Přejít na obsah

Superb 2.0 Tdi 110 kW 7Dsg


marian1976

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
před 12 hodinami, signoflife napsal:

ano, to bude šestka. Ale ta je výborná s tímto motorem.

Ale 7qalt je lepší ne?  Lepší zrychlení, nižší spotřeba na dálnici....  Vyšší točivý moment který můžu přenést.  Předpokládám že motor už není tolik škrcený co se týče momentu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 110kW není škrcený, škrcený je u 140kW verze. Někde tady i někdo psal, že se mu 110kW verze pocitově zdá svižnější. Podle mě se kombinace 110kW/DSG 6 zdá nejlepší z doby před nástupem 7°DSG, kde pak je 140kW zřejmě lepší. Nemám zkušenost.

Teď mám 7°DSG v Tiguanu se 110kW TDI a svižnější asi nebude. Mám ho 3 dny, tak se rozkoukávám.  Ale Tig. je 4kolka a vyšší auto, bude tedy zřejmě těžší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, signoflife napsal:

 

Podle čeho z té fotky jsi poznal že to je 110kw verze? :)

Jo někde se to tu psalo jak je 140kw škrcený se 6q DSG. Myslím že jenom 5 a 6 jela na plný "krouťák"

140kw v kombinaci 7q DSG už není škrceno na krouťáku?

Editováno: , autor: honza-marek
doplneni
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj,uvazuju o koupi superba3 110kw tdi dsg7 uz by melo byt s mokrou spojkou.divne mi prijde ze je tam prvni interval na vymenu oleje az ve 120tis,u predchozich dsg6  se menil olej kazdych  60tis  tak me u dsg7 az pri 120tis prekvapil.dekuji za nazory

Editováno: , autor: Tomáš Koutnak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic neresim jen jsem se ptam,protoze jsem auto dsg7   se suchymi spojkami  mel u golfa VII tak proto se ptam prislo mi to divne ze se i delaji dsg7  s mokrymi spojkami a tak jsem se hned ptal i na ten interval ze mi to prislo moc kdyz u jinych dsg byl interval po 60tis.tak jsem se to chtel jen overit ze to fakt tak je.dekuji👍🏻

Editováno: , autor: Tomáš Koutnak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na kroutáku. Do 250Nm se dávají DSG7-suché spojky (výceméně klasická prevodovka,kde výrobce udává doživotní náplň,doporučená výměna 120 tis/km) .Nad 250Nm DSG7-mokré spojky doporučená výměna 60tis/km). Nezáleží na kw,ale na krouťáku. Suché spojky mají problém,hlavně v městském provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze kdyz pan pise ze mu rekli ve skodovce az pri 120tis tak to vypada na suche spojky jak pise kubasta ,ale jak pises i u teto spojky se meni olej i kdyz pisou ze je dozivotni napln.superb co uvazuji koupit ma najeto 79tis takze by melo byt co se tyce dsg7 v cajku?a zjistit se to nejak neda jakou tam teda ma?pan vi jen ze tam je dsg7.diky

Editováno: , autor: Tomáš Koutnak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SIII 2.0 TDI 110 kW nikdy neměl 7°DSG se suchými spojkami. Co na tom není jasné? Píšeš tady nějaké slátaniny. Zjistit se to samozřejmě dá. Například přečtením kódu, který je přímo na převodovce a porovnáním s údaji v dílenské příručce. Anebo návštěvou autorizovaného servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...