Přejít na obsah

VYFUK


Piaggio

Doporučené příspěvky

Přítelé okřídleného šípu,

vlastním F1 1.9 TDI PD r.v. 2002 dovoz z Itálie. Koupil jsem ji 2007. Výfulové potrubí jak nové, upozorňuji nebylo měněno, jelikož není spona mezi prvním a druhým tlumičem. Možná to bylo tím, že špageťáci tolik nesolí. I přez to jsem jej ošetřil. Vlnovec, kat. až po sponu silikonovou střibřenkou a první a druhý tlumič, sprey od Motipu na podvozky. Ano, nevyhořel jsem. Bude to asi tím, že výfukové splodiny nejsou tak teplé, jako u benzínu. Semo tamo provedu opravu odlouplého nátěru a jezdím. Přeji Vám. aby Vaše výfukové soustavy byly jako víno. Čím starší, tím lepší.

Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje ma RV 2001 ... najeto asi 115000km ale podle mna je tam asi viac ... len su stiahnute km ... coz bezny jav ... ale k veci ja tlmic budto vymenim teraz alebo az nejak na Jesen ... lebo tam ma caka taka mala GO ... mam pocit ze dost kelpu ventilky, SK musi sa vycistit ..., neviem ci sa bude menit nakoniec cely vyfuk ???, tesnenie pod hlavou motora , nova Chlad.zmes, mozno s abude musiet zbrusit hlava a nechcem vediet co sa este dovtedy vsetko ukaze ... je uz pomaly citit ze ma co to najeto ... ale zatial sluzi spolahlivo ...

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 1 rok později...

Potřebuju radu. Doufám že se mě zde někdo ozve alespoň dnes.

Mám prasklý výfuk ve spoji mezi koncovým dílem a středním dílem .. mám tam i malou sponu. Profukuje to tam extrémně už a jak je motor i výfuk ledový drnčí celé auto.

Hlavně mě zajímá jak je to tam spojeno? Je to tam pod sponou svařené, nebo je to jen zasunuté do sebe a zaděláno sponou? Jak je to řešené? Děkuju.

Kdyby se našel někdo z Ostravska, Frýdecko-Místecka co by to byl schopen opravit, napište!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já myslím že ty dílce jsou zrezlé v tom spoji a tudíž bude potřeba navařit ty konce .. Ale mechoš snad v pondělí bude mít čas tak se s ním ještě domluvím .. teď stejně budu jezdit druhým autem tak to vydrží .. ale děkuji za rady pomohli jste mi a potěšili mě že to není na tvrdo přivařené :)

Jak jsem na to koukal tak spona vypadá vpohodě, možná že je potřeba jí jen dotáhnout. Ale zdá se mě to dost zrezlé a dělá to i šílený kravál v tom místě takže ty konce už asi nebudou v sobě zasazené při studeném výfuku .. :) navíc ta spona je na šířku sotva čtvrtinová té co tam má skutečně být. Takže to asi taky dělá své :/

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, soused má FI 1.4 16V 55 KW r.v. 10/2005 a po vytočení motoru do cca 3 tis ot. a následném vracení zpět k volnoběhu mu dost výrazně zacinká kov na kov někde na  podvozku (jako by výfuk o něco masivnějšího (silný plech, litinu). Poslouchal jsem to ze spodu na kanálu a přijde mi, že něco upadlo v katalyzátoru co je až za vlnovcem. Dělá to jen když se výfuk prohřeje jinak je ticho. Nic jiného mě nenapadá jelikož výfuk je z venku pěkný i po těch 10 letech a kolem něj je všude dost místa takže to musí být asi něco uvnitř a v tom katalyzátoru mě přijde, že je ten zvuk nejsilnější. Řešil už někdo tuto závadu?

 

Kdyby to bylo ono, první díl výfuku vč katu stojí docela ranec, je možné ten druhý katalyzátor odstranit a následně upravit¨jednotku aby auto prošlo emisemi?

 

Předem díky za rady.

Editováno: , autor: Falkon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono lze sehnat i nějaký uni kat? Nebude pak dělat neplechu? Ještě mě napadlo jestli bynešel otevřít, zkusit spravit příčinu problému a opět zavařit nebo se kat nenávratně poškodí? Nemáš nějaký odkaz na ten univerzál?

Editováno: , autor: Falkon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ty úlomky jak píše standavfr by nedělali kovový zvuk. Odstranit jej nemůžeš a do nějakého universalu bych nešel. Dají se koupit na bazaru i bazoši originály z demontáží,které mají údajně málo najeto a jde se z prodávajícím domluvit. Namontuješ zajedeš na zkoušku emisí a hned víš. Nějaké laborování s řídící jednotkou na to zapomen. Takový machr nejsi a je málo kdo.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Univerzálů jsem dával několik,nikdy žádný problém nebyl.Když kat odstraníš tak jsi na emisích skončil.To co se prodává na bazoši nebo jinde má určitě málo najeto,jako každé 10-15 let staré auto.Jinak náhrada třeba od bosalu je na netu kolem 5000-6000.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám bych to určitě nedělal ale už sem se bavil se sousedem kterýho je auto a asi půjde cestou náhrady od Bosalu + preventivní výměna vlnovce aby se pak za půl roku po opravě nezjistilo, že vlnovec prasknul a zase by se vařilo. Ještětaková otázka...stává se, že kat po 10 letech a cca 135 tis km se takto rozpadne, nebo je to spíše ojedinělá závada?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se kat rozpadl po 220 000 asi. Ale možná už byl rozpadly po 200 000. A kdoví kolik auto skutečne melo. A hned sel ven :) zůstala tam jen trubka. Na emisích jsem nebyl bez něj ale dnes má každý známého a tak projde i auto bez výfuku :) několik mych známých jezdí s auty bez kartu, dpf filtru a EGR ventilu a pohoda. Jeden má i vybrousene kódy na motoru a prochází vesele.

Jinak 135 000 je celkem málo. Ale záleží jak auto jezdilo. Jestli nneustále město a krátke trasy tak se moc není co divit:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...