Jump to content
jirka7251

2.0 TSI tuning stage II

    Recommended Posts

    Ahoj lidi,

     

    přemýšlím o úpravě Superba 2.0 TSI 200 Kw. Nemáte někdo zkušenost s firmami BSR nebo Hothatchshop? Líbilo by se mi udělat Stage II úpravu vozidla. Snažil jsem se přečíst co se dalo, pustil jsem si snad všechny videa na YT, ale stále se nemohu rozhodnout pro jednu z firem. Také, co mě trochu zaráží je chiptuning dělaný pomocí nahrání univerzálního SW. Vím, že jsou úpravci, kteří dokáží odladit motor dle potřeby. Našeho minulého Supa 2.0 TDI 125. KW jsme si nechali upravit u Motorpowera a s ním musím říct, že jsme byli 100 % spokojeni. Tak si říkám jestli jedna z možností také není to, že bych si nechal pouze vyměnit díly a chip poté provedl u Motorpowera nebo v Dieselpoweru.

     

    Další otázka směřuje na STK, myslíte že s úpravou stále projdu?

     

    Budu rád za jakékoliv komentáře a příspěvky.

     

    Díky,

    Jirka

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A proč zase najdeš k motorpower?
    Co chceš dělat? Sání, chip a poladit dsg?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jj, sani, intercooler, chip, dsg, svicky a vyfuk. Zkusim mu napsat. Popravde me to ani nenapadlo, myslel jsem ze dela primarne jen chip. Diky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    mám chip od Motorpoweru na SIII 206kW.

    Chip se dělal na novém autě /mělo najeto 9.000km/

    Nyní mám 76000km a vše funguje jak má.

     

    Auto jede jako pilka, netrápím ho na semaforech, výkon využívám převážně na dálnicích.

     

    Olej měním po 20.000km

     

    úpravu si jenom pochvaluji a mohu jen doporučit

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj, taky premyslim o chipu na 206 kW. Jen cekam az dobehne zaruka. Na jaky vykon se to podarilo naladit? Mas upravenou i dsg? Co spociva v uprave dsg? Predem moc diky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By R_B_S
        Zdravim,
         
        pred par dny jsem po zaparkovani ucitil u prave zadni casti vozu zapach benzinu. Od te doby se na to soustredim a citim ho po kazdem dojeti (vice ci mene). 
        Nemyslim si, ze by to byl normalni jev, do kufru chodim casto a vracim se prave stranou u spolujezdce a nemam dojem, ze bych ho driv citil. Nema nekdo tuseni, cim by to mohlo byt? 
        Diky!
      • By Olin
        Podzimní 27.sraz SKODAHOME.cz "Zdibský okruh"
         
        * Jízda pravidelnosti
        * Mezi první vítěze patřila jména A. Vitvar, B. Sojka …
        * Veteráni všech značek včetně motocyklů vítáni
        * 22.09.2018 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 – Dolní Chabry, Ústacká ulice
         
        80-01 Zdibský okruh
         
        V roce 1937 se začala psát historie Zdibského okruhu. Na trati se utkaly jak motocykly, tak i automobily. Mezi vítěze prvního ročníku se zapsali takové legendy, jako byli Antonín Vitvar na Jawě, či Bruno Sojka na Bugatti. Druhý ročník v roce 1938 byl zároveň posledním. Vše přerušila válka, a po ní již k obnovení Zdibského okruhu  nedošlo.
         
        27.sraz SKODAHOME.cz jízda pravidelnosti
         
        Letošní podzimní setkání bude opět ve znamení Zdibského okruhu, kdy jsme opět připravili jízdu pravidelnosti o putovní pohár, který věnoval náš partner SKODAMOTOR.cz. Původní okruh měřil 4,3 km a jezdil se na deset kol. Nyní má okruh 4 km a pojede se na tři kola, ve kterých jezdci musí dosáhnout v každém kole stejného času.  
         
        Srazu se mohou zúčastnit všechna vozidla s okřídleným šípem ve znaku a VW koncern. Veteráni (do roku 1988) mohou přijet s jakoukoli značkou vozu a letos jsou vítány i motocykly do roku 1988.
         
