Jump to content
lac1kam

Volnobezne otacky 1.2 TSI

Recommended Posts

Bohužel včera jsem to nevyfotil a dneska už bylo +10°C takže nebylo co zkoušet...

Musím zkusit vypnout ventilaci, ale na OIII se stejným motorem a digi klimou tento problém taky nepozoruji...

 

@TOMUS, @zwan Ale já se bavím o OHŘÁTÉM motoru (viz fotky výše, vždy olej +80°C) a vždy po delší jízdě (není to hned po nastartování). Hned po nastartování se ohřívá katalyzátor, to jsou zvýšené otáčky OK.

Spoiler

image.thumb.png.941edf2bbfb29b3b5547d69b95bd3f4b.png  image.thumb.png.87f2872b42c6e429d52ab1157422ef00.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano neměl jsem čas jen jsem preparkoval, ale i pokud jsem před pár dny jel dalších 8 km bylo to stejne....

Myslel jsme to jako ukázku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1.2 66kW 2015 a nic takového nepozoruju, schválně jsem se na to zaměřil v různých situacích a chová se to u mě podle schematu - studený motor po nastartovaní ohřívá katalyzátor 1000ot zhruba půl minuty, pak klesne na 800 a drží i při studeném motoru, zkoušeno při různých teplotách venku/nejméně 0 st. včera/. Klímu mám stále na auto, takže AC zapnuto. Jednou se mě stalo že Start stop vypnul motor na zacpané křižovatce, asi za minutu motor sám naskočil, na maxidotu hláška o zvýšeném odběru proudu a otáčky asi deset sekund na 1000 a pak hned zase na 800 a držely, jinak v žádné situaci 1000 nebylo. Za sebe teda musím říct, že mě to asi funguje jak má.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TOMUS - Nepleť sem svůj motor - tady se řeší EA211 a ne ten tvůj starý hrkač!

Share this post


Link to post
Share on other sites

muj stav po 20 minutach a cca 10km.

Pri zapnute klime otacky cca 1000, pri vypnuti klimy spadly...

 

20191009_054715.thumb.jpg.201e9233c15f661d9f5f1eecf814c47d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě dneska při 9°C taky OK, no jak bylo ráno kolem 3-4°C, tak to drželo vyšší volnoběh (teď určitě AC off, ventilace zapnutá). Myslím že i @milanxx a @lumpo tehdá psali že jim to dělá taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě je to ok volnoběh 680 ot./min, na emisích taky bez problému - ale technik topení vypnul, stejně jako světla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem si hrál s volnoběhem a topením u mojí 1.2 a výsledek je takový: zahřáté auto asi po 50 km jsem odstavil na volnoběh a vypnul topení. Volnoběžné otáčky spadly někam k 700 a držely. Zapnul jsem topení naplno a pustil větrák a volnoběh vyskočil téměř instantně k 1000. A až po vypnutí větráku a termostatu ještě cca 30 sekund trvalo, než začaly opět padat. Poznamenávám, že mám manuální klimu, takže v případě klimatronicu dost možná bude vzorec chování ještě komplikovanější.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarataj k tomu plno veci co toto ovplyvnuju.Rychlost egr,vlhkost vzduchu,netesnost sustavy.aj ked vstrekuje menej paliva moze nasavat o kustik viac vzduchu a na volnobeh to najviac vidiet.taketo veci nema cenu riesit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takovéto věci nemá cenu řešit, však když auto po 4 letech neprojde přes STK/emise, nevadí, koupi se nové...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svoje Polo mám ještě v záruce, takže jsem byl připraven v případě problému na emisích toto řešit s VW, neboť není možné, aby auto po 4 letech neprošlo.

Ptal jsem se technika, jestli je s těmito motory problém a říkal, že ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...