Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

IMG_20180227_182939.thumb.jpg.952835ef7f96a210b2a9228ed6c97904.jpgtak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu

17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly
P1443 - 35-10- --Sporadicky

Editováno: , autor: valfren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Čau fábisti,

 

tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR.

Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok.

 

Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC...

 

Jedná se o motor AUB.

 

Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou.

Nedělal jste to někdo?

 

popř. ohledně této problematiky nějaký tip?

 

díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Tak dnes sem se dostal k výměně EGR ventilu.

Po náročné výměně došlo na "základní nastavení" to bohužel neproběhlo a vyhodilo chybu (možná způsobenou teplým motorem)

Zkusil jsem tedy na konektor připojit starý EGR a u něj "základní nastavení " proběhlo

 

Mám tedy vyzkoušet nastavení za studena a když nepůjde tak i smazat adaptační hodnoty?

Pročítal jsem tady příspěvky a nenašel jsem řešení mého problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Ahoj,

začal se mi na BKY objevovat problém  s nepravidelným volnoběhem a rozsvítilo se na budících grilované kuře. Přes OBDII to píše chybu P0402 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - excessive flow detected. V servisu se tato chyba načetla jako 16786 - proud recirkulace spalin - detekován jako nadměrný. Po smáznutí chyby se auto podařilo nastartovat až napočtvrté (vždy otáčky spadly na cca 500 a chcíplo). Chvilku jezdilo (cca 20 km) bez kontrolky na budících. Pak se opět objevilo grilované kuře, a následně ještě EPC kdy spadlo do stavu nouze. Vypnuto zapalování, klíček vytažen, nový start a EPC již nesvítilo. Po načtení chyb přes OBDII to píše chybu P0106 - Maniford absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) senzor - range/performance problem. Chyba smazána, volnoběh opět houpe (ne však vždy) a při projížďce se opět rozsvítilo EPC a auto drželo zvýšené otáčky na cca 1200-1300 otáček. Motor vypnut, nový start a již bez svítícího EPC. Kuře ani EPC po 20 km jízdě zatím nesvítí. Napadá vás, prosím, co by to mohlo být? Výměna EGR? Auto nájezd 215t km, kromě snímače polohy brzdového pedálu a čidla teploty chladící kapaliny vše původní. Díky moc všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Sice tu už nikdo moc neodpovídá, ale zkusím. 

 

Chyba P0407 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit Low

 

Chyba je spojena s rozsvícením kontrolky emisí. Mimo kontrolky se u vozidla projevují problémy se studeným startem, kdy jen obtížné naskočí, někdy až napodruhé.

 

Může to dohromady ukazovat i na něco jiného, než na samotný EGR? Četl jsem třeba, že tuto chybu může vyhodit i špatné čidlo teploty chladící kapaliny a u toho si umím představit i ty špatné studené starty. 

Nebo jsou problémy se startem motoru běžným průvodním jevem špatného EGR?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

 

četl jsem váš příspěvky ohledně problému s EGR a mam stejný problém. 

Vyměnil jsem EGR , zkoušel jsem základní nastavení, jak klapky, tak EGR vše ok, čistil jsem vše a dal nové těsnění. Ukazuje to hodnoty ve vag na volnoběh kolem 300 a stejně po 50 km se mi znovu ukáže závada P0402. JEště jsem zkoušel jiné čidlo tlaku a také bez úspěchu.

Dokázal jste to někdo opravit, případně jak? 

Může sem někdo napsat, jak se přesně testuje ve Vagu EGR zda cvaká?

Popravdě jsem z toho už trochu ... nevím kam dál.

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...