rokane Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 (editace) nejdříve jsem ho měl teplý,ale dnes jsem to zkoušel hned po ránu při studeném. nastavení jsem chtěl udělat proto,že mi začala svítit kontrolka a psalo to závadu průtok příliš velký.Teď sice po vymázání kontrolka nesvítí,ale nastavení nejde udělat a píše to místo adp ok,chyba. Editováno: 20. Březen 2016, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 kontrolka se ti tak cca do 70km rozsvítí znovu, EGR je prostě vadný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 Tak dnes ujeto cca 230 km a nesvítí,tak nevím.ale základní nastavení udělat nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 a co ukazuje readness kód? A paměť závad je čistá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 paměť závad ukazuje,že základní nastavení neproběhlo v pořádku a nejde to smazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 21. Květen 2016 Sdílet Vloženo 21. Květen 2016 Tak poznaátek,ujeto cca 2500 km ,kontrolka stále nesvítí,ale základní nastavení udělat nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Základní nastavení se provádí po vyčistění nebo výměně EGR, pokud ti nejde udělat tak buď špatný postup, ale většinou je špatný EGR. Zavada se ti už nerozvíti dokud nevytvoříš nový readnes, čti readnes kod, pokud je OK tak to neřeš, ale že by byl dobrý moc nevěřím. (Po 1.7.2016 z vadným readnes kódem neprojdeš emisemi.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Díky,tak asi bude špatný v readiness byla hned na začátku 1.Nebyl by tady někdo z Bruntálska ,kdo by mi pomohl ho vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda 7 Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Béda 7: Čistil jsi EGR nebo škrtící klapku? Pokud škrtící klapku (domnívám se, že by tedy tento dotaz měl být v jiném tématu), tak přidávám odkaz na svůj přispěvek, kde popisuji, jak se mi to povedlo vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N1kto Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 (editace) Zdravím Vás, mám otazku k spominanej teme. Moj otec isiel na vymenu pletenca ale po pristaveni auta zacalo blbut. (zacalo vynechavat a nemalo stabilne otacky) Po pripojeny na VCDS a zisteni chyby (obrazok) a snahe vymazat chybu nam technik povedal ze to nevie opravit ale odporucil nam ineho technika. Po priprdkani knemu a naslednej diagnostike nam povedal ze jeden valec nema dostatocny tlak a po rozobrati hlavy povedal ze je nutne zbrusit hlavu, vymenit tesnenie, srouby, ventil ,strunku a vahadlo. Je to podla vas adekvatne ? Vraj je odpaleny ventil a vyskocena strunka. Pyta si za opravu 50 zbrusenie hlavy, 130e diely a 250e robota. Moze byt ? Editováno: 10. leden 2017, autor: N1kto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Zdravím. V zavadach táto chyba. Viete čo s tym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 vymazat, vydělat ven EGR, mrknout zda je potřeba vyčistit, popř.trubku ke klapce, dát zpět, udělat základní nastavení. POkud nepůjde udělat už to zákl.nastavení, je vadný EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Nastavenie som robil pri teplom motore a vyhodilo že v štvrtom poli chyba. Dnes to skúsim pri studenom motore ako som sa tu dočítal. A skusim urobit test akčných členov na EGR ventil. Inak.mne auto ide normálne ,žiadne kolísanie otáčok ,žiadne zlé štartovanie ,skrátka nič. Octavia 1.6 75kw 2002 Editováno: 7. Únor 2018, autor: Malta edit: citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 jj, negativní projevy být nemusí (kromě svítícího checku), nicméně u nás na STK by tě vyhodili z emisí, protože na readness kódu bude jednička u EGR. Možná to u vás na slovači není ještě tak přísné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Ale mne ani kontrolka nezasvietila na palubovke ze je chyba .Len tak náhodou som tu chybu zistil keď som si pozeral či mi funguje vag na inom notebooku Ktorá jednotka je to v tom readiness kode. Editováno: 7. Únor 2018, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 za prvé, necituj předchozí příspěvek neustále. OK, pak bych chybu jen smazal, kdo ví jak ji tam máš dlouho. Pokud byla jen sporadická a neopakovala se bude jen zapsaná v ŘJ a check svítit nemusí. Když si dáš readness, tak jednak uvidíš jedno pole kde budou nuly a jedničky a pak pod tím polem budeš mít další pole s jednotlivýma položkama, EGR, klima, odvětrávání nádrže ..... a tam bezpečně poznáš, co ti hlásí chybu, neboť i v tom poli bude 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 readiness sa robí pri studenom či teplom motore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 ten musí být řádně zahřátý, jinak budou jedničky i u lambd a katu. Ten se překlopí (pokud je v pořádku) do nuly, až když je pořádně zahřátý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 12. Únor 2018 Sdílet Vloženo 12. Únor 2018 (editace) Tak odskúšané. readiness kód po dojazde samé nuly , a test akčných členov na egr ventil bolo ho počuť a základné nastavenie EGR vo štvrtom poly ADP OK ale keď som skontroloval chyby tak stále tam je 17811. Asi s tým nebudem nič robiť auto ide dobre, žiadne trhanie, sekanie , kolísanie otáčok nič Editováno: 12. Únor 2018, autor: Shotysk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Zdravím vespolek Chtěl bych se zeptat,egr ventil na Fabii 1.4 16v držína dvou svornících.Jsou tyto svorníky na pevno přivařené na bloku motoru,nebo se dají vyměnit. Mám je těžce rezavé a pochybuju že by přežily demontáž EGR. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Nejsou, jsou to normální štefty zašroubované v bloku. Takže pokud je máš zarezlé, garantuji ti, že je vyšroubuješ i s matkami, ty se ani nehnou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
valfren Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 zdar borci, potřebuju poradit svítí mi kontrolka motoru už delší dobu, v servise nejdřív smazali za chvíly se rozsvítila znovu zajímavé je že na stejné křižovatce jako před tím, nejdprve si mysleli si že je to lambda a když se rozsvítila podruhé tak mysleli že egr ventil, a ted se rozsvítila po třetí ale až po 500km předcházelo tomu změna benzínu z Eurooil na Shell a vyčištění egru který nebyl vubec špinavý pouze od kouře , ale ted svítí zas a já už nevím co ještě zkusit četl sem ruzně něco čistit ale na to je ted zima a zajímalo by mě co kde hledat, prvnímu rozsvícení kontrolky předcházela výměna termostatu a čidla teploty chladící kapaliny které je blízko egru a po dvou týdnech se pak ta kontrolka rozsvítila ale myslím že to nemůže mít spojitost nebo snad ano ? závadu mi nejde smazat ani když na hodinu odpojím baterku a na vag pořád jezdit nemůžu, auto s kontrolkou i víc žere benzín :/ prosím o radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 kontrolka může svítit z mnoha nejrůznějších důvodů, většina jich s EGR nemá nic společného - chtělo by to přesný výpis z diagnostiky, jinak se ničeho nedobereš. Pokud nemáš VAG, budeš muset do servisu - doporučuji ale jiný, než jsi byl před tím - očividně také tápali v mlze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.