Přejít na obsah

Automatické zavírání oken Škoda Rapid


sveco

Doporučené příspěvky

Vlevo čtyřspínač 12 pinový pro Rapid / F III před FL. Vpravo čtyřspínač 10 pinový (nemá obsazeny piny č. 4 a 9) pro F III po FL.

 

Odkaz výše od Zavoznik na Aliexpress má zobrazeny ty jednoduché spínače pro O III, nikoli pro F III po FL.

 

Jinak ty výrobky na Alíku, koukal jsem na ně taky. Asi hezký, ale mám obavu o jejich trvanlivost, tak se spíš kloním k originálům. Wirer, Miklisek si to už před časem předělali. Třeba nasdílí, jak spínače fungují a vypadají po čase používání 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že asi by bylo nejlepší předělat svorkovnice na svazku na odpovídající typy. Takhle je upravený jen vnitřek tlačítek a není to 100%funkční. Mě jde blbě tlačítko spolujezdcova okna u řidiče. Zbylá dvě fungují jakž-takž, ale originál senzitivita to opravdu není. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začínám podrobněji studovat schémata zapojení přestavby Rapida na FIII po FL. Na BCM jednotku (ozn. J519) navazuje na konektorové spojení T73c na pinu č. 14 (ozn. T73c/14) "spojení 1 (58d) v hlavním svazku vodičů" (ozn. B340 v kroužku). U zapojení Rapida má B340 obsazeno 5 pozic, zatímco pro FIII po FL je obsazena jen 1 pozice + za B340 je vřazeno navíc spojení s označením B341 v kroužku, tj. spojení 2 (58d) v hl. svazku vodičů, které má obsazeny 4 pozice. Mohl by někdo poradit co přesněji je to spojení B340 a jak vypadá + co znamená doplnění spojení B341 do elektroinstalace Rapida = je ta B341 zase jen nějaká další svorkovnice, či co to je?? Nebo je pro přestavbu možné ponechat zapojení kabeláže do té B340 a tu B341 není nutné doplňovat??

 

Obdobně má spojení B710, což je "spojení 5 (sběrnice LIN) v hl. svazku vodičů" pro Rapid obsazeny 2 pozice a pro FIII po FL obsazeny pozice 4. Znamená to, že zbývající dva vodiče lze do té B710 nějak dopojit??

 

Ostatní kabeláž už by mělo být třeba správně přepinovat do jiných konektorů a nevyužité vodiče zaslepit, ale případná úprava výše uvedených spojení v hl. svazku moc nechápu...

IMG_20200930_072856.jpg

IMG_20200930_073020.jpg

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spoje mozu byt kdekolvek v zvazku. Nehladaj svorkovnicu, ale zakrimpovane/scinovane vodice a ochranene zmrstovacou buzirkou a izolacnou paskou. Cinto napojis v poslednom bode, ci to napojis na prvom bode je jedno. Najlahsie sa to bude zapajat priamo u zdroja

 

T73c/67 - 58d - podsvietenie tlacidiel a komplet interieru. Cize ide z jedneho pinu BCM na komplet interier. A rozvetvenie len tak nenajdes

T73c/14 - LIN linka - predface je tam pripojeny len motor vodica, poface vsetky 4 motory

 

IMG_20201001_094956.thumb.jpg.418af205cc5ddcbeef99303f9b60a8da.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu tedy správně, že za T73c/67 lze nadále využít 4 prameny z původního spojení B340 (jeden tedy zaslepit) pro podsvícení jednotlivých dveří? To spojení B710 bude dle schémat asi někde hned za T73/14? Zde tedy je nutné napojit další 3 prameny pro LIN signál do PP, LZ a PZ dveří - nevím zda je možné vůbec toto spojení ve svazku dohledat a ty 3 nové prameny napojit. Je případně možné případně napojit nějak hned za ten PIN T73/14, kde se tomu půjde dostat?

