Přejít na obsah

brzdy


Petr2212

Doporučené příspěvky

Ahoj mám na svém kodiaqu "rok staré" najeto 19tis a mám pocit že jsou v pr... brzdy !  Při brždění se ozývá ppomněrně nepříjemný hluk (nikoliv vrzání) divného tření. Pokud brzdím intenzivněji přijde mi to pocitově, ajko kdyby docházelo k "vlnění" kotoučů, prostě to vůbec není ono.  Máte někdo zkušenosti, je to na reklamaci nebo něco podobného ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

určitě bych se minimálně zeptal v servise. Já mám od Vánoc Kodiaqa a za prvé brzdy čoudí jako prase, mám lemy celé černé a za druhé je brzdný učinek nevalný se mi zdá. Musím pořádně zašlápnout brzdu aby to více brzdilo. Nyní pojedu do servisu, tak se zeptám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mám poslední dobou naprosto stejný pocitový problém na  svém kodiaqu  necelý rok starý 2.0 TDI s nájezdem k dnešnímu dni 22 tis. km. Při brždění mi to tak nějak začalo divně hučet. Navíc mám pocit, že auto poněkud hůře brzdí, tak nevím ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dnes v servise přezouvat ze zimních na nové letní. Prý to hučení mohly dělat zimní pneu. Bohužel po nasazení zcela nových letních pneu hučí při brždění brzdy stále stejně. Navíc jsem nafotil brzdové kotouče, dvě první fotky jsou od zadních kotoučů od kterých se mi zdá že to hučí a třetí fotka je od předních kotoučů. Rozdíl povrchu zadních oproti předním je myslím jasně patrný. Destičky na předku i na zadku jsou tak na 40-50% životnosti, takže v nich bych to asi neviděl :-( 

20190402_093848.jpg

20190402_093855.jpg

20190402_093912.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krasne je vidiet na prvych 2 fotkach,ako sa platnicky pri stati lepia na brzdovy kotuc,sposobuju povrchovu koroziu,ktora nici povrch kotuca a sposobuje jeho hluk a nasledny pocit slabsieho brzdenia.

Mne teraz celkom slusne funguje pri dlhsom stani nepouzivat rucnu brzdu,alebo autohold.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak si shrneme návštěvu servisu :

- technik obejde celé auto a jdeme se svézt

- na místních komunikacích je to složité, protože tam dělá rámus i špatný stav asfaltu

- výjezd na rychlostku z rychlosti cca 150 km brzdy a rámus a chvění jako kráva (technik vytáhl obočí)

- "jeďte do 120km .. a nyní brzdy"  já ten hluk (i když nižší intenzity) slyším - technik samozřejmě nic neslyší

- zpět v servisu - opět obejde všechna kola  a i když nic "neslyšel" nebo "nezporoval"  mám hluk natočit a on to tedy hodí na škodovku. "ale pozor jen do rychlosti 130km tedy za standardních podmínek, protože při vyšší rychlosti už to nelze brát jako standardní rychlost a tam by byl u škodovky problém !!!!!"

- jsem rozladěný a říkám, zda si ze mě dělá legraci, že u auta ze mega (což je ostatně úplně jedno za kolik)  jsou po 19tis v prdeli brzdy a on stejně nic neslyší !! 

- prověří, zda něco už takového škodovka řeší - to už jsem vybouchnul a řekl mu, že rozhodně ano a to tento případ u lll supa a také u kodiaqů - v tu chvíli sakra zabrzdí a tak vlastně tam něco slyšel a pokud se nám povede nahrát ten zvuk intenzivnější tak to půjde na reklamaci !! 

- jedu domu a při příjezdu musím projet takovým trochu "složitějším" úsekem, kde je třeba hodně střídat plyna a brzdu "zatáčky a krátké rovinky" a tam zjišťuji že hluk je intenzivnější než předtím, tak že zítra jedu tím směrem budeme nahrávat a ať mi pak řekne, že nic neslyšel !!!! 

