Přejít na obsah

Motor zhasne na volnoběh a při malém kvaltu za jízdy bez plynu


Raelag

Doporučené příspěvky

 Tak jsem před vánočními svátky vyměnil oba magnety viz foto. jak popisuje kolega Raelag,vše nyní testují  a zdá se, že chcípání motoru přestalo.

Objevila se mě asi ale druhá závada,začalo mě auto,než se zahřeje při přidání konstantního plynu vynechávat.

Nyní vše testuji, momentálně se dost ochladilo, tak uvidíme a budu informovat.

078C75B7-1CFA-4C59-84A6-EB6DC8399F07.jpeg

8EAB996E-3FF3-4850-B2F3-15EA44BAF564.jpeg

0FCA2FEF-968E-47AC-A518-C0E30FBA11C7.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, v zimě se mi párkrát stalo úplně to samé, co popisují kolegové přede mnou. Předpokládám,že to bude obdobný problém (vadné magnety). Jen se chci zeptat, jestli jste nezaznamenali v souvislosti s těmito projevy i zvýšenou spotřebu paliva? Já jsem poslední dobou cca o litr výše, ikdyž teď už problémy s otáčkami nejsou, to se projevilo párkrát v zimě:-(

2013/162kW, 130tis km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 22. 3. 2019 na 20:30, Raelag napsal:

Zdravím Vás,

Mohl by mi někdo poradit mám iii octavii rs tsi 2.0 162kW 115000 km  manual, poslední dobou se mi děje že na volnobeh mi kolísají otáčky 900-400 a někdy se auto vzpamatuje a někdy dokonce i chcípne už se mi to stalo i pri zařazeném 2. rychlostním stupni kdy na pedale nemám ani jednu nohu prostě jen projizdim na kvalt a brzdim motorem. V tahu za jízdy bez problému dlouhé cesty bez problému krátké přejezdy za studena za tepla někdy bez problému někdy to začne zlobit. Dva dny nic pak zase dva dny občas to začne zlobit. Dlouhé volnobehy 5 a více minut většinou konci zdechnutim. Pichnul jsem to na diagnostiku chyba vačky preskoceny řetízek asi bude potřeba vyměnit rozvody. Má někdo podobnou zkušenost ? Abych nemenil tisíce čidel, lambdy,  klapka, vaha vzduchu, nekde netesnost podtlak a atd děkuji za radu. Slyšel jsem že rozvody se mění pri 180k mám 115k. Svíčky sem měnil za nove baterie i když po pěti letech chodila vyměnil za jinou, ale problém stále stejný. PS: nemá to palivový filtr výměný je to na nějaký uhlikovy bázi ta dnešní technologie prej dozivotnost auta. 

 

Měl jsem ten samý problém. Dle návodu jsem vyměnil magneto ventily jak popisuje borec níže a problém je pryč. Rok jsem se s tím trápil.

Editováno: , autor: Wethepeople09
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...