Přejít na obsah

Automatické zavírání oken Škoda Rapid


sveco

Doporučené příspěvky

Pěkná práce, upřímně ty automatické dojezdy, nebo ovládání délkou se daji snést ze chybí, ale nemožnost ovládání po vypnutí zapalování je kolikrát na prášky… Mohl bys zveřejnit seznam dílu co bylo třeba vyměnit, popřípadě zda bylo třeba nějak doplňovat elektroinstalaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veru naozaj skvelá práca a hneď by som šiel tiež do tejto úpravy, mňa však odrádza nutnosť vymeniť BCM jednotku. Ale možno raz sa naseriem a bude aj nová BCM - a @wirer bude mať kopec roboty! :)

 

Inak to ovládanie okien kľúčom a funkčné okná aj po vypnutí zapaľovania som už mal na F1 z roku 2001!!! A teraz na F3 z roku 2016 nič - to bolo jedno z najväčších sklamaní na novom aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab @brrrrm  Vzhledem k tomu, že jsme v sekci pro Rapid a vy máte Fabie, tak by bylo vhodné přenést naši konkrétnější diskuzi do příslušné sekce pro Fabie 3 a zde na to založit téma, či využít nějaké odpovídající již založené. Tam se rád podělím se svými zkušenostmi. Ono u Rapida přece jen pár anomálií proti Fabiím je, tak ať se to nemotá 😉

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Na youtube jsem náhodou zahlédl, že indické Rapidy (což je vlastně přeznačkované Polo sedan) jsou vybaveny stahování oken přes DO:

 

Zde je vidět, jaká je tam dveřní jednotka, kterou používá Polo:

 

BCM jednotky to bude mít asi stejné jako Polo, F III a Rapidy od 05/2015 do MR 2019. Neověřoval jsem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem. Tak reším stejný vopruz na mém Toledu FR 2019. Snažil jsem se 2 dny nakódovat zavíraní všech oken přes DO a pořád jsem se divil proč mě poslouchá jen okno řidiče :) Než jsem narazil na tuhle diskuzi. Ani ve snu mě nenapadl, že by výrobce právě takto důležitou funkci na novějších autech ojebal. Kolik asi tak mohli ušetřit při výrobě? Hlavně, že tam je plno dalších krávovin a otravných blbostí, které nepotřebuji a hned jsem to odkódoval. Ten co tohle vymyslel, musel být totální dement. Takovou důležitou věc jako je zavírání oken. Dyť to uměla už moje stará Fabinka z roku 2004. Jelikož to je španělský brácha Rapida bude v něm i stejná technika. Uvažuji o předělání, ale vyžadovalo by to nějaký detailní popis postupu, včetně dílů atd. Za to bych byl moc vděčný. Nebo pokud se mohu nějak spojit s @tom01?? Díky moc

Editováno: , autor: MontyFR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MontyFR Napsal jsem ti SZ. Podrobný navod není, ale v tomto vlákně najdeš myslím vpodst. všechny informace k té přestavbě. Tvoje Toledo MR 2019 by mělo mít vpodst. stejnou elektriku, jako můj Rapid MR 2019, což je klíčové. Třeba předchozí MR 2018 ještě používal BCM starší řady (tuším 6C0) a tam by moje přestavba na motoriku oken Fabie 3 FL nemusela fungovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...