Martinoslav Vloženo 27. Říjen 2006 Vloženo 27. Říjen 2006 jen k tomu dotazu na svetla - covece otevri si kapotu, tam mas bily torxy a tema si svetla serid. Ale samozrejme kdyz nemas podle ceho, tak si radsi zajed na serizeni do servisu. Citovat
profor Vloženo 27. Říjen 2006 Vloženo 27. Říjen 2006 neboj nebude ti to pipotať, je to tak urobene aby to nereagovalo na každy naklon. napr ja som mal ručičku v pol červeneho, dotankoval som za dve stovky a keď som odchadzal z pumpy stav som mal stale rovnaky až po piatich minutach ručička vyliezla nad červene pole:-) Citovat
Soprano_Tony Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Vloženo 27. Říjen 2006 a nebo nejakyho sikulu, kdo by to v eeprom preprogramoval a muze ti to hrat klidne melodii rozvijej se poupatko a už víme kdo nám to umí udělat?? no asi ano takze Bobiku co k tomu treba? da sa to spravit cez VagCom? teda aspon vypnutie ked uz nie statna hymna? Citovat
Soprano_Tony Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Vloženo 27. Říjen 2006 jen k tomu dotazu na svetla - covece otevri si kapotu, tam mas bily torxy a tema si svetla serid. Ale samozrejme kdyz nemas podle ceho, tak si radsi zajed na serizeni do servisu. nastavenia v podstate netreba, pretoze oprotiiduci vodici budu radi za kazdy centimeter sklopenia, teraz je to nieco neskutocne, na panely mam 3, cize najvacsi sklon, prazdne auto a oslnujem kamiony. nejak sa to preposralo, ale uz po STK to svietilo na <I> kedysi som si na skodovke a Lade nastavil sklon sam pred garazami. Citovat
Soprano_Tony Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Vloženo 27. Říjen 2006 tie serva su rovnake obidve alebo rozdielne pre L a P stranu? Citovat
profor Vloženo 27. Říjen 2006 Vloženo 27. Říjen 2006 (editace) tie serva su rovnake obidve alebo rozdielne pre L a P stranu? serva su rovnake a cez VAGCOM zmenu melodie či čoho to nemaš šancu... chce to: niekoho kto ma nejaky SuperVAG niekoho kto vie kde sa to nastavi (či už v EPROME alebo na procaku) Editováno: 27. Říjen 2006, autor: profor Citovat
Soprano_Tony Vloženo 27. Říjen 2006 Autor Vloženo 27. Říjen 2006 do .... preco sa vsetko hned skomplikuje hehe prave ma napadlo ak by to dotycny posral prisiel by som do servisu s plne nefunkcnym autom a keby sa ma pytali co sa stalo, ako by som im to vysvetlil no nic odchadzam do tmy nastavovat, drzte mi palce nech sa este niekedy vratim Citovat
Strojvůdce Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 TAk dnes na maxiku 3stupně venku a gong negonguje. Má gogngnout při zapnutí zapalování? Samo podle teploty. Citovat
Strojvůdce Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 Tak co teď? Při testu akčních členů gonguje. Citovat
Maverick Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 Strojvůdce: Pri startu gongovat nema, pouze se PP prepne na teplomer. Jen kdyz za jizdy klesne venkovni teplota pod +4°C, prepne se na ukazovani teploty a zagonguje. Citovat
Strojvůdce Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 Mam maxika, takže teplotu vidím stále. Tak uvidíme, jestli někdy gongne. Citovat
fabka2004 Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 TAk dnes na maxiku 3stupně venku a gong negonguje. Má gogngnout při zapnutí zapalování? Samo podle teploty. signalizacia sa deje iba pri zmene teploty, tj pri prechode cez dane pasmo smerom zhora dole je to pasmo od +4 do cca -8°C a smerom hore z -6 do +6,5°C. Cisla su odhadom (nepamatam si ich presne) Priklad: ak je vonku +10°C (napr v garazi), tak ked vyjdes autom a ides, tak teplota klesne pod 4°C, tak zagonguje ci zapiska. Priklad: ak je vonku -10°C, tak ked ides autom, a teplota stupne nad -8°C, tak zagonguje ci zapiska a znova zahuci ked teplota stupne nad 6,5°C (ako info ze poladovica uz nehrozi) Citovat
Strojvůdce Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 AHa, takže to nemám rozbitý. Dík za info. Citovat
Diamant Vloženo 31. Říjen 2006 Vloženo 31. Říjen 2006 Ten palivomer to samozrejme priemeruje. Takže zákruty s ručičkou nič nespravia. Jedine ak by niekto krúžil dlhú dobu. Rovnako ak auto ide dlhšie do kopca resp. z kopca, tak sa to prejaví aj na ukazovateli. To natankovanie za pár korún. Ručička pochopí, že sa dotankovalo palivo až vtedy, ak je nárast hladiny väčší ako istá prednastavená hodnota. Ak teda vodič natankuje menej, ručička na novú hladinu dolezie až pomaly. Ak sa dotankuje viacej, nárast hladiny prekročí ten stanovený rozdiel, ručička hneď skočí na novú hodnotu. Citovat
shushen Vloženo 19. Únor 2011 Vloženo 19. Únor 2011 Páni mal by som jednu otázku. Táto diskusia je trošku staršia, nechcem zakladať novú, no dúfam že si ma niekto všimne. Totižťo pískanie pri rezerve funguje normálne ale čo sa týka gongovania pri nízkych teplotách tak ani pri ranných štartoch v zime ani pri prejdení z vyššej teploty do nižšej mi nevydáva žiaden zvuk, iba sa PP prehadzuje na teplomer, viete mi poradiť kde je problém? Je to Fabia Combi, r.v. 2002, Comfort výbava. Vopred díky! Citovat
Návštěvník Vloženo 19. Únor 2011 Vloženo 19. Únor 2011 No tak aby vam to nepipalo pri rezerve, nestacilo by korekci palivomeru kapanek poladit? Stredni hodnota je 128 Citovat
Boris Xoox Vloženo 6. Září 2019 Vloženo 6. Září 2019 aj ja mam taky problem mi raz pipne ked dam klucik do prvej polohy a diagnostika mi nevyhodila ziadnu chybu a mam pol nadrze na videu je nad rezervou https://www.youtube.com/watch?v=B1vWeq_zAsc Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.