Jump to content

Recommended Posts

V 29. 6. 2020 na 12:26, Kolacek12 napsal:

@chaosrxNavigace mi ukazuje značky - rychlost, přechody, zákazy předjíždění  (i více vedle sebe) už od začátku, možná po nějaké aktualizaci map. Zatáčky a křižovatky jsem si nevšiml, zaměřím se na to a dám vědět. V navigaci mám zaškrtnutou položku "Zobrazování dopravních značek".

Mne ide na palubke po nakódovaní len rýchlosť nič iné.Nechápem to že Vám ostatným ide aj viac značiek :/

Link to post
Share on other sites

@Mikoho Tyto značky se mi přenášejí z navigace a vidím je jen na obrazovce infotainmentu, na digitální palubce možnost zobrazení značek nemám. Nakódováno nemám nic.

@altra Proč měnit adaptivní tempomat za klasický? Jde to vůbec? Já adaptivní nemám, jen klasický. Adaptivní nejde zapnout jen jako klasický? Není možnost vypnout adaptivní?

Link to post
Share on other sites
před 39 minutami, Kolacek12 napsal:

@Mikoho Tyto značky se mi přenášejí z navigace a vidím je jen na obrazovce infotainmentu, na digitální palubce možnost zobrazení značek nemám. Nakódováno nemám nic.

 

Jáj tak tak to som si teda nevšimol musím to skúsiť najbližšie ak niekde pôjdem. Dohovie či mi nahrali nové mapy v júli ( červenci :) keď som auto bral.

Link to post
Share on other sites
V 2. 9. 2020 na 11:29, Kolacek12 napsal:

@altra Proč měnit adaptivní tempomat za klasický? Jde to vůbec? Já adaptivní nemám, jen klasický. Adaptivní nejde zapnout jen jako klasický? Není možnost vypnout adaptivní?

Měnit ne, přidat jako další možnost. Adaptivní nejde zapnout jen jako klasický. Je tam jen adaptivní a omezovač.

Adaptivní je vynikající do kolony, klasický na dálnici, protože adaptivní stále zpomaluje podle pomalejších aut.

Link to post
Share on other sites
před 16 hodinami, altra napsal:

protože adaptivní stále zpomaluje podle pomalejších aut.

Tomu nerozumím. Já když jedu po dálnici a mám ACC zapnutý, tak se s tímto nějak moc často nesetkávám. Teda ne že by se mi to nestalo, ale stačí začít včas předjíždět, případně na pár sekund prostě přišlápnout plynový pedál nohou a jede to pořád parádně. Nijak mě nikdy nenapadla myšlenka "škoda, že nemám i klasický tempomat".

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
V 3. 9. 2020 na 21:31, Patrik1971 napsal:

Neprepinas acc a klasika tempomat,ale acc a speedlimiter....ak ma auto ACC,klasika tempomat nema...

Pravda. Dnes to to otestoval. Od kupy som ACC nikdy nevypol, tak som si to zle pamatal.

Inak nechapem, kto pouziva obmedzovac rychlosti. Nikdy som nevidel nikoho to pouzit.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 8/21/2020 at 3:20 PM, csabac said:

@o3-scala vies dat prosim zoznam, co si nahadzoval, resp. co sa dalo a co neslo a chcel si?

sorry za oneskorenu reakciu, bol som dlho PN :-(

 

Co som chcel (ako si pamatam, lebo pri nehode som prisiel o mobil, kde so mto mal poznacene):

vypnut start stop,

sklapanie zrkadla pri cuvani,

pipanie pasov,

automaticke zapnutie svetiel do automatickeho rezimu,

zamykanie odchodom od auta,

citanie znaciek,

denne svetla vzadu

 

co som dostal:

vypnutie pipania pasov,

dennesvee vzadu,

pipnutie pri zamknuti,

A ešte vypínanie svetiel pri zatiahnuť ručnej brzdy. 

 

a to je asi vsetko.

trochu sklamanie.

