Přejít na obsah

Kvalita, problémy ostatních


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Dámy a pánové nedělejte si přehnaně optimistické iluze. Auto je pro dnešní společnost spotřební věc ( i když pořád dosti drahá), no a podle toho se věci kolem toho točí. Když kupujete, tak se maže med kolem huby, jinak moc neotravujte, Bohužel realita dnešní "rychlé" doby, a je  to skoro jedno, jestli je to v ČR, nebo v Holandsku.

Dostatečně početná kvalitní, slušná  a dobře zaplacená kvalifikovaná pracovní síla v servisech, pneuservisech, na postech mechaniků, přejímajících techniků jakoby skoro vůbec neexistovala. A ani se tomu vůbec nedivím, aut je hodně, jsou stále složitější, mechaniků pomálu, servisní normy napjaté a problém vyměnit doma v garáži třeba obyčejnou žárovku obrovský.  A paušálně dnešní nová generace řidičů a řidiček ani neví jak vyměnit píchnuté  kolo za rezervu, nebo použít opravnou sadu. A taky proč by to dělali, když mají asistenci, že ?

Každý rodič dnes chce aby jeho dítě mělo vysokou školu a kde se ti automechanici a spol. mají tedy brát, že !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smutná pravda. Doslechl jsem se také od jednoho člověka, který dlouhodobě testuje nová vozidla že nemá cenu si připlácet za nějakou extrémní výbavu. Jelikož dnešní vozy jsou opravdu na pár let. Konec konců, z čeho by mohly servisy profitovat, když by jim tam nikdo nejezdil. Ale to není nová informace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, dodnes si pamatuji slova mistra, když jsme opouštěli 3.ročník - až si budete objednávat nové auto čím méně s... tím pro vás lépe a vše doplňky rovnou z fabriky. Platí to i po 16letech, bude to platit za dalších 20.
Už jsem objednával 3 auta a vždy se mi to vyplatilo :)

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navazuji na svůj předcházející příspěvek tímto odkazem , který mi víceméně dává za pravdu, co se týče kvality a ochoty dnešních značkových autorizovaných servisů. I když je to o anglických servisech, tak to plně platí i u nás, bohužel....

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/neochota-servisu-skutecne-opravovat-moderni-auta-nas-stoji-desetitisice-navic/

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konvexne zrkadlo 

 

Takze jednoduce Skala ma od zakladnej vybavy vnutorme zrkadlo zo stmievanim ked na vas svieti niekto zozadu teda apon pre Spanielsko v ambiente ma vodicove spetne zrkadlo tiez tuto funkciu a v style su oba stmievacie . Alebo pri First edition .Bohuzial mne sa to spolujazdcove neuslo vyzera to takako je to na fotkach . Proste je v zrkadle taka folia alebo povlak rtory pri silno svetle zabranuje tomu aby vas zrkadlo oslnovalo . 

Konvex vodic.jpg

obycajne spolujazdec.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Nalezeno dnes na Opel fóru

 

