Jump to content

Recommended Posts

Dotaz na Kerase

Zdravím, díky za návod - vyzkouším. Chtěl jsem se ještě zeptat jestli umíš (a jak se to dělá) vypnout to otravné pípání při otevřených dveřích a nastartovaném motoru.

Jak si prosím naprogramoval zobrazení rychlosti větráku při klimě zapnuté  na Auto Díky za odpověď. Tomáš

Edited by tom_6572
Link to post
Share on other sites

To pípání vypínám stisknutím kolečka pro ovládání hlasitosti. S tím AA to ale žádná senzace není a problém není rozhodně v pásmu ani v kanále. Na Samsungu s androidem 10 fungoval bezdrátově stejně spolehlivě jako carplay a to na 5GHz 153k, ale po aktualizaci na a11 je všechno jinak a to u všech značek aut i telefonů, stačí projít komunutní fóra googlu, problém je u nich. Je fajn, že to podle návodu jede, ale rozhodně to není univerzální všemohoucí rada.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

zdarec, jo bohužel to jsme my, Češi!!!☹️

 

Pípání nevím, neřešil jsem... 
Třeba někdy na to mrknu. 


Tady máš ty rychlosti větráků je to fakt dobrá fíčurka... 

jednotka 08
Kódování 07
kalkulačka pro dlouhé kódování 
Byte 11
bit 0-1
volba 01 zobrazit

Dělám to v CZ verzi 20.4
Funguje skvěle a stabilně. 
Ne jako dřív, kdy se musela často používat AJ verze. 

V AJ je to BLOWER DISPLAY IN AUTO OPERATION – ACTIVATED

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

wormene to já přece dávno vím. 

neboj se. 

Je problém v kanále a to velkej!

Tohle právě zprovozní na hodně obyčejnech mobilech AA bezdrátově. Buď nemaj 5GHz nebo když mají tak nevidí ten "atypický" kanál tudíž ani wlan auta. 

Ty vysoké kanály umí jen některé mobily. A je jich hodně málo. Některé Samsungy, Pix něco... nevím už, a iPhone. 

 

Nejlepší je, když se člověk ptá, tak nikdo neodpoví a neporadí!!!

Teď ale najednou víš, že to není žádná senzace🤣🤣🤣

No nic.

 

Pro mě to senzace tedy je a doufám, že i pro hodně dalších😉

Přitom je to taková blbost to nakodovat. Že ano kluci. 

Edited by keras
Link to post
Share on other sites

To je nějaká blbost s tím kolečkem ne? 

To ovládá mutnutí repráků.

Ani kolečko na volantu to nevypne. 

To pípání jde z nějakýho pieza z palubky. 

Mě to kolečkem na rádiu tedy také vypnout nejde. 

 

Mohu to vypnout když zmáčknu na fofrklacku to tlačítko. Mám DSG.

Přišel jsem na to náhodou.

Edited by keras
Link to post
Share on other sites

Tak mě pravé kolečko - tlačítko nevypne pípání ani náhodou.

Zkoušel jsem krátký stisk, dlouhý, více rychlých stisků, nic. 

je slyšet jak v tom piezu jakoby lupne, ale pípá to furt. 

Link to post
Share on other sites

1. Nevíte jak bych se vcds klonem dostal do jednotky 17 přístrojová deska - konkrétně korekce ukazatele spotřeby a dojezdu? 

Security access kod 47115 to vezme, ale stejně korekci nepřijme. 

7mi místý pin ten nevím kde vzít. 

 

2. to samé přístup do jednotky 5F autoškola a green info. Také jednotka nepřijme změnu. 

 

Děkuji 

Edited by keras
Link to post
Share on other sites

když otevřeš dveře, tak se na displeji ukáže symbol auta s otevřenýmá dveřma a pípá, že je nastartováno, když stiskneš pravý kolečko, zmizí to auto s otevřenýma dveřma a ukážou se údaje PP, nebo ani to ne? mně napřed zmizí to auto a druhým stiskem přestane pípat, takhle jsem to měl i na předešlým autě, krom pípání, proto mě napadlo to zkusit. mám MR2020 a Swing a naštěstí nepípám :)

Link to post
Share on other sites

Tak jsem to zkusil a fuguje to :-))

Když otevřu dveře s nastartovaným motorem tak se na displeji ukáže symbol auta s otevřenýma dveřma a začne pípat, Když zmáčknu pravé rolovací tlačítko na volantu, tak se nejdříve vypne pípání a při druhém zmáčknutí zmizí auto na displeji. Díky moc, to pípání je hrozně otravný, Mám Scalu 11/20 Bolero. Tomáš

Edited by tom_6572
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By dayveethe
      Michelin Energy Saver 205/55 R16 GreenX letní ojeté
      k tomu Nikdy nepoužité plechové disky 6x16 5x100 ET 35 originál Škoda
    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
×
×
  • Create New...