Přejít na obsah

2.0 TDI CFFB 103 kW rozvody


thiew

Doporučené příspěvky

Doufám že jsem nepřehlednul nějakou radírnu ale potřeboval bych pomoct ...jsem laik a potřebuji udělat na svém superbu II 2.0 TDI combi r.v. 2011 rozvody ve 180000 + olej.

Nemám bohužel stáleho mechanika a nechci se nechat oškubat.

Všude v servisech mě říkají 15000 s prací je to realná cena ? 

Jelikož na internetu vidím že jdou koupit rozvody tak do 5000 ... obvolal jsem asi 10 servisu a všude mě řekli 13- 15. (Praha)

 

Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím vás berte to bez záruky... já jsem platil za výměnu rozvodů u Octavie 1,9Tdi 2.500-3000Kč práce (nevím jestli někdo řeší rozdíl cen u Superba a Octavie, samozřejmě záleží jak je to náročné). Rozvody stáli 4.000Kč (tvoje 5000Kč)... olej kupuju 5l Mobil 1 ESP 5W-30 ca. 1100Kč + filtr ca. 200Kč... tz. 7800Kč... měním si olej sám, ale mechanik ke kterému jezdím tam mění olej za 300Kč... takže celkově jestli dobře počítám tvoje cena 9.100 - 9600Kč celkově... záleží jestli tam ještě chceš vyměnit vzduchový - palivový - kabinový filtr to je zase zhruba 300 + 600 - 700 + 300Kč, tz. 1200Kč + práce, ale pokud jsi trochu zručný tak tohle si vyměníš sám, nic na tom není a tady na fóru je hodně lidí co ti rádo poradí... Ta cena co tu říkáš mi přijde jako od originálního servisu, že? V Praze asi máte asi lepší (lépe placené) mechaniky než tady u nás na Moravě... :-) měj se...

Editováno: , autor: Deepness
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, hele tady na fóru je dost kluků, kteří ti udělají kvalitní práci za dobrý peníz, nezastřelte mě, je co vím, Huml - Brno, Vaša - Prostějov, Rolbař - Praha, Garny - Praha, Cosby - Kopřivnice... pokud je něco špatně tak se omlouvám, osobně je neznám... kdyžtak zkus pročíst něco na

http://dieselpower.cz/forum/index.php

určitě ti tam taky někdo poradí...

Editováno: , autor: Deepness
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorát ten první odkaz je na rozvody PD a má rok 2011 takže už CR

 

Tyto jsou správné :

 

http://www.autodily-cardo.cz/nove/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-ina-in-530055032/

 

a olejový filtr už nebude mít s "tyčkou" ten je na starší typy CR (např. CBBB) a PD motory.

 

To jen kdyby náhodou objednával :kol-31:

 

filtr :

 

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-rapid/pumpy-rozvody-filtry/filtr-oleje-1-6-tdi-66-77kw-2-0-tdi-81-103-125kw-original-id:3777.eshop

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Osobne kedze som mal dovezene auto som mennil rozvod pri 130tkm aby som mal pokoj na dusi. Daval som tam SKF sadu aj s vodnou pumpou a cez moje autodiely cena cca 165eur teda cca 4300czk plus robotu mi berie chalan 80eur cca 2200czk aj s chladiacou kvapalinou. Teda spolu na czk cca 6500czk. Teda tych 15000 mi pride riadne predrazenych.

Editováno: , autor: kerky18
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Zdravím, tak se mi stala taková nemilá věc po všech těch opravách co jsem na autě řešil (vstrikovace, egr apod) se stalo to, že jsem dojel k mýtné bráně a slyším z motoru pískání od pravého předního kola hned zastavím vylezu, a říkám si to bude nějaká kladka (pískání šlo hlavně na volnobeh, po přidání plynu nad 1800 ot přestalo) po vypnutí a zapnutí pískání přestalo. Ujel jsem dalších 150 km vždy jak jsem zastavil tak jsem kontroloval a nic nepiskalo a zničeno nic ve 130 km/h se motor vypl a už se vytahovalo lano... výsledek potkany motor a oholený řemen.... setkali jste se někdy s tím, aby se něco takového stalo u motoru cffb 103 kw cr druhé řady? Jaký je váš názor, přidávám fotky. Kdy se doporučuji dělat rozvody? Auto jezdi hlavně dennodenně město. Rozvody děláné před 131 000 km sada INA  pumpa original.

 

74519CA9-E5C9-4F21-A540-8888CF37CA8D.jpeg

CE5486B5-C410-4430-B6D5-79A35DE97414.jpeg

Editováno: , autor: Kubikulak
Oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody u tohoto motoru 210.000km nebo 5let, dle toho co nastane dříve.

