změřil a měla 12.8V. Pojal jsem podezření, že bude baterka ještě dobrá. Ještě jsem zajel k prodejci baterek na zátěžový test a ten mi potvrdil, že je baterka naprosto v pořádku a v dobré kondici. To mě hodně namíchlo, budu to ještě řešit se servisem. Tohle nejde jen tak přejít. 

 

jen pro zajímavost, auto máš na rodné číslo nebo na IČ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to už trochu OT, ale podle mého to vcelku vysvětluje situaci, proč servis chtěl abys byl velkorysý a nechal jim vydělat, firemní auta bohužel snesou vše.

 

Ale nenechal bych si to určitě líbit, já už za sebou mám několik takových výstupů od jakoby dolité kapaliny do ostřikovače po přesvědčování na komplet výměnu zadních brzd, že když už tam jsem, že to vymění, abych nemusel zbytečně znovu jezdit, nakonec jsem na nich najel dalších tři pět tisíc km (to se panečku servis divil) a tak podobně.

 

Nicméně do toho samého servisu pořád jezdím, protože jsme si nastavili mantinely, od jisté doby vycházíme nadstandardně, oni vědí co si k mému autu nemohou dovolit a já vím, na co si u nich dát pozor a současně u nich na běžný servis zásadně  čekám, trochu je to znervózňuje a zbytečně nevymýšlí hovadiny. I pro ně je lepší zamnou 3x dojít a zeptat se zda měnit nebo neměnit to či ono, než telefonovat.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...