Přejít na obsah

Opotřebování zpětného olejového ventilu v hlavě GenI a GenII motorů


rayx

Doporučené příspěvky

Příklady opotřebování zpětného olejového ventilu 06H103175B na spodku hlavy motoru EA888 GenI (BZB atd) a EA888 GenII (CDAA, CCZA atd), kdy tento díky opotřebování přestávává těsnit a hlava motoru tak může po startu jet "na sucho" než systém opět zaplní olejové čerpadlo. Sice známý stav, ale i tak je důležité o tom vědět B)

 

Stav po 120 000km ...

 

tady info k nájezdu schází, stav je ale ještě horší ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola na 100 % jen po sundání hlavy, ještě existuje kontrolní postup natlakováním přes odvádějící kanálek, ale s ohledem na to možné opotřebení vodící centrovací díry ventilu je to jen orientační a výsledek kontroly bude hodně zaviset na tom, tak si zrovna ventilek sedne ...

https://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=2199693

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...