Jump to content
Fuzo

Terén a Karoq

    Recommended Posts

    Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady.

    Zkoušel už někdo s Karoqem terén?

    Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán.  Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na  dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého.

    Proč?

     1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod

     2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu.  Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka.  Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce)

    Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    8 km/h jezdí i služební OIII. Ono, v terénu s tím stejně prakticky nikdo jezdit nebude.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Čo znamená skratka SUV?

     
     

    Mnoho vodičov si dnes kupuje tzv. SUV vozy. Čo táto skratka znamená a aké sú výhody týchto vozidiel? Sú naozaj vhodné do terénu, ako si stále myslí veľa motoristov?

    Skratka SUV pochádza z anglického originálu sport utility vehicle, čo v slovenskom preklade znamená športové úžitkové vozidlo. Tieto vozidlá kombinujú výhody terénnych vozidiel s komfortom a vlastnosťami klasických osobných automobilov. Z tých terénnych si vzali predovšetkým mohutnosť, vyššiu svetlú výšku, teda aj schopnosť pohybu mimo cesty, a väčší priestor vo vnútri a v batožinovom priestore. Zároveň zostali komfortné a ľahko ovládateľné, tak aby sa čo najviac priblížili bežným autám. Sú navrhnuté hlavne na pohodlný pohyb v meste i mimo cesty, ale nie sú to terénne autá, s ktorými bývajú často zamieňané.

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Posted (edited)

    Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce  s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent  no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání .

    TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf

    Edited by man.kar

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×