Lidi nemám to ve zvyku ale chci vědět jak to funguje ve společnosti Mah Opel Polianka.
Letos jsem si tam koupil nové vozidlo: Opel Grandland x.
Vše bylo super poslal do akontacia a už jen cakalo na vozidlo.
Dvakrát jsem měl jet pro vozidlo a dvakrát se to udělal s důvod proč auto nestartuje.
To to ve mě hodně otaznikov.
Měl jsem auto dva dny a už ho vzala odtahovka - pdf filtr a pohotovost pohodlné, auto nemělo ani 200 km
Říkali, že to byla chyba.
Jsem bez auta už asi dva dny.
Nasledne rozbila sprej na sprej už byl trefil do motoru a opět bez auta na tři dny.
Ten odpadla ve světle, fajn a jak jsem to tam jel tak se rozbil i ventilátor.
Měl jsem jet jen na prohlídku vozidla a auto tam nechali. V jednom případě jsem neměl auto v jednom případě. Az ted po velkém natlaku jsem si pořídil auto.
Moje auto tam bylo teď 12 dny, vyměnili světlo a ventilátor, při vymene světle mi udělali lak, tak jsem ho reklamoval. Veduci technici mi psali, ze jsem si sam chybět.
Lidi mají rádi a naco bych to udělala. Komunikace už ani technik není schopen vám zavolat ale paní Vám řekne, že auto je připraveno a když víte, co se na vozidle stalo, tak to neví.
Byl jsem v pondělí pro auto, bylo mi řečeno, že udělali pristrek a udělat to.
Podívejte se na fotku, jak jsou odborníci. Ani ta barva se nedá dat, žádná léčba tam nebyla robene, vypadá to hrozně.
Jsem jsem o vratenie ani vymenu s moji platbě, žal bez odpovědi.
Jsem jsem setkání s majiteli ani hlavou top, žal bez odpovědi.
Už se těšíme na obchodování, na chyba se opakuje ale je to pořád nova a nova.
Veci, ktere jsou reklamovane neplatim vramci zaruky, ale v kolik jsem bez auta a jeste vydává, jak se dostat domu ci do prace.
Auto je bez poruchy už dva měsíce, když se nezastaví.
Auto nemá ani rok a ma jen 11000 km.
Lidi pokud máte 30000 € a máte život, budete mít Opel a budete měnit svůj život.
Na auto se nemůžete dočkat a už se nemůžete dočkat delší trasy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to iste mozem napisat o skode :D ked tam vstupim uz vytahuju prasky, ze zase reklamacia :D minule som kolegovi vravel, co nema dieta, ze ak chce spestrit zivot, treba si kupit scalu :D

Inak do toho francuza hrajuceho sa na nemca by som uz nesiel. Posledny poctivy opel bol z mojho pohladu astra k so 4valcami. Ale uz i ta nesie dake prvky z PSA. A hold teraz uz i nove 3valce (GM). PSA im nevosli pod kapotu nastastie.

IUnak k tomu, ze mu vola pani. Opel ma callcentrum, takze ak clovek nema priamo cislo na servisaka, tak to ide vzdy cez operatora.

Viem, ze i opel mal problemy, kedze mam interne info aj o tom, co verejnost nevedela.

Ale tie moje 3ople dali dokopy okolo 500t km a stravil som tam menej casu ako teraz v skode. Ale pevne verim, ze do noveho roka to so scalou poriesime a bude to len o vozeni a garanckach.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nahradili ho skrz emisii. PSA nedokaze napratat svoje motory do astry a kedze potrebovali zase znizovat eemisie, spravili krok, ze na dalsi rok a pol, kym pride novy peugeot astra s PSA motormi budu davat licencne nadalej GM. Vide ich to lacnejsie, ako platit za vyssie emisie.

1,0t som jazdil dlhodobo. mne sa jeho tah v HTB pozdaval, az nato, ze skor fungoval ako atmosfera a netahal od spodu, ale od 2500 a vyssie. Ale celkovo trojvalce a maloobjemove turbo benziny nie su podla mna vyhra s dlhodobeho hladiska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem byl kdysi na exkurzy v TPCA ( díly pro japonce) - z každé výrobní série si výbobce aut ponechá vzorky, které postupně interně testuje, pak vznikají svolávací akce z Rapexu.
Nějakým základním testováním díl projde - jsou protypy na F značkách, ověřovací nultá série kvůli lince ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV ano ocakavam, ze sa to testuje. Ved aj u nas vydat behat kie v maskacoch, tak co to odjazdia. A pride mi cudne, ze nikde som sa nedocital o zamrzani infotaimrntu v clankoch od novinarov. Z toho usudzujem, ze bud tie kusy su do detailu otestovane a na nich vychytane drobnosti (tym padom vedia kde cakat problemy) alebo ti novinari pisu len omacky, co im podhodia. Tu nas je par skalarov a kazdy druhy cosi riesime. A zase kopec prvkou je spolocnych vramci vw, tak nejaky test by to malo mat za sebou. Neviem si predstavit, ze ja by som pustil nieco nevyladene a budem to davat potom do kamiqu, octavky a trpnut, kedy sa co vrati.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...