 

Když jsem studoval schémata zapojení, zjistil jsem že Rapid má jiné průřezy některých vodičů použitelných pro přestavbu na FIII po FL. Vesměs Rapid má průřez 2,5 místo 1,5 u FIII po FL - zde myslím, že větší průřez pro nový účel by snad neměl vadit. Ale pak jsou tam ukostřovací body obou sloupků A (ozn. 638 a 639) a zde má Rapid tenčí vodič průřezu 2,5 místo potřebných 4,0 u FIII po FL - nevím jestli nebude nutné tento vodič vyměnit za odpovídající průřez (tj. rozebírat krom všech tapeců dveří ještě spodní obložení A sloupků), nebo to ta 2,5 utáhne??

 

Zkusmo jsem koukal na barvy drátů v průchodce LZ dveří, kde je vidět mj. bílý drát, který FIII po FL na této pozici nemá, a tudíž barvy drátů v mém autě tedy odpovídají (snad) schématům pro Rapid z 05/2015??

 

Přikládám moje poznámky ke schématům s prosbou o kontrolu, zda tam nevymýšlím nějaké blbosti a třeba i v budoucnu někomu pomohou :-), tedy zatím bez zaruky správnosti a každý na vlastní nebezpečí. Jsou to schémata pro Rapid od 05/2015 a do toho jsem vlepil nové motorky se spínači ze schémat pro FIII po FL, u jednotlivých vodičů jsem poznačil barvy a průměry původních vodičů použitelných z Rapida.

 

Predem díky všem za info na 👍

 

 

IMG_20200923_172814.jpg

upravená schémata zapojení_přest na FIII FL.pdf

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vacsi prierez nevadi, mensi moze byt problem. Pokial sa jedna o minus (kostra, hnedy kabel), ten je spojeny na celu karoseriu auta, neriesil by som

Za pin BCM jednotky sa dostat da. Bud strihnes pobodny a k nemu pridas dalsie, alebo si vyrobis nejaky redukciu ci rozbocku. Miesta na manipulaciu ruk a hlavy je tam malo, no urobit sa to da. Pripadne sa vies napojit priamo na konektor/pin vedeny k Astlpiku na vodickvej strane a kdtial tahat... Cize rozoberaniu prahovych list a oblozenia sa nevyhnes, dokonca oba Bstlpiky. Teda ak neplanujes vyuzit povodne vodice (nepocital som kolko a ci sa nejaky zvysi) 

 

Podla farby v konektore by som moc neriesil. Stretol som sa s tym, ze 2 rovnake veci a rozdiel vo farbe kabla Rapid/F3 v porovnatelnom roku vyroby. Ries poziciu pinu, ta je jednoznacnejsia

 

Schemu sa mi cez mobil lustit nechce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wirer, díky za odpověď.

 

Právě jsem to celé vykoumal tak, abych využil původní vodiče a do dveřních průchodek ani kabeláže v prazích, sloupcích atd by se vůbec nemuselo sahat. Pro LIN signál do nového motorku PP, PZ a LZ bych využil původní dráty 0,35 sw/vi vedené od spojení B278 za pojistkou SC30, která nově nebude potřeba - napájecí relé J329 tedy už ve schématech FIII po FL není, takže bych odpojil a nově zapojil pod palubkou právě za tu T73c/14, jak jsme probrali výše. Pro pohon motorků od pojistek SC i pro osvětlení jde použít původní vodiče také. Všechno má buď stejné nebo větší průřezy vodičů. Jediná ta kostra obou A sloupků má průřez menší, což by tedy podle tebe nemělo vadit (v nejhorším jen pod spodními kryty A sloupků tuto kostru posílit).

 

Pak je to o přepinování původních vodičů do nových konektorů motorků. Pro propojení mezi tlačítky a motorky každých dveří jdou také využít původní vodiče, opět přepinovat do nových konektorů motorku i tlačítek. Toť by mělo spolu s kódováním BCM být vše.

