valfren Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 (editace) tak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu 17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis malyP1443 - 35-10- --Sporadicky Editováno: 27. Únor 2018, autor: valfren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Spusta lidí píše, že zaslepením EGR se sníží spotřeba. Ale v učební pomůcce k motorům 1.4 16V je vysvětleno, že právě naopak EGR spotřebu snižuje. Zajímalo by mě jestli někdo neví jaká je realita? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 žádné snížení ani zvýšení spotřeby jsem nezaznamenal, vliv to má hlavně na emise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street94 Vloženo 26. Duben 2018 Sdílet Vloženo 26. Duben 2018 poradí někdo přes akční členy krásně cvaká a egr je nový starý vykazoval podobnou závadu ale tam ho někdo navíc poladil šroubovákem a kladivem díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street94 Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 vodiče k jednotce v pořádku samotný egr proměřen a ok tak nevím kde je chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street94 Vloženo 2. Květen 2018 Sdílet Vloženo 2. Květen 2018 opraveno něco málo sem stim najezdil a dnes se povedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 Čau fábisti, tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR. Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok. Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC... Jedná se o motor AUB. Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou. Nedělal jste to někdo? popř. ohledně této problematiky nějaký tip? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 ještě dotaz, základní nastavení v 060 a 074 je ok, 075, se mi nepovedlo spustit test. je ta 075 nutná po výměně? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Zdravím vespolek. Jsou tyhle rezavé svorníky na egr velký problém,půjdou vyměnit nebo se musí vyměnit i příruba? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Jsou to štefty zašroubované v hliníkovém bloku takže si myslím že při pokusu ty matky povolit, pujdou i se štefty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 21. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2018 Není nic jednodužšího než to zkusit. Myslel jsem že to třeba už někdo dělal něco podobného. Uvidím. Pro čištění je ten ventil potřeba sundat?Nikde jsem nenašel žádný postup :( Hází mi to právě nějakou poruchu do řídící jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 asi to chce upřesnit to znění chyby, popř. číslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Udělal jsem nastavení přes VAG a proběhlo dobře. Pak jsem otestoval a test taky dobrý. Po cca 50 - 60 km se rizsvítila kontrolka motoru Chyba P402 recirkulace spalin Flow excessive detcted Co myslíte. Vyčistit nebo vyměnit za jiný (nový ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 Zdar chlapi. Už jsem asi otravný,ale chci se zeptat. Na mém EGR ventilu mám nějakou visící hadičku s něčím :D Kam by to mělo dojít zapojit,nebo to tak nechát? Přikládám foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
valfren Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 toto se nikam nezapojuje , nech to tam kde to leží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 V 2. 11. 2018 na 18:14, valfren napsal: toto se nikam nezapojuje , nech to tam kde to leží O.k. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babulka Vloženo 6. Květen 2019 Sdílet Vloženo 6. Květen 2019 Tak dnes sem se dostal k výměně EGR ventilu. Po náročné výměně došlo na "základní nastavení" to bohužel neproběhlo a vyhodilo chybu (možná způsobenou teplým motorem) Zkusil jsem tedy na konektor připojit starý EGR a u něj "základní nastavení " proběhlo Mám tedy vyzkoušet nastavení za studena a když nepůjde tak i smazat adaptační hodnoty? Pročítal jsem tady příspěvky a nenašel jsem řešení mého problému... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza039 Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) Zdravím, mám fabii 1.4 16v 55kw BKY (r.v. 10/2006) nevíte někdo jestli motor s tímhle kódem má někde zašitej EGR ventil protože na klasickém místě napravo od svodů není (viz obrazek). Editováno: 9. Říjen 2019, autor: Honza039 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 BKY už nemá EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 Myslím, že by se tam měl nacházet tento díl, ale nevím to jistě https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/036131503r-egr-ventil-1-4-16v-pierburg-4358.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2019 jistě to zjistí pokud si na uvedených stránkách vytvoří ve virtuální garáži auto dle svého VIN a pak mu to zobrazí pouze kompatibilní díly, všechny ostatní budou šedé/neaktivní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Ahoj, začal se mi na BKY objevovat problém s nepravidelným volnoběhem a rozsvítilo se na budících grilované kuře. Přes OBDII to píše chybu P0402 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - excessive flow detected. V servisu se tato chyba načetla jako 16786 - proud recirkulace spalin - detekován jako nadměrný. Po smáznutí chyby se auto podařilo nastartovat až napočtvrté (vždy otáčky spadly na cca 500 a chcíplo). Chvilku jezdilo (cca 20 km) bez kontrolky na budících. Pak se opět objevilo grilované kuře, a následně ještě EPC kdy spadlo do stavu nouze. Vypnuto zapalování, klíček vytažen, nový start a EPC již nesvítilo. Po načtení chyb přes OBDII to píše chybu P0106 - Maniford absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) senzor - range/performance problem. Chyba smazána, volnoběh opět houpe (ne však vždy) a při projížďce se opět rozsvítilo EPC a auto drželo zvýšené otáčky na cca 1200-1300 otáček. Motor vypnut, nový start a již bez svítícího EPC. Kuře ani EPC po 20 km jízdě zatím nesvítí. Napadá vás, prosím, co by to mohlo být? Výměna EGR? Auto nájezd 215t km, kromě snímače polohy brzdového pedálu a čidla teploty chladící kapaliny vše původní. Díky moc všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Domio Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Mazaní chyb se nic nevyřeší. Vyčistit EGR zkontrolovat i trubky znovu nastavit. Pak se uvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 15. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2021 Sice tu už nikdo moc neodpovídá, ale zkusím. Chyba P0407 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit Low Chyba je spojena s rozsvícením kontrolky emisí. Mimo kontrolky se u vozidla projevují problémy se studeným startem, kdy jen obtížné naskočí, někdy až napodruhé. Může to dohromady ukazovat i na něco jiného, než na samotný EGR? Četl jsem třeba, že tuto chybu může vyhodit i špatné čidlo teploty chladící kapaliny a u toho si umím představit i ty špatné studené starty. Nebo jsou problémy se startem motoru běžným průvodním jevem špatného EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek1z Vloženo 2. Únor 2022 Sdílet Vloženo 2. Únor 2022 Dobrý den, četl jsem váš příspěvky ohledně problému s EGR a mam stejný problém. Vyměnil jsem EGR , zkoušel jsem základní nastavení, jak klapky, tak EGR vše ok, čistil jsem vše a dal nové těsnění. Ukazuje to hodnoty ve vag na volnoběh kolem 300 a stejně po 50 km se mi znovu ukáže závada P0402. JEště jsem zkoušel jiné čidlo tlaku a také bez úspěchu. Dokázal jste to někdo opravit, případně jak? Může sem někdo napsat, jak se přesně testuje ve Vagu EGR zda cvaká? Popravdě jsem z toho už trochu ... nevím kam dál. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.