        Program srazu
         
        Pátek 21.09.2018
        Sraz začíná již v pátek.
        Kemp je pro účastníky otevřen od 15.00 do 21.00 hodin.
        O pozdějším příjezdu informujte pořadatele srazu.
        Večer bude následovat pokec o všem možném .
         
        Sobota 22.09.2018
        Kemp pro příjezd účastníků je otevřen od 8.00 hodin
        Poté následuje příprava aut na soutěž a jejich vystavení.
         
        13:00 - bude odstartována jízda pravidelnosti Zdibský okruh. Auta budou odstartována v minutových intervalech.
         
        Soutěží se o:
        Putovní pohár SKODATOUR – SKODAHOME.cz  – jízda pravidelnosti
        3x pohár SKODATOUR.2014 – jízda pravidelnosti
        3x ocenění poroty (nej. auta)
        15:00 - 16:00 - Tombola
        16:00 - 17:00 - Vyhlášení výsledků soutěží
        Večer bude následovat volná zábava plná pokecu nejen o Škodovkách
         
        Neděle 23.09.2018
        Po probuzení, snídani a vystřízlivění prosíme účastníky, aby do 12.00 opustili kemp, pokud se předem nedohodnou na pozdějším odjezdu s majiteli kempu.
         
        Vstupné je 270,-Kč za auto, plus vstupenka 10,- Kč za každou osobu, která je následně i slosovatelná v tombole o zajímavé ceny.  Počet vstupenek na osobu není omezen.
         
        Partneři srazu
        ŠKODA Auto, AAA Auto, Mototechna, Auto Kelly, OB Autodíly.cz, IPAK Tonery, SKODAMOTOR.cz,
        Mediální partneři
        www.VW-Scene.cz Faster magazín,
      • By moralles
        Ahoj kluci,
         
        chtel bych se zeptat na motor 1.2 TSI 81kW
         
        - ma nekdo zkusenosti s primym sanim (sportovni sani) popr kde koupit moc toho na netu neni. Nasel jsem akorat sportovni filtr
        - kde nechat chipnout? chiptuning.cz asi spatny co? cet jsem tady na foru ze to dela motopower ale ten neumi tyhle vykonnejsi verze motoru..
         
        premyslim koupit fabku v kombi s DSG. Je tam kvuli tomu DSG nejaky max. limit Nm co snese? v serii to ma 175Nm ze? po cipu to muze mit az 215Nm a nevim, jestli si pamatuji spravne, ale tohle dsg snese max 200Nm?
         EDIT uz sem nasel: "s dvouspojkovou samočinnou sedmistupňovou převodovkou DQ200 dimenzovanou pro přenos točivého momentu až 250 N.m."
         
        predem dik za odpovedi ;-)
      • By Hurikan88
        veškeré info pouze od: http://forum.skodahome.cz/user/2276-mustafa/
         
        Úpravy Škody Octavie RS od APR
        Octavia RS je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316 koní a 516 Nm viz graf, která se dá ještě vylepšit na úpravu Stage 2, která je kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 295 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován.

        V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.

        Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
        APR Stage 1
        Graf pro silnější variantu:

        Graf pro umírněnější variantu:

        APR Stage 2
        Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:

        Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2

        * grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na produkt

        Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:


        Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.

        U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
        * Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.

        Momentálně se pracuje na tom, aby úprava mohla obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.

        Torque Management




        29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
        Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

        12.1.2015 - Aktualizace V1.2
        Vydána aktualizace chipu:
        - vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
        - protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
        - u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
        - odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

        23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
        - kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku
         
        Značení APR úprav:
        APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
        APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
        APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotky

        Hardwarové doplňky:
        APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

        APR Karbonové sání:
        Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na RSu je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.


        Více o APR karbonovém sání v odkaze:
        http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

        APR Turbo Muffler Delete
        APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.


        Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
        http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html
         
        APR Downpipe výfukový systém
        Výměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti.


        Více o APR Downpipe výfukovým systému v odkaze:
        V přípravě..


        Možné problémy spojené s úpravou:
        1) VW použilo nové IHI turbodmychadlo s elektronicky ovládanou regulací obtoku. Ta při zaseknutí může způsobit i destrukci turbodmychadla. Toto se stává jak na sériových, tak samozřejmě i upravených autech. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.

        2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.

        Vše najdete na http://www.H-H-S.cz
    ×