 

Nevím v autoelektrice jsem se nikdy moc nevrtal, ale jestli to přepinování není nějak zvlášť pracné, tak mi to nepřipadá nějak zvlášť složitý :-)

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, koukal jsem již na videa na netu, jak se dolují piny z konektorů. Otázka je, zda budou všechny původní piny pasovat do nových konektorů - ale to už dopředu stejně nejspíš nevyspekuluju. Navíc u tenkých drátků je dost pravděpodobný, že se z pinů vytrhnou... Přepinování konektorů spolu s úpravou kabeláže za T73c/14 stejně nejspíš svěřím nějakýmu autoelektrikáři, ten by si s tím měl poradit. Já na to prostě nemám potřebný nářadí a případné nové a správné typy pinů.

 

Wirer, děkuji velice za trpělivou podporu, díky tobě jsem v tom o dooooooost moudřejší :-)  Nyní to mám v teoretické rovině vpodst. prokoumané a musím ještě celý rok počkat až bude auto moje (což bude nejhorší, už mě svrbí prsty), pak chci obratem toto pořešit. Škoda, že to k tobě mám tak daleko (jsem z Jižních Čech) :-/ , ale kdybych se pak přes SZ ozval, měl bys chuť mi s tím pomoci? Udělal bych si případně tím směrem nějakou dovolenou :-)

 

Případně přemýšlím, kdybych dokázal nějakým způsobem ověřit správné velikosti pinů a jejich potřebné počty - nevíš případně jak zjistit? Mám jen tabulku z fóra drive.ru, co dávám do přílohy (jsou tam poznačené piny pro dodělání zadních el. oken). Pak bych si snad dokázal od někoho potřebné nářadí půjčit a zkusit předělat si to sám.

tabulka velikostí PINů.jpg

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Piny nema zmysel z kablov trhat, spravne zakrimpovane vydrzia aj niekolko nasobne spravne vyberanie. Velkost a typ piny sa da dohladat obcas na nete podla cisla konektora. Niekedy staci aj obrazok. Nejaku zasobu mam doma stale

 

Len bacha, nie je autoelektrikar ako autoelektrikar. Vacsine sa dontakychto veci nechce. No mozno budes mat stastie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 10. 2020 na 9:32, tom01 napsal:

Chápu tedy správně, že za T73c/67 lze nadále využít 4 prameny z původního spojení B340 (jeden tedy zaslepit) pro podsvícení jednotlivých dveří? To spojení B710 bude dle schémat asi někde hned za T73/14? Zde tedy je nutné napojit další 3 prameny pro LIN signál do PP, LZ a PZ dveří - nevím zda je možné vůbec toto spojení ve svazku dohledat a ty 3 nové prameny napojit. Je případně možné případně napojit nějak hned za ten PIN T73/14, kde se tomu půjde dostat?

Koumám, koumám, jak využít maximum původních vodičů a jejich spojení ve svazcích. Ještě k tomu spojení LIN vodičů B710 za T73c/14 - napadla mě možnost přepojit celý svazek B278 (kladné spojení 2 -15a- v hlavním svazku vodičů), který vede od pojistky SC30 (č. 20 na spodní liště), právě rovnou na BCM na pin T73c/14. Celý tento svazek s pojistkou SC30 totiž ve schématech pro FIII fl chybí. Pak bych samozřejmě jednotlivé prameny svazku s LIN signálem správně přepinoval do nových motorků.

 

Vpodst. se ptám zda je možné využít spojení ozn. B278 (kladné spojení 2 -15a- v hlavním svazku vodičů) z původní elektroinstalace pro nový účel B710 (spojení 5 -sběrnice LIN- v hlavním svazku vodičů) pro LIN signál. Veškeré průměry vodičů sedí, jen nevím jestli spojení B278 a B710 je fyzicky provedeno stejně a je záměnné. Pokud ano, tak úpravy kabeláže pro ovládání všech oken přes DO spočívají jen v přepinování některých vodičů a u některých vodičů jejich odpojení a zaslepení (obecně má Rapid mezi dveřmi roztaháno víc kabeláže příslušnými směry než FIII po fl).

