Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Agraelos

Výměna vnějšího táhla kliky dveří řidiče

    Doporučené příspěvky

    Zdravím Vás, měl bych dotaz. Na Superbu II (2.0 TDI, 103 kW), rok: 2008, Elegance, bez KESSY, nefunguje otevírání dveří řidiče - nejde pouze z venku (zevnitř jde). Pravděpodobně bude na vině vnější táhlo (pokud nebude zřejmě urvaný nějaký jiný uchycení). Nevíte, jak se k tomu dostat? Resp. stačí sundat tapecírunk a pod ním dekl, na kterym je přichycená stahovačka okna s centrální komfortní jednotkou a nějak se zkusit k tomu dostat, nebo se jde na to spíše přes zámek, či venkovní kliku, popř. to zahrnuje víc kombinací? Přikládám když tak i schéma, ze kterýho sem na to ale uplně nepřišel. Děkuju všem za rady.

    1.jpg

    2.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Elmariacchi
        Dobrý den, poprosil bych o radu zkušenější. Bylo mi již min. 5x vykradeno auto, vždy bez jakéhokoliv poškození dveří,oken čí zámků. Auto bylo určitě mnou zamčené, kontroluji si to. Vždy se mi to stalo akorát při parkování před barákem, jinde ne. Předpokládám, že zloděj má nejspíše dálkové odemykání na stejném kódu a když jde okolo tak se do auta "podívá". Nevíte, zda je možné překódovat celý systém tak aby běžel na jiném kódu? Případně napadá vás nějaké řešení jak zabránit nechtěným návštěvám? Očividně se jedná jen o nějakého drobného zlodějíčka, zmizeli mi z auta vždy drobonosti, jako nabíječka apod...
        Jedná se o Octavii combi II, 1,9tdi.
         
        Děkuji.
      • Od miklisek
        Mám v plánu dát na RAPIDa lišty do spodní částí dveří, podobně jako to má třeba SUPERB SPORT LINE. Nelíbí se mě totiž klasická fólie bývalého STYLE paketu, která má dva proužky, nechce se mi ani dávat nějaká plná samolepka, kterou by mi udělali v jakékoliv reklamce na zakázku. Chci mít prostě na dveřích lištu, která vystupuje trochu nad povrch. Tvarově se mi ale žádná zatím moc nelíbila, třeba ta od Kopáčka http://www.superskoda.com/Skoda/RAPID/Rapid-side-doors-bottom-stripes-glossy-black-4pcs-set-SPORT-LINE je designový děs.
        Nakonec jsem objednal z Alíku "chromované" lišty. Uvozovky píšu záměrně, protože je to jen nerez vyleštěný do chormového lesku. Jak to vypadá v reálu na jednom španělském Toledu vidíte dole, já bych lištu dal o pár mm níže a zadní lištu rádiusem obráceně, aby to navazovalo tvarově na hranu dveří:

        To že to je jakoby chrom mi ani tak nevadí, protože je stejně chci dát do černého lesku, aby to ladilo s lištou v nárazníku. No a tady je jádro pudla. Jakou technologii povrchovky zvolit?
        - potažení černou lesklou fólií
        - Plastdip nebo Foliatec gumový nátěr lesklou černou
        - nastříkání základovkou Body 960 Wash Primer, pak nastříkat černou lesklou a přes to 2K bezbarvý lesklý lak
        - nastříkání u lakýrníka
        Co byste zvolili vy, kdo má nějaké zkušenosti s podobnými tuzingovými úpravami podobných dílů? Pročetl jsem toho na webu hodně a zkušenosti jsou různé.
         
         
      • Od Johny16
        Dobrý den, nemá tu prosím někdo zkušenosti s výměnou celých 5 dveří ? Jak je to náročné ? Předem děkuji za odpovědi a hlavně za rady!
      • Od Berger
        Kamarád si koupil viz subj. a ted mu to začalo při jízdě, tedy při středních otáčkách cituji strašně bouchat a v sání má olej, objevila se díra v hadice mezi turbem a mezichladičem z které vycákl při nějakém vysokém tlaku olej na nádobu s chladící kapalinou.
        Celé to vypadalo dost jednoznačně, velká vůle na turbu, olej protéká do sáni. Nicméně  mechanik, který to z venku viděl tvrdí že to jsou ojniční ložiska a chce lišácký měnit motor, nicméně je to asi třetí varianta, dokonce původně tvrdil, že to jsou přeskočené rozvody.
         
        Otázka je jak určit přesně závadu?
        Poradíte?
        Bylo by třeba schůdné sundat olejovou vanu a třeba povolit víko ojnice nebo se to takhle nedá a pro kontrolu ojničních ložisek se musí rozpůlit motor?
        Případně jde třeba změřit vůle válce a z toho odvodit stav ojničních ložisek?
         
         
      • Od geralt007
        Ahoj,
        prodáno, prosím smazat
    ×