Edited by o3-scala
Link to post
Share on other sites
On 9/4/2020 at 12:52 PM, Joscer said:

Tomu nerozumím. Já když jedu po dálnici a mám ACC zapnutý, tak se s tímto nějak moc často nesetkávám. Teda ne že by se mi to nestalo, ale stačí začít včas předjíždět, případně na pár sekund prostě přišlápnout plynový pedál nohou a jede to pořád parádně. Nijak mě nikdy nenapadla myšlenka "škoda, že nemám i klasický tempomat".

 

to je presne ono.

pokial auto zacne pribrzdovat - staci trochu pridat plyn.

 

Za mna - ACC je super vec a v principe hlavne kriterium, preco som bral Scalu.

Konkurencia ACC velmi k manualom nedava.

Link to post
Share on other sites

Ahoj, chtěl bych se zeptat, podařilo se někomu aktivovat Adaptivní Lane Assist a pokud ano, tak případně jak? Mě se volba zobrazila v menu, ale nejde zaškrtnout. Druhý dotaz, lze nějak aktivovat Škoda Surround a virtual subwoofer jako např. u Fabia III? Mám Scala Style 1.5 TSI Manual s paketem Extra. A poslední dotaz, je někde nějaký seznam věcí, co se dají doaktivovat s popisem, co nastavit? Díky moc.

Link to post
Share on other sites

měl jsem ve Fabii klasický tempomat a bylo to super. ale člověk musí tak nějak pořád být ostražitý, protože to auto protě nezpomalí. za to teď s ACC, to je naprostá bomba a také bych se nechtěl vracet ke klasickému. Ne, že bych se nemusel věnovat řízení a někdy je to přibrždění otravné, ale je to takové mnohem komfortnější.

Za mě určitě ACC a také nechápu, kdo by chtěl používat Speed Limiter a proč tam takovou kravinu vůbec montují.

Link to post
Share on other sites
před 6 hodinami, o3-scala napsal:

Áno, adaptívny lane assist sa aktivovať dá, mam to tiež. 

Nejaké realne využitie ale veľmi nevidno, nie je to úplne odladene 

A poradil by jsi mi, jak ho aktivovat? Já když zapnu Point of intervention na Early (menu), tak se mi to tam sice ukáže, ale nejde to zapnout, respektive po nastartování mi to zaškrtnout jde, ale ihned se volba zruší a už na ní zase nejde kliknout. Když jsem volbu nastavil jen na Early, tak to mám pravděpodobně zapnuté, ale zase to nemohu vynout, protože mi to zmizne z menu.

Link to post
Share on other sites

Mám Škoda Scala 1.5 TSI, 110kW Style s paketem Extra a Smartlink+ r. v. 2020 již s novým dvouramenným volantem. Diagnostiku jsem koupil HEX-V2, mám VCDS 20.4.2.  Pár věcí se mi povedlo aktivovat. A to: Laptimer na Maxidotu, Množství k dotankování na Maxidotu, Zobrazení rychlosti větráku na displeji klimatizace při nastavení na "Auto",  Dodatečný stěr předních stěračů při ostřikování, Zvýšení limitu rychlosti, do kdy funguje přisvěcování do zatáček, Light Assist, Nastavení síly varování pro Lane Assist, Vypnutí DRL po zatažení ruční brzdy, Aktivace pípnutí klaksonem při odemykání a zamykání s volbou v menu, Sklopení zrcátka při zpátečce

Ale nedaří se mi aktivovat některé věci.

1) Nejde mi správně nakódovat Adaptive Lane Assist - V Coding nastavím Point of intervention na "Early (in menu)", a v Adaptation nastavím možnost Point of intervention T15 na "Last State". Po vypnutí a zapnutí zapalování a restartu Infotainmentu se mi volba Adaptivní lane assist sice ukáže, ale nejde zapnout, respektive po nastartování mi to zaškrtnout jde, ale ihned se zase volba zruší a už na ní nejde kliknout. Nevíš, v čem by mohl být problém?