Rapid.jpg

Fabia III FL.jpg

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se za pitomou otázku ze včerejška. Zjistil jsem, že výše popsaná záměna je kravina. Podíval jsem se na schémata jako celek a rychle pochopil, že spojení B278, které se váže na pojistku SC30 (7,5A) souvisí s "trochu" více věcmi než jen ovládání oken a i FIII fl to spojení B278 samozřejmě má taky (vnitřní zrcátko, vnější zrcátka, PDC atd. atd.). Naopak ta B710 je v Rapidu i v FIII fl jen pro okna, protože ve schématu není naznačeno pokračováním vodorovné linky (ani se jinde ve schématech to B710 nevyskytuje). B 278 toto pokračování vodor. linky k jiným el. schématům má. Toto značení spojení vodičů ve schématech s vazbou na jiné periferie jsem nevěděl. Holt, jsem i v teoretické rovině pořád laik samouk :-)

 

Musím tedy opravdu připojit 3 nové vodiče pro PP, PZ a LZ dveře dle Wirera někam za T73c/14. Nevím, mám vůbec nějakou šanci najít ve svazcích kabeláže za pojistkou SC30 to spojení B278?? Natož v něm najít konkrétní ty 3 původní dráty 0,35 sw/vi, které vedou do PP, PZ a LZ dveří, a použít pro napojení za T73c/14?? Je nějaká metoda jak ty 3 dráty od těch ostatních rozeznat?? Pak bych se právě vyhnul tahání 3 nových vodičů do mezi BCM a průchodkami do jednotl. dveří, což by bylo super.

 

Díky všem za radu

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze schémat zapojení Rapidu vyplývá, že od čtyřspínače oken LP dveří běží až k průchodkám ostatních dveří hned 3 páry zdvojených vodičů (tj. cekem 12 vodičů průřezu 0,5 a 0,35). Tj. místo LIN signálu v FIII fl tam běží natrvdo zdvojený vodič stahování a zdvojený vodič vytahování (plus k zadním motorkům asi běží od napájecího relé sv. 15 ještě ochrana proti skřípnutí, či co to je). K motorku okna LP dveří je přiveden vodič LIN signálu z BCM (T73c/14). Wirer psal výše o možnosti napojit LIN signál pro ostatní dveře na konektor/pin vedený k A sloupku u řidiče. Bylo by možné napojit LIN signál pro ostatní dveře na vodič LIN až v řidičovo dveřích s využitím příslušné části výše popsaných celkem 12 vodičů? Použil bych jeden pár od každého spínače pro LIN signál a jeden vodič z druhého páru pro napojení nového čtyřspínače do ŘJ motorku LP dveří dle schémat pro FIII fl. V principu by toto vedení LIN mělo být identické jen s tím rozdílem, že by to šlo akorát ještě přes průchodku LP dveří...

Zkusil jsem to nějak zakreslit do schémat zapojení, případně to mohu nasdílet.

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě doplňuji k výše uvedenému příspěvku aktualizované poznámky ve schématech (pdf skeny jsou s komponenty z FIII FL, fotky jsou s poznámkami do pův. schémat Rapidu). Rád bych poprosil někoho s trochou trpělivosti ke kontrole a připomínkám, zda tam nemám nějaké nesmysly. Wirer - četl jsem v profilu, že uvažuješ mj. o dodělání zadních el. oken - pokud se můj projekt zdaří, mohu pak na oplátku nabídnout výhodně zadní motorky, LP čtyřspínač + zadní dva spínače 🙃

 

Jinak nyní objednávám přes známého z Allegra potřebný materiál - všechny 4 motorky z FIII FL (dle výpisu od Wirera) a spínače do všech dveří (sehnal jsem na Allegru ty z Golf 7 s chromem, konektory identické s FIII FL jen doufám že osvětlení bude bílé a ne třeba modré či červené), svorkovnice do konektorů motorků a spínačů dořešíme následně dle zásilky...

