Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

tak necham asi ten puvodni..a kdyz uz sme v tom nechtelo se mi zakladat novy tema.. Kolik muze stat nova ridici jednotka na 1.4 74kw?? sviti mi airbagy a vypsalo to asi tak 8 chyb. a jedna je s vadnou RJ. no a vubec to neslo smazat ani s tim neco delat. vubec nevim cim se to mohlo stat, bocni bagy nemam..stalo se to teda v -23°C, tak jetsli nekde neco neprasklo..kazdopadne zkusi mi tam dat nakou starsi, snad bude pasovat.. Na netu nemuzu najit cenu novy RJ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pridam jeden z mych trampot s EGR

1. egr uz zlobil delsi dobu ale auto necukalo tak se obcas promazl / hlasil prutok prilis velky / preventivne cistena klapka

2. pres vanoce auto 3 tydny stalo ... po resetu tyden ok dokonce ani EGR nesvitil

3. ted opet nouzovy rezim a na 3V ... po resetu na volnobeh bezi normalne .. VAG pise chybu na potenciometru EGR a na zakladni nastaveni neraguje / 074 / ..jde jeste jinak otestovat funkcnost nez objednam novy ?? + klapka je otevrena 6,7 stupne a nejde tez provest zakladni nastaveni..

Auto jezdi jezdilo na poutevrenou klapku cca tyden naprosto normalne.. pote nastal bod 3.

ps .ventil a klapku jsem mel venku vse vycisteno / kabely+ svicky BOSH cca 15t /

diky za jakekoliv postrehy

Editováno: , autor: lumpi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majký, tvému příspěvku nějak nerozumím, na koho reaguješ??

lumpi, obávám se že výměna EGR tě nemine. Myslím že ta klapka bude souviset s tím. Dáš nový EGR, uděláš zákl.nastavení a věřím že pak půjde udělat i zákl.nastavení klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodím to sem, protože se mi nechce dělat new thread.

Kolega z Bastlírny měl problémy s tatíkovou Ibizou, motor 1,4 16V 55kW, kód BKY, rok výroby 2002. Nedržela volnoběh, po nastartování a vyjetí z garáže zdechla - a už nešla natočit kvůli přechlastání. Po výměně obou lambda sond se nic nezměnilo. Podezření padlo na čidlo teploty, nakonec ale byl problém jinde - milá Ibiza má v pikách EGR ventil - vůbec ani necvakne, navíc přední lambda ukazuje nesmyslné hodnoty teploty. Při zkusmé výměně EGR je chod v pořádku - nakonec to NEBYLO ČIDLO TEPLOTY KAPALINY...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém. Před časem se mi rozsvítila kontrolka emisí. Diagnostika hlásila velký průtok plynů. Vyměnil jsem EGR ventil a kontrolka svítila dál. Diagnostika ale hlásí malý průtok. Vyčistil jsem potrubí pod klapkou, nakonec celé potrubí vyměnil, ale stav se nemění. Samozřejmě bylo provedeno základní nastavení s výsledkem AGP v pořádku. V průběhu závady jsem prošel STK s výborným výsledkem na emisích. Už nevím, co s tím. Snad reklamovat EGR. Máte někdo nějakou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak hosi, zdravim vas, dneska sem cistil klapku, mal sem ju komplet venku, je cista jak detska prdelka :smich: dratem sem prestaral tu trubku od egru ale iba v klapke, ked sem odkrutil dva sruby pri EGr ventile, nedala sa mi ta trubka dole z toho a nechcel sem to ulomit, tak sem to radsik zmontoval naspatky....da sa aj cela ta trubka vytahnut ven alebo aspon od Egru odklopit a vystarat dratem co sa da???lebo pristup je tam jak hovado....pravy srub sem ledva povolil co sem sa tam cez secky kable a hadice od chladica nemohel dostat....takze jak mam dat dole konec trubky od EGR ventilu??? moc by ste mi s tym pomohli....kontrolka nesviti, auto sa mi zda ze je na tem lepsi, ale chcelo by to este nove zakladne nastavenie skrtiacej klapky a ventilu, ale pojde to najskor az v nedelu :feve: tak vam dopredu zase velmi pekne dakujem za radu :) akurat ma napada, ze tam sem videl este 1 imbusovy srub hore nad egr ventilem....ta suciastka je prichytena na motore, ide to z vyfukovych ventilov, na nom je pripojeny EGR a az potom ta trubka...takze musim odkrutit aj ten imbusak ze???inak sa k tej trubke nejde nijak dostat bez toho aby som ju zlomil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to máš recht :huh:, se mi to lehce řekne ... první mi odešel v 90 000km, bylo před dovčou a byť mi servisák říkal, že se dá zaslepit a nic se nestane, já chtěl mít klidnou dovču (jel jsem Bulharsko), tak jsem 3500 Kč vyplázl a vyměnil. Ten mi odešel po roce, tedy nějakých 35 000 km, takže jsem tam hodil ten starý a zaslepil (aby mi auto necukalo) a jel s klidem další Bulharsko lol, a ten druhý zatím v klidu reklamoval. No a takhle to bylo ještě dvakrát :p. Takže teď tam mám celkově čtvrtý lol. Takže chtělo by to sehnat alespoň vadný a zaslepit ho než ti přijde reklamačka, nebo se zkusit domluvit na vrakále, zda by ti nějaký nezapůjčili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak pokracuji ve svych tampotach s EGR protoze hlasil chybu potenciometru a nemozne zakladni nastaveni ..koupil jsem novy bohuzel zakladni nastaveni stala nejde provezt .Dle VIS ma byt seznam chyb prazdny ale chyba nastaveni nejde smazat.

