honzik Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 honziku, nekde jsem o tom cetl vyborne poctenicko. Bohuzel uz si nepamatuju kde, ale odkaz na to pocteni jsem dostal od P2M, tak az se vrati z dovci, tak to s nim zkusim dohledat a hod ti sem link... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 co máš za motorizaci? U TDI to jde v pohodě u benzínu to prý občas dělá neplechu to zn. hodí to chybu. Sám mám také zaslepeno a je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 24. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 motorizace 1.4 16V 55kW viz podpis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 Zkus to, ale kamarádovi u Pola 1.4-55kw když ho zaslepil tak se začlo stávát, že jednotka šla do nouzového režimu. Jednou za čas asi udělala kontrolu funkčnosti EGR a když zjistila že je vyřazen tak začla blbnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 24. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2006 omlouvám se za tu motorizaci nevšiml jsem si toho, ale u benzínů se často stává to co píše Tomas.cz. Tady asi pomůže jen výmena celého EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal Vloženo 25. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2006 máš smulu,všechny egr ventily jsou vybaveny potenciometrem který jeho polohu,tak že jen vyměnit ne zaslepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 26. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 coz je mi jasne ze tam je potenciometr,mi jde jen o zaslepeni pruchodu plynu ventil tam necham. uz jsem udelal "tesneni" co nema diru a uvidim.zatim se zadna chyba neobjevila,ale je pravdepodobne ze jednotka provadi kontrolu jen obcas,tak uvidim,jeste jsem s tim moc nenajel,pak poreferuju. ono to vypada ze v tom ventilu je jen civka a pokud nema napeti je zavrena,pokud jdou pulsy z RJ tak se otvira - ale je to jen domenka :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanik Vloženo 26. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 Mam to zaslepeny na RSu a bohuzel se stava, ze se objevuje chybova hlaska a vyskakuje kontrolka na motor, obcas sviti obcas ne, ale zda se ze do nouzaku to nepada, jen mne stve ta kontrolka, takze asi zase obnovim fci EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 26. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 johanik: kdyz RS padne do nouzaku,porad ma 2x vetsi vykon nez ja (tvoje asi tak 4x) :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanik Vloženo 26. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2006 :-)) No jo, to je taky fakt :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal Vloženo 27. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 Přesně je to tam tak že ř.j. vý o poloze egr ventilu a poté sléduje ubytek napětí na váha,nebo snímači tlaku,podle toho co tam je.Tak pozná pruchodnost vyfuk. plynu egr ventilem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 3. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 tak vysledek zaslepeni ventilu je ten ze chyba tim ventilem neni zpusobena. Kontrolka motoru se vlivem zaslepeni nerozsvitila,jen se ulozila sporadicka zavada .funkcne se na motoru nic nestalo (vykon se 2 x nezvetsil :-) ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Ahoj kluci, takze zase jsem v sobotu dojezdil. Jel jsem na maly sraz s klukama a v puli cesty me po pridani a ubrani motor silene cukal.... vyradil jsem otacky spadly na 300 a pak zdechlo a uz nenastartoval.Takze oddtach do dilny. Tam jsem to napojil na VAG a vypsalo to neco ohledne skrtici klapky. Tak jsem to rozdelal, byla tuuze spinava, cistil asi pul hodiny, pridelal, motor naskocil, ale tarokoval (porad nedrzel volnobech a jel tak na 300-800 otacek). Napojil jsem na VAG a az po pridani me to vyhodilo tuto chybu: 17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer P1553-35-10 - sporadicky takze se domnivam ze je to EGR ventil. Ale co ted, da se vycistit? Cetl jsem toho tady dost, ale pripadne me, ze jde vycistit jen u dieslu, ale u benzinu je to problem a nevim jak na to... A novy asi stoji palku, co? Nebo je problem jeste nekde jinde? diky za odpovedi a jestli nekdo vi, jak to jeste poznat jinak podle hodnot namerenych na VAGu, tak budu rad za cokoliv.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Vičistit jde klapka, EGR může bejt vadný tím že nedosedá do sedla a pak tam jdou zplodiny pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 No prave tu klapku jsem vycistil. Ale jak se muze stat, ze EGR nedoseda do sedla? ze je spinavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 mna novy stal 8 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 To jsem se uz taky docetl, ale neni jina moznost? Toto jsem nasel: http://www.plzen-info.cz/firma/ab_auto/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 s tym skusenost nemam. zalezi ci to chces risknut mohlo by to vyjst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 nevim premyslim nad tim, ale ta cena je silena za ten ventil. Na to ze u dieslu to jde vycistit, tak teda z toho nejsem moc nadsen.. a uz se me to stalo jednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 (editace) Nesouvisi si to s chipem ktery jsi na aute mel/mas? (a stylem jizdy? ) BTW: ty jses z Boskovic? Ze jsem ten tvuj svitici zazrak jeste nepotkal Editováno: 13. Březen 2007, autor: NiceOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 vse je mozne, tezko rict.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 spíš bych ještě jednou prohlédnul klapku, příp. zmiňovaný čidlo tlaku sání, které je za klapkou, zkus test akčních členů, EGR by měl cvakat, ale spíš to vidím na problém s klapkou, základní nastavení jsi udělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 jj, zakladni nastaveni jsem udelal... Tak uz prave nejak nevim.... P.s. jen pro kontrolu, jak se dela zakladni nastaveni? das zakl. nastaveni a pak start? jen jestli se nema jeste nekde neco jineho nastavovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 je to popsané v DP, vymazat adaptační hodnoty, pak dát základní nastavení, ADP běží, ADP OK, ještě se podívej do readiness kódu, tam by měly být nuly, pokud jsi nevymazal paměť závad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.