 

upravená schémata zapojení_přest na FIII FL+.pdf

 

 

 

 

 

 

37_4.jpg.848e0ad47c4bdf65271400d3652381f6.jpg

37_6.jpg.b31c53c219047121e08fc065f769a1a0.jpg

37_8.jpg.a49d74781c57daa1d1f32771c82c0902~2.jpg

37_7.jpg.d3012a05c2b07a5ed0d7aa4dd33c58f8~2.jpg

37_9.jpg.8bf359707c8f9804e23cde71e4b2f1c0~2.jpg

Editováno: , autor: tom01
Tak teď už ty fotky správně otočené 🙂
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím položit konkrétnější dotaz ke schématům. Rapid (stejně jako FIII před FL) má od čtyřspínače LP dveří vedené zdvojené vodiče do ostatních dveří, ty bych využil při přestavbě pro LIN signál. Může někdo prosím poradit, zda bude LIN správně fungovat při pospojování do sběrnice všech 4 párů původních vodičů, nebo je nutné z každého páru použít pro sběrnici jen jeden vodič v souladu se schématy FIII po FL?? Použít celé páry je pro mě daleko snazší, protože když na jednom konci (u čtyřspínače LP dveří) si zvolím jeden vodič z páru pro LIN, tak v průchodce do dveří kde se pár zase sbíhá těžko zjistím, který je ten správný a který ten druhý nevyužitý. Případně jde si ty vodiče nějak jednoduše "prozvonit" aniž bych na elektroinstalaci něco poškodil (třeba plus nějakého 1,5V mikročlánku a mínus přiložit na kostru na straně jedné a na stranu druhou mám jednoduchou zkoušečku s žárovičkou a dvěma drátky)??

 

Jinak podsvícení z T73c/67 by mělo jít myslím v pohodě, stejně jako přívod plus pólu od pojistek i kostra. No a správně přepinovat vodiče mezi spínači a motorky v každých dveřích by snad také neměl být problém. Jen to vše bude chtít trpělivost, pečlivost a nespést se. Koketuji s myšlenkou předělat si to sám s půjčeným nářadím, jen se jako laik trochu bojím rizika abych si na elektroinstalaci něco nezničil špatně vymyšleným zapojením ve schématech - mám obavu hlavně o BCM - může se stát že bych ji mohl odpálit??

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Procházel jsem schémata a zkusím odpovědět na poslední dotaz Tom01:

Rapid má výstupy od čtyřspínače LP dveří zdvojenými kabely do ostatních dveří. Jeden kabel je na stažení, druhý na vytažení okna. Proč jsou na schématech ještě znovu zdvojené, když vedou do stejného pinu v konektoru na sloupku, to nevím, ale je u nich vždy hvězdička, v závislosti na vybavení (?). Ve skutečnosti podle mě zdvojené nebudou. Pouze z tlačítka okna řidiče vede jediný kabel do jeho motorku, i když je dvoupolohové, jelikož motorek je "chytřejší" a v tlačítku jsou na schématu jakési odpory, tedy se řídí změnou proudu a díky dojezdům nahoru i dolů se automaticky zastaví. Zároveň ho lze přes LIN kabel z komfortní jednotky ovládat na dálku, po naprogramování a držení tlačítka na klíčích. Ostatní motorky dveří jsou "hloupé" a vede k nim místo LIN kabelu jen aktivace po zapnutí zapalování ze spojení B278. Plus osvětlení ze spojení B340. Jenom bych dal pozor na napájecí kabely 2,5 z pojistek, dle jednoho z minulých témat mají motorky stálé napětí a zapnutí zapalování aktivuje pouze ovládací tlačítka.

