Arnie Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Na Fabii 1,4 50kW, r.v. 2001, se mi začal špatně zahřívat motor. Ručička teploty chlad. kapaliny stoupá jen pomalu nahoru a do středu se dostane jen ve městě, kde se často stojí na semaforech. Pokud jedu z kopce za chvíli klesne, když se motor zatíží zase trochu vystoupá. Myslíte, že je to termostat nebo čidlo (čidlo bych dokázal vyměnit sám)? Já myslím, že je to termostat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amogh Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 tak mam ted stejnej problem :-( asi ten termostat :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OloZX6R Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Dle příznaků jasnej termostat,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Taky hlasuju pro termostat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Odešel mi teremostat, nechtělo se mi kupovat kompletní sadu i s čidlem, tak jsem trošku zapátral a podařilo se mi koupit termostat s víčkem za 480kč. Teď už se zase ohřívá jak má Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Kdyby měl někdo obdobný problém ať mi pošle zprávu, rád mu poradím kde to koupit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amogh Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 ja ho koupil i s vickem za 350 :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xp3 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 A jak ti odešel? Neotevíral, takže si vařil, nebo zůstal viset otevřený, takže se ti neohřál motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Zůstal viset otevřenej. S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xp3 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Zůstal viset otevřenej.S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km. Hm, hm, hm, mě se stalo úplně to samý ze dne na den. Ráno zůstal otevřenej a už se nezavřel. Vyměnili mi ho celej i s čidlem za 1.804 Kč, viz příspěvky níže Ale už to auto aspoň necuká při jízdě se studeným motorem. Asi už i to čidlo bylo nějaký nakřáplý, protože než se zahřál motor (cca 5 km) tak zejména při jízdě do kopce pod plynem to cukalo a škubalo jako studená Š120. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Mě to necukalo ani před tím, ale hřálo se pomalu a byla vyšší spotřeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckyluck Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat ) Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje.. chjo,chjo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amogh Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 me taky vlastne odesel ze dne na denm cena ve skodovce me taky zaskocila protoze oni to prodavaji proste cele i s cidlem teploty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckyluck Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně.. Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku. Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku.Tom tusim od 75 - 105 ? toto ked niekto dokaze zobrazovat realne, dam mu svoju dceru za zenu a polovicu kralovstva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xp3 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza No já bych zkusil vyměnit ten termostat, ale bohužel stojí 1.140 Kč protože je včetně čidla, samotnej ho prostě škodováci nedaj z ruky, s prací to vyšlo na 1.804 Kč Jinak před výměnou se studeným motorem s autem pod plynem (nejlépe do kopce) do škubalo, cukalo a cyklicky nastávaly enormní propady ve výkonu, že jsem v tom autě celej poskočil . Teď zatím OK. Uvidíme. Hlavně, že samotné čidlo (bez termostatu) bylo měměno pod vlajkami před 25 měsíci, takže o jeden jedinný měsíc skončila záruka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Proč celej termostat s víčkem komorou a čidlem? Stačí víčko s termostatem, já ho kopil za 480 kolega za 350... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amogh Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 bezny obchody s autodilama ci vrakace ktery prodavaj i neco novejch dilu ti ho proste s deklikem za 350 prodaj jinak ja tu jeden navic mam termostat kdyby byl zajem ale bez dekliku, jen cistej termostat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
century Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat )Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje.. chjo,chjo.. já to mam za studena.. prvních 10 vteřin. Čistil jsem klapku, i v servisu a nic. Tak nevím. Lambda taky nová.. Hold je to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckyluck Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) zase ze sebe udělám hlupáka, ale když teda chci vyzkoušet jestli to není termostatem, tak co přesně mám koupit? CO je vlastně "celej" termostat a co je potom to "víčko s čidlem" ? Hi, já vím, jsem asi hodně mimo, ale snad to někde vysvětlí... ještě doplním: má vůbec smysl si myslet, že by to mohlo být tím termostatem, když mě to subjektivně žádné problémy nedělá? Ručička pomalu leze nahoru, po cca 3-5 min je na půlce a už se ani nehne. Ale auto se v zátahu hlavně do kopce dusí, jsou tam propady a cukáto... Edited October 30, 2006 by luckyluck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Celej termostat je: Komora termostatu ( přišroubovaná na hlavě ), čidlo, víčko termostatu a vlastní termostat. Pak jde sehnat za více než poloviční cenu pouze víčko s termostatem. U tebe bych řekl, že je termostat v pořádku, když se ti ohřeje za cca 3-5 min. Zajeď na diagnostiku do Škoda Service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedlimit Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Ak necham auto po nastartovani stat asi 2-3 minutky mam hned teply chladic. Znamena to ze je vadny termostat a ostava otvoreny? Nevsimol som si za ako dlho je rucicka v strede ale zvysila sa mií spotreba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Mě se motor neohříval ani při delší jízdě. Podle toho co ty hovoříš máš termostat ok, já jsem ho koupil za 480kč termostat s víčkem, kolega tady psal že jde sehnat i za 350. Jinak origo sada v Šáde service stojí kolem 1200kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.