Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Díl číslo 3. Já ho akorát nemám zokenčený(díl č.3) tím kolínkem z obrasku ale mám na konci této hadičky takový plastový kluatý nesmysl s několika dirkami....

P.S. kde mohu sehnat takové to pěkné obrazky jako jsi postnul moc by se mi to hodilo pokud je tam vše takto hezky rozkreslené :-)

děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha tak s kolínky ti neporadím (u 1,2 12V tam kolínka nejsou, ale je to trvdá rovná plastová hadička kde na obou koncích jsou nasazené gumové hadičky, přičemž jedna se nasazuje na EGR a druhá do air boxu., ale ve Škoda servisu to určo budou mít, popř. na vrakále

obrázky jsou z Dílenské příručky (pošlu ti soukromou zprávu)

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar chlapi, tak mám taky problém s EGRkem. Nejde udělat základní nastavení, udělal jsem reset, pak jsem nastavil klapku, ale u EGRka (kanál 074) problikne ADP běží a pak CHYBA. V paměti je chyba, že základní nastavení u EGR nebylo provedeno a smazat nejde. Jak mám přes akční členy zkusit, jestli cvaká? Základní nastavení se předpokládám dělá při zastaveném motoru nebo se pletu?

Projevy závady jsou, že když auto za studena nastartuju, tak pár sekund běží na volnoběh v pohodě, ale pak začnou kolísat otáčky v rozmezí zhruba 800-1500, ale za tepla je volnoběh v pohodě. Dalším projevem je, že když auto běží na volnoběh a přidám plyn, tak se motor jakoby trochu přidusí a pak teprve stoupají otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, nastavuje se při vyplém motoru, klíček v poloze I (ale to je pochopitelné, jinak nebude komunikovat VAG s ŘJ že ;) ). Jinak test akčních členů se dělá tak že otevřeš test akčních členů a budeš tam mít dvě možnosti, test ventilu nádobky sakt.uhlím a EGR. Dáš tedy ten EGR a bude cvakat ... ale to že cvaká ještě neprokazuje to že má bezchybnou funkci, bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim mam podobny problem jako Kejml jen ze mi otacky po nastartovani nevyleti ale spadnou na nejakych 300 a cely motor se trepe a nekdy chcipne.Uz jsem zkusil vse co me napadlo vycistene a serizene vstriky vsechny cidla promerene vymena palivoveho cerpadla a vysledek O.nemate nekdo napad co by jeste mohlo byt spatne.VAG samozrejme nepise sebemensi chbu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak proběhla výměna EGRka a kolísání otáček je pryč, ale další problém je na světě, špatný chod za studena. Motor je neklidný, otáčky sice drží, ale jak kdyby občas vynechal jeden válec. Včera se po startu (už za tepla) se rozsvítila kontrolka motoru. VAG hlásí:

17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi

P1151 - 35-00 - -

Bádání pokračuje, začnu asi svíčkama přes kábly, ale mám špatnej pocit, aby to nebyl vstřik (před dvěma rokama už to tu bylo :-( )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mne pomohlo vybratie EGRka, precistenie v liehu (alebo technicky bendzin ? uz neviem). Napojili sme ho na konektor a spustli ho cez VAG. Bol funkcny, cvakal ako mal. Zalozili sme ho spat, vymazali chybu a zatial je vsetko OK. Predtym ked som len vymazal chybu tak po par KM sa kontrolka rozsvietila znova. Zatial mi nesvieti a uz mam asi 50KM .. verim ze to vydrzi dlhsie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj lidi, začal jsem mi rozvěcet check, diagnostika hlásí chybu zpětné vedení výfukových plynů, průtok příliš malý. když se smázne rozvítí se po zahřátí motoru znova. nemám v tom skoro žádný znalosti, tak se radši zeptám egr je to napravo vedle svodů, co? Obrázek jsem vypůjčil na foru.

Čím se to čistí? nějak mechanicky nebo něčím vypláchnout?

DSC01557_mini1.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to celý rozdělal a vyčistil, moc zanesený mi to nepřišlo, je tam přístup jak k penězům, hlavně k připojení tý roury na klapku. A výsledek? Bída, vymazal jsem adaptační hodnoty klapka nastavit šla ale egr ventil nejde. Při základním nastavení napíše CHYBA a v paměti závad je potom že není provedeno základní nastavení a chyba potenciometru, tak to asi vypadá na novej EGR, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdarec,

mám dotaz. Normálka kontrolka motoru svítí, chyba EGR, tak už se máčí v tech. benzínu, zítra do dočistím a potom vytáhnu klapku, kterou taky vyčistím a zkusím prošťournout i tu trubku. Ale hlavní dotaz, když vyndám klapku a vyčistím ji, tak ji potom musím nastavit? Když jo, musím spolu s ní nastavit i EGR?? (Jako, že vymažu ty adaptační hodnoty a poté nastavím klapku a po ní EGR)??

Díky za odpověď :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, dnes jsem logoval hodnoty egr ventilu a někdy mi nejde udělat základní nastavení, egr cvaká ale při testu akčních členů, najeto 205tis. Ta 3tí hodnota po 15min jízdy se téměř neměnila, jen cca 5sekund se změnila od 1,1V-1,4V pak zase to samé. Mělo by se to měnit v závislosti na otáčkách ne? Je to u mě špatně? 0,79V 3,69V 0,768V ADP-OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim vsetkych. Som tu novy volam sa Jozef. Mam tiez problem s EGR no nechcem zakladat novu temu. Mne VAG tiez pise ze prutok prilis maly. Chcel by som precisti EGR Klapku a tiez trubku no neviem celkom ako na to. Nemozem nic pokazit? myslim Klapku? na precistenie pouzijem technicky benzin? Da sa k tej trubke dostat bez toho aby som daval dole hlavu? Auto je Fabia 1.4 16v 74kw r.v. 2000. A este jedna otazka. V programu VAG je nejaky prikaz na test EGR ventilu? Za odpovede vopred dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Takze chcel som spravit to zakladne nastavenie. No ked dam skupinu 074 alebo 060 tak mne to len vypise hodnoty a napise ze ADP v poradku. A po cakani mi nevypise ze ADP ok ani nic a cele sa to sprava tak ako keby som bol v Merani hodnotach a nie v zakladnom nastaveni. Rada?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...