Po porovnání s Fabií po FL je vidět rozdíl, spojení B278 není, motorky aktivuje LIN a ve spojení B710 jsou propojeny navzájem. Zároveň i všechny ovládací tlačítka posílají signál pouze po jednom kabelu a žádné nevedou od tlačítek řidiče do zadních dveří, všechno jde přes LIN. Proto bych si pro nahrazení kabelů LIN do dveří spolujezdce a vzadu vyhradil například levý kabel z každého tlačítka, připojil je ke stávajícímu kabelu LIN do motorku řidiče (tím vlastně vytvořil nové spojení B710) a ostatní nechal odpojené a zaizolované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto teď nemám po ruce, abych se fyzicky podíval nejlépe do průchodky LP dveří kde by měly být vidět všechny ty vodiče, zda jsou zdvojeny či nikoli. Koukám alespoň na fotku průchodky do LZ dveří, co mám z dřívějška a je fakt, že zde vidím jen jeden bílý a jeden zelenožlutý drát. Přitom dle schémat mají oba na vstupu do průchodky být ještě zdvojené a zde se právě sbíhat dohromady (označeno ve schéma). Takže v reálu jsou opravdu tyto vodiče nejspíš na jednoducho. Dík moc Dushek, moc jsem se upnul do těch schémat místo abych se fyzicky podíval na vodiče v reálu na autě. Pak je to jednodušší. S tím napojením LIN pro ostatní dveře jsem uvažoval vpodst. úplně stejně, tj. pospojovat LIN signál přímo v LP dveřích na stávající LIN kabel motorku LP dveří jak je v pdf v mém příspěvku z 31.10 výše. Samozřejmě jen bez těch zdvojení. Pak to "moje" spojení B710 akorát nebude umístěno mezi BCM a průchodku LP dveří jako má FIII facelift, ale až za průchodkou na cestě do motorku řidiče. V principu by to ale mělo být tedy to samé a LIN by tedy mělo být funkční.

 

Super, to je přesně to co jsem si potřeboval vyjasnit :D

IMG_20200923_172750.jpg

LZ dveře_průchodka.png

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Wirer - Dík za nasdílené foto! Odkontroloval jsem si na nich čísla všech komponent. Už mám vesměs z allegra.pl pořízené všechny 4 dveřní jednotky (motorky), všechny spínače, teď ještě s kámošem z Podkrkonoší řešíme už jen zbývající část jejich konektorů 🙂. Na tvém foto jsem si potvrdil správnost jejich kódů 👍.

 

Motorky jsem kupoval dle tvého výpisu, co jsi nasdílel kdysi v sekci FIII. Takže přední z výpisu odpovídají těm na foto, zadní mám já dle výpisu 5Q0959812E (LZ dveře) a 5Q0959811E (PZ dveře). Na foto zadních dveří vidím už motorek sice s jiným kódem (5Q0959407A), ale se shodným konektorem a zapojením, takže věřím, že také ok.

 

Spínače jsem bral v provedení Golf 7 s těmi chrom pásky a už s bílým podsvitem - čtyřspínač 5G0959857E, a 3x jednoduchý 5G0959855N. Dle fotek by do misek madel dveří měly pasovat a mají shodný konektor s obsazením pinů. Identické asi bez chromu má tuším už i Scala s obdobným schéma zapojení oken jako má FIII FL. 

 

Až dořeším s kámošem ty konektory a vše mi dorazí, tak mohu nasdílet fotky. Úpravu zapojení elektro mám také již prokoumanou, viz příspěvky výše. Vlastní přestavbu plánuji tedy až na léto (snad to teda ještě vydržím 🙃).

 

Musím pak ještě sehnat někoho kdo to nakóduje (BCM s kódem 2Q0 937 089 A) , nemá někdo prosím mobil/e-mail na Ferdu25 (k poslání přes SZ)? Nebo někoho jiného Jižní/Střední/Západní Čechy?

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Studuji a studuji detailní foto původních konektorů a konektorů pro F III FL. Vyplývá mi z toho, že u spínačů bude stačit vybrat piny z původního a nastrkat na správné pozice do konektoru nového. Ty piny vypadají dle foto stejně. Neví prosím někdo, zda se nemýlím?

 

Obdobně by dle fotek mohla jít využít většina pinů do konektorů nových motorků F III FL. Jen pro pozice T24b/1 až T24b/5 v LP dveřích a pro T10u/4 v LZ dveřích + T10v/4 v PZ dveřích budu muset udělat piny nové. Ostatní piny vypadají také, že by dle fotek měly jít do nových konektorů použít, nebo se pletu?

 

Zkrátka prosím o radu zda vystačím na přepinovaní všech konektorů jen s vypichovákem a doplněním těch pár pinů? Nebo ty původní piny do tich nových konektorů nebudou pasovat a budu potřebovat všechny nové. Existuje případně nějaký zdroj, kde bych vyčetl správné typy pinů do nových konektorů?

 

Předem díky všem za podporu 😉.

