Malta Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 nelze, je jinak řešený přívod odvod spalin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becmen Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 (editace) Ahoj dávám jedničkovou fabku 74kw dohromady po ráně a nevím kam napojit podklad z EGR ventilu poradíte kam zapojit? Dik Beky Editováno: 29. Srpen 2011, autor: Malta oprava češtiny v nadpisu a příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 a co myslíš tím podkladem? Třeba ti pomůže výcuc z DP EGR 1,4 16V.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becmen Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Díl číslo 3. Já ho akorát nemám zokenčený(díl č.3) tím kolínkem z obrasku ale mám na konci této hadičky takový plastový kluatý nesmysl s několika dirkami.... P.S. kde mohu sehnat takové to pěkné obrazky jako jsi postnul moc by se mi to hodilo pokud je tam vše takto hezky rozkreslené :-) děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) aha tak s kolínky ti neporadím (u 1,2 12V tam kolínka nejsou, ale je to trvdá rovná plastová hadička kde na obou koncích jsou nasazené gumové hadičky, přičemž jedna se nasazuje na EGR a druhá do air boxu., ale ve Škoda servisu to určo budou mít, popř. na vrakále obrázky jsou z Dílenské příručky (pošlu ti soukromou zprávu) Editováno: 30. Srpen 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Zdar chlapi, tak mám taky problém s EGRkem. Nejde udělat základní nastavení, udělal jsem reset, pak jsem nastavil klapku, ale u EGRka (kanál 074) problikne ADP běží a pak CHYBA. V paměti je chyba, že základní nastavení u EGR nebylo provedeno a smazat nejde. Jak mám přes akční členy zkusit, jestli cvaká? Základní nastavení se předpokládám dělá při zastaveném motoru nebo se pletu? Projevy závady jsou, že když auto za studena nastartuju, tak pár sekund běží na volnoběh v pohodě, ale pak začnou kolísat otáčky v rozmezí zhruba 800-1500, ale za tepla je volnoběh v pohodě. Dalším projevem je, že když auto běží na volnoběh a přidám plyn, tak se motor jakoby trochu přidusí a pak teprve stoupají otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 ano, nastavuje se při vyplém motoru, klíček v poloze I (ale to je pochopitelné, jinak nebude komunikovat VAG s ŘJ že ). Jinak test akčních členů se dělá tak že otevřeš test akčních členů a budeš tam mít dvě možnosti, test ventilu nádobky sakt.uhlím a EGR. Dáš tedy ten EGR a bude cvakat ... ale to že cvaká ještě neprokazuje to že má bezchybnou funkci, bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 Tak ventil cvaká, ale základní nastavení udělat nejde. Co s tím? Je to na nový EGRko nebo to může být ještě něčím jiným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2011 Sdílet Vloženo 12. Září 2011 viděl bych to na new Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozy Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Zdravim mam podobny problem jako Kejml jen ze mi otacky po nastartovani nevyleti ale spadnou na nejakych 300 a cely motor se trepe a nekdy chcipne.Uz jsem zkusil vse co me napadlo vycistene a serizene vstriky vsechny cidla promerene vymena palivoveho cerpadla a vysledek O.nemate nekdo napad co by jeste mohlo byt spatne.VAG samozrejme nepise sebemensi chbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejml Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Tak proběhla výměna EGRka a kolísání otáček je pryč, ale další problém je na světě, špatný chod za studena. Motor je neklidný, otáčky sice drží, ale jak kdyby občas vynechal jeden válec. Včera se po startu (už za tepla) se rozsvítila kontrolka motoru. VAG hlásí: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-00 - - Bádání pokračuje, začnu asi svíčkama přes kábly, ale mám špatnej pocit, aby to nebyl vstřik (před dvěma rokama už to tu bylo :-( ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSiaak007 Vloženo 24. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2011 Mne pomohlo vybratie EGRka, precistenie v liehu (alebo technicky bendzin ? uz neviem). Napojili sme ho na konektor a spustli ho cez VAG. Bol funkcny, cvakal ako mal. Zalozili sme ho spat, vymazali chybu a zatial je vsetko OK. Predtym ked som len vymazal chybu tak po par KM sa kontrolka rozsvietila znova. Zatial mi nesvieti a uz mam asi 50KM .. verim ze to vydrzi dlhsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 8. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2011 Ahoj lidi, začal jsem mi rozvěcet check, diagnostika hlásí chybu zpětné vedení výfukových plynů, průtok příliš malý. když se smázne rozvítí se po zahřátí motoru znova. nemám v tom skoro žádný znalosti, tak se radši zeptám egr je to napravo vedle svodů, co? Obrázek jsem vypůjčil na foru. Čím se to čistí? nějak mechanicky nebo něčím vypláchnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Tak jsem to celý rozdělal a vyčistil, moc zanesený mi to nepřišlo, je tam přístup jak k penězům, hlavně k připojení tý roury na klapku. A výsledek? Bída, vymazal jsem adaptační hodnoty klapka nastavit šla ale egr ventil nejde. Při základním nastavení napíše CHYBA a v paměti závad je potom že není provedeno základní nastavení a chyba potenciometru, tak to asi vypadá na novej EGR, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 základné nastavenie EGR ventilu treba robiť pri studenom motore....to len ako poznámku...nehovorím,že si to tak nerobil (nej.amant) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Jojo dělal jsem to při studeným motoru (uplně) zkoušel jsem to pak ještě oblafnout jestli se nenaství sám po odpojení baterie, ale ani to nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Skusil by som jeho funkciu cez VAG nalogovať v kanaly 3.Zmenou danej konštanty(myslím, že je to cez 32 000).Zvyšovaním uved.konštanty by sa malo zniž.otvorenie EGR ventilu,čo ti Vag percentuálne ukáže.Tým by si vyskúšal či EGR reaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.o.h.n.y.k Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 Zdarec, mám dotaz. Normálka kontrolka motoru svítí, chyba EGR, tak už se máčí v tech. benzínu, zítra do dočistím a potom vytáhnu klapku, kterou taky vyčistím a zkusím prošťournout i tu trubku. Ale hlavní dotaz, když vyndám klapku a vyčistím ji, tak ji potom musím nastavit? Když jo, musím spolu s ní nastavit i EGR?? (Jako, že vymažu ty adaptační hodnoty a poté nastavím klapku a po ní EGR)?? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 ano, oboji nastavit Vagem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomakecTD Vloženo 27. leden 2012 Sdílet Vloženo 27. leden 2012 Zdarec, dnes jsem logoval hodnoty egr ventilu a někdy mi nejde udělat základní nastavení, egr cvaká ale při testu akčních členů, najeto 205tis. Ta 3tí hodnota po 15min jízdy se téměř neměnila, jen cca 5sekund se změnila od 1,1V-1,4V pak zase to samé. Mělo by se to měnit v závislosti na otáčkách ne? Je to u mě špatně? 0,79V 3,69V 0,768V ADP-OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Zdravim vsetkych. Som tu novy volam sa Jozef. Mam tiez problem s EGR no nechcem zakladat novu temu. Mne VAG tiez pise ze prutok prilis maly. Chcel by som precisti EGR Klapku a tiez trubku no neviem celkom ako na to. Nemozem nic pokazit? myslim Klapku? na precistenie pouzijem technicky benzin? Da sa k tej trubke dostat bez toho aby som daval dole hlavu? Auto je Fabia 1.4 16v 74kw r.v. 2000. A este jedna otazka. V programu VAG je nejaky prikaz na test EGR ventilu? Za odpovede vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 test EGR ventilu je v testu akčních členů, jinak je pak ještě základní nastavení EGR ventilu, návod máš v příloze a co se týká zbytku, musí ti poradit majitelé šestnácti ventilů, páč na haťapce je to vedeno malinko jinak. nastaveni EGR-VAG.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 Dakujem za rychlu odpoved. No takze nastavit to uz hadam budem vediet dakujem Malta. No ale teraz by som potreboval od niekoho nejaku radu ze ako dam von ten EGR spolu s tou klapkou. Nekdo nejaky nazor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2012 Sdílet Vloženo 17. Květen 2012 tak EGR s tou trubkou by podle přiloženého výcucu z DP neměl být problém EGR 1,4 16V.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jocko Vloženo 19. Květen 2012 Sdílet Vloženo 19. Květen 2012 Zdravim. Takze chcel som spravit to zakladne nastavenie. No ked dam skupinu 074 alebo 060 tak mne to len vypise hodnoty a napise ze ADP v poradku. A po cakani mi nevypise ze ADP ok ani nic a cele sa to sprava tak ako keby som bol v Merani hodnotach a nie v zakladnom nastaveni. Rada? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.