Přejít na obsah

Scala kódování


ferda25

Doporučené příspěvky

Jjo vnitřní zadních 🤣🤣🤣

Jsem nějak zabržděnej. 

Já to pochopil jako v kabině zadní světla na stropě 🤣🤣🤣

Přitom vím o co jde... 

 

Jo tohle kluci dělali, buď jsem to četl tady nebo někde na zahraničním fóru. 

Prý to jde... 

Možná také zkusím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady pokud by byl zájem mám ke všemu postupy které mohu poskytnout😉

Kabel mám hex-v2 z ali za cca 1300,- už nevím přesně. 

 

Funguje:

-houknutí při zamčení a odemčení
-zapnutí wlan 2,4GHz
-rychlost větráku klimatizace na LCD klimy
-light assistent_auto dálkové
-alarm při vniknutí bez kličků

-úroveň vystrahy LA_v menu
-adaptivni LA_v menu
-pamatovani si posledni volbu LA

 


Nevyzkoušené, ale prý funguje:

-automatické zavření oken při zamčení auta
-lap timer STOPKY na maxidotu
-Dojezd oken 1 stiskem DO
-Pulsovaní tlačítka start

 


Nefunguje s čínským klonem kabelu:

-režim autoškola_nejde _odmitnt přístup
-green info_nejde_odmítnut přístup
-úprava spotřeby a dojezdu_nejde_odmítnut přístup 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 4. 2021 na 19:26, keras napsal:

 

Takže nakódováno s hex-v2:

-úroveň výstrahy LA

-adaptivní LA

-pamatovaní si posledního stavu LA (on/off)

-rychlost větráku klimatizace zobrazující se dole na klimě

-alarm při vniknutí do auta - blinkry a klakson

-light asistent
FERNLICHTASSISTEN RESET - zapnout. 
Při vypnutí a ponechání autom. světel zapnutých to občas při dalším zapnutí auta napíše na maxidotu závada light assistenta. Nevím proč, možná jen, že stojím hned za dalším autem? 
Při nastavení Resetu je to OK. 

-pulsovaní tlačítka start

-dojezd oken po zamknutí auta 1 stiskem DO

Ale co hlavně!!!!!!!!!
Skála už nemá tu posranou wlan na blbým kanále v pětigigu, ale vysílá na klasických 2,4GHz!!!!!

Takže co?
Takže funguje android auto bezdrátově!!!!! na jakémkoliv androidím mobilu. Teda kde jde nainstalovat AA.
Na mobilu pustit wifi, najde to Skálu, připojit se a taky mít puštěné BT a připojit se. 
V AA pak aktivovat bezdrátové připojení. 
A voalá AA jede vzduchem stejně jak na iPhonu. 
Odzkoušeno - funguje.

Tady máte postup lumpové.
Dělám to pro zábavu a zadarmo!!! Proto to sem dávám od toho fórum je, jak všichni vědí, že ano🤣!!! 


VCDS hex-v2 s ARM čipem.

Jednotka 5F - Elektro info
Přizpůsobení - 10
Kanál - (skoro úplně dole)
function configuration connectivity WIFI Hotspot 5GHz - vypnout

function configuration connectivity WIFI Hotspot 2,4GHz - zapnout


Restart rádia a už ho vidí všechny telefony!!! 

----------------

Jsem zvědavej kdo na tom začne vydělávat 🤪
 

 

Jo tady je fotka té úrovně větráku:

 

IMG_20210422_153126.jpg

chcem sa spýtať na connektivitu Wifi,ked ju vôbec nemám v Boleru,tak mi to nepôjde,diky za odpoveď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 7. 2021 na 13:54, kecka napsal:

Ok dik za chvíli info... :) 

Ještě jeden dotaz jde vypnout otravné hlasité pipani když otevřu dveře a mám nastartovaný motor a DSG je v P asi 5x to pípne... Když je páka v N a ruční brzda je zatažená tak to pípá furt.....  

Je to popsáno v tomto vlákně nějakou stránku zpět. Stačí jen číst, Stiskni 2x pravé rolovací kolečko na volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano máš pravdu jde to vypnout stiskem.. Ale jenom když je páka na P  pokud je v neutrálu tak pípe pořád :-) :-) 

 

Jinak jsem zjistil že jde nakódovat automatické zavření okem po zamknutí ( nemusí se držet tlačítko po dobu zavírání) a Nastavení odklopení zrcátek až po zapnutí zapalování  ne hned po odemčení....  pokud už to tu  někdo psal tak sorry :-) :-)  

 