 

Ps: aby toho nebylo dost tak při cestě zpět jsem koupil kámen na přední okno a v levém spodním rohu mám díru :-( :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Desky a kotouče jsou co si pamatuju u většiny motorizací shodné u SIII i Kokodáka. A stejné jsou i projevy a problémy. Pokud ses jinak choval slušně, tak je ten technik na inzultaci. Kecy o tom, že brždění ze 150ti je na Kokodáka moc, to se mně snad jenom zdá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravicko. Nazrel som sem a zistujem, ze vobec niesom sam kto ma problem s brzdami(len zadne, predne su bez chyby). A samozrejme aj mna servis vyriesil tak, ze "mozte si za to sam". Kodiaq ma dva roky, najazd 20tis. Vyjadrenie servisu: v manuale je uvedene nieco v tomto zmysle: ak je na povrchu kotucov hrdza, treba ich pred jazdou ocistit. V preklade: nespada to pod zaruku, kotuc a dosticky su spotrebny material. Auto garazujem. Zas ma Skodovka presvedcila, ze som nemal predat Toyotu a kupit Kodiaqa. Predpokladam, ze pred prvou STK ich budem musiet vymenit, pokial sa nepokrcia skor. Neverim tomu ako sa Skodovka chce za kazdu cenu vyhnut vymene brzd v ramci zaruky, pri cene toho vozu by to mala byt AUTOMATIKA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

tak jsem schválně byl kouknout na přední i zadní kotouče a oboje absolutně čisté. Je pravdou, že nejezdíme defenzivně a i s naftou jezdíme s dlouhodobou spotřebou kolem 8.5l/100km. Brždění z vyšších rychlostí, myšleno nad 180km/h zažívá naprosto běžně a bez nějakých zvukových či jiných problémů. Takže bych to určitě řešil, normální to není. Jinak jsme před cca měsícem byli požádáni o přivezení karavanu z Itálie a ani 4 lidi v autě a karavan brzdy vůbec neřešily a auto žádné pazvuky nevydávalo. Naopak bych řekl, že brzdy jsou dimenzovány velice slušně, ani vícenásobné brždění nezpůsobuje zápach a jízda např. skrze Alpy naprosto v klidu. J.

Editováno: , autor: jakoubek_
.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

 Za cca 14 dní jdu do servisu kvůli skoda connectu tak se chci zeptat jestli je něco oficiálního ze strany škodovky ohledně zadních brzd. Chci reklamovat hluk od zadních brzd, mám nejeto jen 11tis km a už slyším technika, že je to normální nebo že nic neslyší. Tak bych mu vysvětlil, že o tom fabrika ví a že to určitě normální není. Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Včera jsem byl na předváděcí jízdě Superbu 3 a Kodiaqa. Dělali to co tady popisujete, oba. Jen Superb o něco méně, ale Kodiaq to byl hnus jak brzdil. Šlo to od zadních kol. Takový problém jsem sám v minulosti na autě měl. Šlo o to, ze jsem auto třeba po dešti nechal dva tři dny stát aniž bych s nim jel. Desky prirezly ke trmenum a to tak ze píst už nebyl schopen stlacenim uvolnit zarezlou desku a tu pritlacit na kotouč. Viditelné to nebylo protože to bylo primárně z vnitřní strany. Jak už to prerostlo v únosnou mez, tak jsem to rozebral a jediné co tomu pomohlo v tom stavu byla kompletní výměna kotouču a desek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Bolo na tento problém vydané oficiálne TPI? Niečo som sa o tom dočítal na nemeckom fóre.

 

27.11. som objednaný do servisu s problémom hučiacich zadných bŕzd a bolo by dobré ak by som mal aj číslo TPI ak nejaké bolo vydané, pre prípad, že by sa to snažili zahrať do kúta.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.Ten samý problém od brzd,nic podobného jsem u žádného auta nepozoroval.Ted najeto 45tis. km a komplet brzdy na výměnu.U Yetiho jsem měnil brzdy po 100tis. km,jsem myslel že si dělají v servisu srandu prý 20 000kč za nové brzdy .Kodiaq je prý těžší než Yeti proto dříve odejdou.Tohle mi měli říct když jsem to kupoval.že každých 18měsíců vyměním půlku auta.Čím novější auto tím víc stojí kvalita za h...o.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...