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem zas o kousek blíž k realizaci projektu. Včera mi dorazil balíček s potřebným materiálem :-)

IMG_20210123_100310.thumb.jpg.b383644d3b4ab42e7579cbc702ac2ec9.jpgIMG_20210123_101424.thumb.jpg.42c551da225f3468a504e7d8ddce0b68.jpg

 

Motorek LP dveře (2Q2959881C):

IMG_20210123_100354.thumb.jpg.087e8a6862bbbe31cdec8b87feb10ff9.jpgIMG_20210123_100548.thumb.jpg.51a69069f16853ad801ce25c1b136dbd.jpg

 

Motorek PP dveře (2Q2959882):

IMG_20210123_100614.thumb.jpg.2b2349e3bc5513cfe8deb2083dbefb20.jpgIMG_20210123_100816.thumb.jpg.f12fd43c40d90b688b67d66a5f9ab24a.jpg

 

Motorek LZ dveře (5Q0959812E):

IMG_20210123_100850.thumb.jpg.5f5382129c7890fd624dd14238833098.jpgIMG_20210123_100927.thumb.jpg.ad06894705aa2768e44bac6b2faecf2d.jpg

 

Motorek PZ dveře (5Q0959811E):

IMG_20210123_100954.thumb.jpg.7ba00f5e62e9382d38b4741a580eb815.jpgIMG_20210123_101027.thumb.jpg.76e5f9e11258f07c40a1afd0f82d961f.jpg

 

Konektory předních motorků (2Q0972724):

IMG_20210123_092449.thumb.jpg.8061808d6c741e588525510cbdc19460.jpgIMG_20210123_092542.thumb.jpg.f0d48aecb52a747f1dbd54657129000d.jpgIMG_20210123_092607.thumb.jpg.15ab72c8a4a9f17797a5cc4f0f75846d.jpg

 

Konektory zadních motorků (5K0972708) půjdou využít původní co mám na autě (jen správně přepinovat).

 

Spínače jsem zvolil ty pro Golf VII - mají stejné tvarování pro osazení do misek madel dveří, stejné konektory, chrom proužek a už bílé podsvícení.

Čtyřspínač do LP dveří (5G0959857E):

IMG_20210123_132440.thumb.jpg.f5376c4712850939213fc7c7f53ae96b.jpgIMG_20210123_093736.thumb.jpg.08efb353aa5e160631c4ac2fa3f783c4.jpgIMG_20210123_093851.thumb.jpg.ad6fa039575f060921016dc761b2372e.jpgIMG_20210123_093918.thumb.jpg.bdbb2ed5667b0e072bdd845c70e76dcf.jpg

 

 

IMG_20210123_093857.thumb.jpg.5de2d7cb998b4c07435f80e8411ec657.jpgIMG_20210123_093906.thumb.jpg.ce08aa278397200cdbe7a62cd4d7d60a.jpg

 

Jednoduché spínače do dveří spolujezdců (5G0959855N):

IMG_20210123_094020.thumb.jpg.b49c81d98aa99b2ab1006363a1750071.jpgIMG_20210123_093940.thumb.jpg.1f0cb5fcf1493cce8cbc37373f7a03e6.jpgIMG_20210123_093955.thumb.jpg.8706a166ec945ec8fa6a795b7fea6037.jpgIMG_20210123_094003.thumb.jpg.ca6c4fb8ed43e8e11d307e3f11ef65d8.jpg

 

Konektor čtyřspínače LP dveří (5C0971974):

IMG_20210123_092703.thumb.jpg.c38633dfa97e16aa328b7d4b1660cc68.jpgIMG_20210123_092816.thumb.jpg.dcd48de336ed5e28bfb10351f00a7a33.jpg

 

Konektory jednoduchých spínačů do dveří spolujezdců (1K0972704):

(zde jsou jen jinak obsazené piny, tyto konektory jsou z Octavie II)

IMG_20210123_094606.thumb.jpg.090c739c0119cafce05484d4cf19d9cb.jpgIMG_20210123_094643.thumb.jpg.203e9197d9a4a973ca3a50dc825602db.jpg

 

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Automatické zavírání oken Škoda Rapid

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...