OPEN AUTOMATIC MIRRORS ONLY AFTER CAR TURN ON

CONTROL UNIT 09 – CENTRAL ELECTRICS

SECURITY CODE 31347

ADAPTATION

SPIEGELVERSTELLUNG

FUNK SPIEGELANKLAPPUNG MODUS -> BY LOOK COMMAND VIA REMOTE CONTROL KEY"
FUNK SPIEGELANKLAPPEN -> ACTIVE
MENUSTEUERUNG FUNK SPIEGELANKLAPPEN -> ACTIVE
SPIEGEL_AUSKLAPPEN_UEBER_FFB_AUF -> NOT ACTIVE

 

WINDOWS CLOSING AFTER LOCKING

CONTROL UNIT 09 – CENTRAL ELECTRICS

SECURITY CODE 31347

ADAPTATION

ZV KOMFORT (FENSTERHEBER)

KOMFORTSCHLIESSEN_BRASILIEN -> ACTIVE
BAP_KOMFORTSCHLIEßEN -> ACTIVE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo díky 👍

ty zrcátka nevím k čemu by byly. 

Ale ty okna si možná dokóduju. 

 

Spíš bych uvítal nějakou vychytávku na stahování oken. 

Nějaký trojklik na odemykací tl. nebo tak. 

 

Teď v létě když přijdu k autu tak musím držet tl. dokud se nestáhnou. 

Je problém v tom, že odemknout jde na poměrně velkou vzdálenost, ale to stahnutí oken už jde jen poblíž. 

 

Buď vypadne signál z DO, nebo nějaká překážka při chůzi, atd. ☹️

Přijdu k autu a okna nejsou stažená nebo jen do půl. 

 

Navíc se to tl. na odemykání musí držet poměrně silou. 

 

Baterka? 

Nevím zda krátký stisk má menší spotřebu z baterky a proto to jde na dost velkou dálku. A když ho držím tak to žere víc a zkratí to dosah. 

To fakt nevím. 

 

Ale nějaká vychytávka na stažení oken by se šikla... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na vypnutí otravného pípání otevřených dveří při zapnutém zapalování / motoru už je v OBDeleven přímo i aplikace (a funguje), to samé i Režim autoškola (funguje, ale nepochopil sem, k čemu je to dobré - zobrazuje to samé, co Jízdní data, navíc jsou tam kontrolky blinkrů a tuším aktuální rychlost a spotřeba), sklápění zrcátek až po zapnutí zapalování / motoru mám nakódováno ( a funguje) - je to dobré k tomu, že se zrcátka zbytečně "neotevřou", když si jdu jen pro něco do auta (nebo tam spíš něco zapomenu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítám, že režim autoškola bude přesně k tomu, jak se jmenuje :)

Tedy spíše k jednodušší kontrole nově začínajícího řidiče, který má na místě spolujezdce doprovod co na něj dává pozor.

Mám pocit, že v některých zemích je to vyžadováno, aby junior co má čerstvý řidičák jezdil pouze s doprovodem zkušeného řidiče nějaký ten čas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 7. 2021 na 10:17, keras napsal:

Teď v létě když přijdu k autu tak musím držet tl. dokud se nestáhnou. 

Je problém v tom, že odemknout jde na poměrně velkou vzdálenost, ale to stahnutí oken už jde jen poblíž.

Buď rád, že Scala se coby následník Rapidu vrátila k této dříve samozřejmé funkcionalitě - ovládání oken přes DO, což bylo standardem u koncernových Škodovek už od dob první Fabie, Octavie (tj. nějakých 20 let nazpět !!). Já na Rapidu MR 2019 nemám ani náznak těchto komfortních funkcí - to je děs. Vylezeš z auta pobereš z kufru nějaký věci do náruče... ...pak zjistíš, že někdo nedovřel nějaký okýnko... ...takže vše znova - věci zahodit, odemknout, zapnout zapalování, zavřít okno tlačítkem uvnitř, vypnout zapalování, zamknout, posbírat zahozený krámy... ...to bych v tu chvíli do toho křápu kopnul :-(

 

Jasně Rapid patří do jiného téma, tak proč píši zde? Uvažuji právě o přestavbě HW a nakódování SW na systém, který používá Scala a Fabie 3 FL (motorky, spínače, upravit elektroinstalaci, BCM atd.). Píšeš, že stahování přes DO funguje jen poblíž, máš vysledováno do jaké cca vzdálenosti a za jakých podmínek to ještě jakž takž spolehlivě chodí? Předpokládám, že když jsem do nějakých 5m od auta bez překážek po trase, tak to chodí spolehlivě?

 

Dík za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jooo 5m je úplně v poho... 

I těch 70m napřímo může být... 

Spíš mi jde i to, když jdu v létě k rozpálenému autu tak to nechat co nejdále a nejdéle vyvětrat. Samozřejmě firemní hlídané parkoviště kde si nikdo nic nedovolí😉

Nebo je super když chcete mikrovětračku tak všechny 4 okna sjedou stejně jak potřebujete a nemusíte šachovat s každým zvlášť. To je dobré. 