Auto nehlasi zadne chyby a vesele jezdi i pres to ze zakladni nastaveni neni mozne :help: . Na akcnich clenech novy krasne ventil cvaka .. :kuk:

Nejake tipy na reset a nastaveni ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mam také dotaz ohledně EGR na motoru 1,4 16V (55kW) - dnes byl zjištěn na diagnostice velký průtok. Mam zkusit natankovat např. Vervu 100, že se tím motor pročistí. Pokud to nepomůže, ventil pročistí. Upřímně, moc tomu nevěřím. Nemůže ten víceoktanový benzín něco poškodit?

Editováno: , autor: MATTESS136
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud naleješ běžný u pumpy kupovaný benzín, ničemu uškodit nemůžeš - i když koupíš 100oct. Jiná věc by byla, kdybys zajel někam na aeroklubové letiště a koupil od nich 130oct směs určenou pro letadla - tím už bys nepřipravenému motoru ublížit mohl...

Jinak k pročištění motoru už jsem četl i doporučení natankovat a vyjezdit 2-3 nádrže lihobenzínové směsi E85 - osobně bych to nepoužíval "čisté", asi by to neupravenému motoru nemuselo úplně šmakovat, ale "říznuté halb und halb" normálním Naturalem BA95 by to nemělo dělat problémy. Protože i v běžném BA95 je ze zákona příměs asi 4,5% etanolu, směs BA95 a E85 v poměru 1:1 bude mít asi 45% hmotnostních etanolu - neupravený motor by s takovým poměrem neměl mít problém ani při startu a přitom by se měl případný čisticí efekt dostatečně projevit. Směs BA95 + E85 v poměru "litr na litr" mám vyzkoušenou i v motoru 1,4 16V - kód motoru BXW. Vyzkoušeno letos v únoru, chování auta prakticky totožné, spotřeba celkově zhruba o půl až jeden litr na 100km vyšší (podle režimu jízdy = těžké nohy na pedálu), takže cenově šul nul... Kromě případných čisticích efektů na používání E85 nevidím žádný přínos - o ekologii se vůbec nedá mluvit, pěstování plodin vhodných pro výrobu etanolu zatěžuje životní prostředí stejně jako každé jiné zemědělství, výroba z obyčejné biomasy je dražší než třeba z obilí - a "pálit" obilí na palivo zhoršuje potravinovou bilanci. Takže jako obvykle, zase nějaký hamižný eurohujerský zkurvysyn s křeslem v Bruselu nebo Štrasburku dostal mastný bakšiš do kešeně - a prosadil, aby se to celoevropsky zavedlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...