Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

nejdříve jsem ho měl teplý,ale dnes jsem to zkoušel hned po ránu při studeném.

nastavení jsem chtěl udělat proto,že mi začala svítit kontrolka a psalo to závadu průtok příliš velký.Teď sice po vymázání kontrolka nesvítí,ale nastavení nejde udělat a píše to místo adp ok,chyba.

Editováno: , autor: rokane
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Základní nastavení se provádí po vyčistění nebo výměně EGR, pokud ti nejde udělat tak buď špatný postup, ale většinou je špatný EGR. Zavada se ti už nerozvíti dokud nevytvoříš nový readnes, čti readnes kod, pokud je OK tak to neřeš, ale že by byl dobrý moc nevěřím. (Po 1.7.2016 z vadným readnes kódem neprojdeš emisemi.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vás, mám otazku k spominanej teme. Moj otec isiel na vymenu pletenca ale po pristaveni auta zacalo blbut. (zacalo vynechavat a nemalo stabilne otacky) Po pripojeny na VCDS a zisteni chyby (obrazok) a snahe vymazat chybu nam technik povedal ze to nevie opravit ale odporucil nam ineho technika. Po priprdkani knemu a naslednej diagnostike nam povedal ze jeden valec nema dostatocny tlak a po rozobrati hlavy povedal ze je nutne zbrusit hlavu, vymenit tesnenie, srouby, ventil ,strunku a vahadlo. Je to podla vas adekvatne ?

Vraj je odpaleny ventil a vyskocena strunka. Pyta si za opravu 50 zbrusenie hlavy, 130e diely a 250e robota. Moze byt ?

Screenshot_1.jpg

Editováno: , autor: N1kto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nastavenie som robil pri teplom  motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. 

 

A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil.

Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. 

 

Octavia  1.6 75kw 2002

Editováno: , autor: Malta
edit: citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku

 

Ktorá jednotka je to v tom readiness kode.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly  , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK

 

ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič

Editováno: , autor: Shotysk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vespolek

Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit.

Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR.

 

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...