 

Dálka jakž takž, taky záleží jak je postavené auto. Zezadu, zepředu, zboku jak k němu pricházím.

Ale jakmile je tam keř, auto, prostě nějaká překážka tak to nejde ani na cca 20m. 

A přitom otevření/zavření funguje spolehlivě i dál. 

Buď je to bezpečnostní pojistka nebo

to může být jen tou baterkou. 

Kolega psal, že mu vydržela cca 2 roky tak už je možná, že je na konci životnosti. 

Až kápnu na nějakou dobrou a hl. čerstvou baterku tak jí zkusím vyměnit a dám Vám vědět. 

 

Ohledně komfortních funkcí. 

I to je důvod proč jsem šel do Skály. 

Měl jsem SII a tam to byla samozřejmost. Nechtěl jsem o tyto fíčurky přijít. Jsou moc šikovné. 

Jak říkáš, bez toho je to opruz a ještě když se jede s dětmi😀 Znáte to😀

Skála jsem věděl, že to umí. Okna, zrcátka, kessy, kufr... vše na DO. 

 

Teď jak jezdím po ČR po památkách a městech, tak si musím zase pustit písknutí při odemykání. Dá se to přímo v rádiu. Kolikrát hledám auto, kde jsem ho vlastně nechal🤣🤣🤣

 

Sklapení zrcátek jsem si úplně vypnul. Tak nějak to nepotřebuji.

Ale nevím nevím jestli se Ti do toho HW a SW bude chtít. Přeci jen to obnáší spoustu věcí. To bych smeknul jestli se Ti to na Rapidu povede 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem také dokódovat automatické zavření oken při zamčení. 

Jde to volitelně volit v infotaimentu. 

To je dobré, protože když si chcete dát DO mikroventilaci tak se to musí vypnout na rádiu. 

Akorát nevím k čemu je "KOMFORTSCHLIESSEN_BRASILIEN" 

protože i bez této aktivace to funguje. 

 

IMG_20210804_180835.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak doděláno toto:

 

Ostřikovače - min. doba ostřiku po stisku páčky dána na přední 1,5sec., zadní na 1,8sec.
Je to kvůli tomu, že gumičky nedřou po suchém skle. 

 

Blinkr - počet komfotních bliknutí ze 3 na 4x.

 

DRL vzadu - jen ta část na 5tých dveřích. 

 

Akust. kontrola zamk. a odemkn. auta při stisku DO - změněna zvuku jen na velmi krátké houknutí - daleko príjemnější než to klasické houknutí.

 

Ovládání oken i při vypnutém zapalování dokud se auto nezamkne. Výborná věc!

 

Driving mode - zobrazení krátce zvoleného módu při změně na maxidotu.

 

Automatické zavření oken při zamčení DO auta - volitelně v infotainmentu.
Také dobrá věc.

 

Upravena spotřeba paliva v PP dle skutečnosti s novou hodnotou 111%.

 

 


Akorát potřebuji poradit s Light ass.
Když dám FERNLICHTASSISTEN RESET - NO ACTIVE (no active by se měl prvě LA sám zapínat když je přepínač v poloze AUTO)
tak to mi nefunguje.
Vždy se Lig.Ass. musí aktivovat poprvé páčkou. 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martičko, tady to máš 😉

 

 

Aktivace akustického signálu při zamčení/odemčení nebo až po dvojitém stisknutí klíče

 

jednotka 09

CODE 31347

adaptace

 

STISCHE RUECKMELDUNG GLOBAL -> ACTIVE

AKUSTISCHE RUECKMELDUNG VERRIEGELN -> ACTIVE (zamknutí) 

AKUSTICHE_RUECKMELDUNG_ENTRIEGELN -> ACTIVE (odemknutí) 

 

QUITTIERTON BEI ZWEITEM ZV-ZU-BEFEHL -> ACTIVE

QUITTIERTON BEI ZWEITEM AUF-ZU-BEFEHL -> ACTIVE 

(Aktivace klaksonu až při dvojitém stisknutí zamykání/odemykání, bylo by to supr, ale nic moc, protože kufr houká už při 1 stisku a nejde to u kufru dát také až napodruhé. Aspoň jsem to nenašel)

 

MENUESTEUERUNG AKUSTISCHE RUECKMELDUNG -> ACTIVE

(volba v infotaimentu) 

 

AKUSTISCHE RUECKMELDUNG SIGNALHORN -> ACTIVE

acknowledgement signals-dauer_der_akustischen_rueckmeldung_vom_einfachhorn -> short 

(krátké houknutí) 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • PTiCA změnil název na Scala kódování VCDS
  • Pawouk změnil název na Scala kódování

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...