Přejít na obsah

Zakolísání výkonu


Dafi7

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Klasický problém 1.8T, deravé podtlakové hadičky z ventilu N249 resp. celý ten komplex podtlakov, taktiež odvetranie. Ďalej tlakové hadice od turba do IC, samotný IC (netesný), DV (diverter valve) aka. deceleračný ventil nemusí držať tlak, ba dokonca prasknutá liatina turba (to by som riešil až ako posledný bod).  Je toho plný internet ako čo spraviť, ako dané veci odskúšať atď atď...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...