Podle toho oholeného řemenu, který je k vodní pumpě komplet, ale za ním už ne a je tam i hodně bordelu to vypadá, že se ti zasekla vodní pumpa a tím pádem se oholil ten řemen až se to potkalo.

Takže problém nebude v rozvodech jako takových, ale spíš v pumpě. Nicméně výsledek je stejný.

 

U té je otázka, zda-li byla měněna při rozvodech taky, protože dost často se mění ob rozvody, jenže to se dalo dělat u starých motorů, kde byly rozvody po 90.000km. Tady po 210.000km to dvoje rozvody nemůže vydržet. A nebo byla vyměněna a byl to nějaký zmetek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bylo mi tvrzeno, že pumpa byla měněna taky za originál díl, ale s tím už nejspíše nic neudělám. No nejspíše, to asi bylo tou pumpou, když to před tím pískalo. Ovšem co teď v servisu mi sundali hlavu a budou jí dávat Hlavařovi na opravu a tlakové zkoušky. Kdy bych ty rozvody měl dělat? Když jezdím 90% denně město? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak byla pumpa zmetek ... Zřejmě tě mělo zastavit to pískání, nicméně těžko soudit, třeba bych se taky rozjel a jel dál.

Rozvody jsem psal 5let nebo 210.000km, podle toho co nastane dřív. Městský provoz na to nemá vliv. 

Ty tvoje tam byly 130.000km a časové jak dlouho ?

 

No a co teď- teď necháš udělat hlavu, musí se zjistit kolik to vzalo ventilů, dát do kupy vše, včetně rozvodů ... Takže celkem drahá sranda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som ti doporučil predtým ako to komplet rozoberiete zhodiť len veko a veko vačiek a uvidíš koľko koníkov je polámaných . Je to tam urobené tak že pri skočení rozvodu to väčšinou ventil ustojí v pohode a zlomí koník , už som riešil viac týchto motorov kde sa dali nové koníky a zdvihátka a jazdia doteraz ... inak bez problémov keď to rozoberieš vieš namiesto žhaviča napojiť kompresor a fúknuť do toho a vieš či sú ventily zdravé alebo nie , takisto sa dajú všetky ventily postláčať ako chodia a či sa vracajú

 

tá pumpa je určite originál ? popravde nestáva sa to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hydroštely úplně na kaši... bordel všude, ten den tam byl dáván i nový olej jak se to stalo. Hlavu vezu k hlavařovi na kontrolu. Je to asi lepší, auto Potrebuju k práci a jezdím s ním opravdu denně. Pískání mě zastavilo, ale jak říkám po nastartování vše běželo ok... takže jsem usuzoval příčinu nějaké volnobežce na klíňáku... právě, že já si říkal udělám ještě olej a udělám rozvody při další výměně ve 145 tisících... rozvody tam byly dělání preventivně po koupi, v 6 měsíci roku 2017... rozvody INA a pumpa originál, byla nejdražší, která šla koupit. Právě kvůli tomuto jsem na ní nešetřil. Doufám že to přežila váčka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je celkem záhada a není to běžné, to že začne pumpa prosakovat jo, ale že by se takhle brutálně zastavila ... 

o tak hodně štěstí s co nejmenším počtem dílů KO.

 

A souhlas - odvézt hlavu, nechat natlakovat a rovnou zabrousit. Těch 1500- už to nepoloží a bude klid, než když někdo sundá hlavu a flákne jí tam zpátky tak jak je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozri si este ci na vackach a spodnom kolese nie su utlacene kusky remena.Naposledy mi tiez doniesli motor co nechcel starovat.Po zisteni skoceny rozvod.plno pripeceneho bordelu v zuboch.Pumpa sa tocila ok.Rozvody mali cca 55 000km.To je tak ked chodite po servisoch a verite im.Mne osobne sa to nikdy nestalo.Aby pumpa sa sekla.Odporucam ti raz za 3000 - 5000 km pozriet pod kryt v akom je stave remen, ci sa neuvolnuje,ci sedi spravne a nedrhne o nieco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Kubikulak napsal:

rozvody INA a pumpa originál, byla nejdražší, která šla koupit. Právě kvůli tomuto jsem na ní nešetřil.

 

A podle čeho servis zhodnotil, že šlo o zmetek? Kdes tu pumpu koupil? Ono původ/originalitu dílu někdy nepoznáš ani z krabičky s potiskem, ani z etikety ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na 2.0 TDI CFFB 103 kW rozvody

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...