2) Nedaří se mi aktivovat například "Režim autoškoly" (zobrazení rychlosti na Infotainmentu) nebo "Drive Green Menu" (eko bodové hodnocení jízdy) případně OffRoad info- při pokusu o jejich aktivaci se mi nejdříve zobrazí jestli chci zkusit použít nějaký ten product code 12345 nebo použít kód uložený v modulu, pokud dám druhou možnost, tak mi to vyhodí chybu, že tam nemohou být 00000, pokud dám tu možnost s 12345, tak mi to napíše, že kód je chybný a VCDS se zasekne a vyhodí mi chybu "Unknown", poté je třeba diagnostiku odpojit ukončit VCDS ve správci úloh a znovu zapnout. 

3) Nedaří se mi aktivovat Rozpoznávání dopravních značek  - podle návodů, co jsem našel je nutné aktivovat nějaké věci pro road sign assist právě v modulu, kde se zapíná i např. "Režim autoškoly", ale vyhodí mi to stejnou chybu jako u 2). Je toto vůbec možné aktivovat u mého auta? 

4) ještě pár dotazů

- Lze nějakým způsobem aktivovat nějaké vylepšení zvuku, jako je na Fabia III (Škoda Surround a Virtual Subwoofer)?

- Ač mám ve výbavě Smartlink+, který by měl fungovat bezdrátově, tak mi prostě nejde zprovoznit. Přes kabel se mi normálně Android Auto spustí, ale i když mám v nastavení telefonu zapnuté bezdrátové AA a mám Android 10 a Samsung Galaxy S20+, tak to nijak bezdrátově nejde

- Aktivoval jsem si sklopení zrcátka při zařazení zpátečky, mám volbu v menu, ale ať dělám, co dělám, tak mi to nefunguje. Funguje to vůbec na Scale?

- Lze ještě aktivovat něco kromě výše zmíněných věcí u mé výbavy?

Edited by Martin Gladstone Šafrata
Link to post
Share on other sites

K tomu sklopení zrcátka při zpátečce - ptal jsem se na to v servise, taky mám v infotainmentu tuto volbu dostupnou a zaškrtlou (bez nakódování). Zrcátka se sklápí, jen když máš elektricky ovládané nastavení předních sedaček. Já mám mechanická, takže mám smůlu. Zdánlivě nepochopitelná vazba.

Jinak pravé zrcátko se nesklápí jako třeba při uzamčení, jen se natočí sklíčko směrem dolů, abys viděl na čáry a obrubníky.

Edited by Kolacek12
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By KRYSIMLADE
      Uz asi vime a zkusime...
      also... er nimmt sich den VAS 5052 (CAN fähiger tester)
      geht dann auf Steuergerät 44 (Lenkhilfe)
      dann geht er auf die 10 (Anpassung)
      dann gibt er über die TAstatur Kanal 01 ein und quitiert mit Q
      dann siehst du oben einen Wert stehen (bei mir war es die 3..) da hier von 1 an geztählt wird. unten kann er dann per tastatur den gewünschten Wert eingeben. der ist dann erst mal im Testmode angepasst.
      Wenn er dann auf speichern geht ist der auch dauerhaft im EEprom gespeichert..
      also alles uper easy...
       
      Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!
    • By PTiCA
      Pro známého jsem učil nové ovladače. Rovnou jsem udělal screenshoty kdyby to někoho zajímalo.
       
      Použil jsem jako návod přiručku VIS (Vag Info System)

       
      Spojit se s řídící jednotkou 09 - centrální elektrika 10 - Přizpůsobení kanál 00 - Vložit hodnotu: 000 (Testovat -> Uložit) 10 - Přizpůsobení kanál 01 - Vložit hodnotu: celkový počet klíčů (například pro 3 klíče zadat: 003) (Testovat -> Uložit) do 3 s po uložení hodnoty postupně stisknout tlačítko (Zamkni) na dálkových ovladačích Hotovo  
          
       
      `
      Poznámky:
      Musí se přizpůsobit všechny (tedy i již fungující) klíče Je možné přizpůsobit max. 8 klíčů  
×
×
  • Create New...