Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie III


Hochmi

Doporučené příspěvky

“2015 style max vybava nebo 2020 stření výbava?? samozřejmě srovnatelný stav a výbava.”

 

Asi myslel stav a cena, upsal se. Já bych šel do novějšího, jsem náročný na stav, nenáročný na výbavu. Zas ale chceš to na dlouho a ten litr bude mít filtr, start-stop a další věci, co asi v klidu fungujou, ale já jim nevěřím :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě čím mladší tím lepší, vzhledem ke stavu karoserie a ostatních věcí. Přeci jen bude už rok 2024. Raději oželím výbavu , když tak spousta věcí se dá časem dodělat. SS mě netrápí ten jsem se naučil automaticky vypnout, 1.0 Tsi fajn motor zatím přes 60 tkm. To bych volil já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@zwan

vsetko zelezi od rozpoctu a priorit.......... ako uz bolo pisane. Motory uz nebudeme rozoberat 1,0 TSI zivsi, 1,2 TSI prijemnejsi, vybava vsetko je to o prioritach a rozpocte. 

 

Za mna jednu vec, ak chces pekne vozitko vizualne: 

- pekny kukuc je o svetlach- pred FL jedine cocky projektor ( a to v CR bol iba STYLE najvyssia) po FL full LED svetlomety ( zase vysoke vybavy). Obycajna ziarovka nie je moc atraktivna celkovo svetlomet.

- zadne kotuce  pred FL ( v CR za priplatok, standard iba 81kW) po FL iba 81kw verzia..........

 

Pokial nepozname rozpocet a co musi mat vybava tazko sa poradi. 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne:

- novejsi maji gpf (filtr pevnych castic) , Ss (jde ho vypnut trvale) muze byt  variabilni geometrie lopatek u turbodmychdla), horsi a narocnejsi dodelani veci .

- starsi maji Ss (jde ho vypnut trvale) je moznost ze bude stala geometrie lopatek u turba, levnejsi a mene narocne dodelani veci. 

 

Jestli bavime se o cockach to bych teho nebral. to jenom fajn vypada. Pro mne lip sviti klasika - h4 nebo h7. Jeden plus cocek je takovy ze muzes dat h7 led  a nevidet teho. Ale za tmy je lip

 

Vsechno zalezi v jakem stavu bude auto. Nabourane to uz ne. Obvykle jsou opravene dost divne a samozrejmne mimo AS.

Doporucil bych ti kouknout na porad www.autosalon.tv  k sekce/videa ojete auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 12. 2023 na 9:59, Alma napsal:

pousta věcí se dá časem dodělat

Jen je třeba říct, že mnohdy to není vůbec levná záležitost a jsou i věci co se dodělat nedají (třeba Kessy pokud auto nemá EasyStart nelze, nebo Climatronik sice dodělat asi lze, ale levná záležitost to není).
 

@TOMUS GPF mají Fabie3 od FL. Co se tyče dodělání věci tady to bude docela srovnatelné v rámci stejné generace, obecně u méně vybavených aut (a hlavně z počátku výroby) je riziko že jednotky nebudou umět dané funkce: třeba SmartLink, po FL se Swingem+ je docela velká šance, že auto podporuje odblokování, starší ročníky se neobejdou bez výměny infotaimentu většinou.
”Bourané” bude asi skoro všechno staršího, minimálně dle tvých kritérií, ale je třeba rozlišovat, zda jsou to jen povrchové díly, nebo bylo šaháno i do nosné struktury, to je potom jiná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@TOMUS pisal som to iba s vizualno - estetickeho hladiska

 

@Malta ano bolo za priplatok, myslell som to skor ze CR trh trosku Skoda culila oproti SR, kde si to nemusel priplacat pokial si nebral holotu. Na SK je vidiet daleko menej  pred FL F3 iba klasickymi svetlometmi (bez projektoru) oproti CR, kde sa to muselo priplacat resp. uz ambition to mal u nas v zaklade. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 godzin temu, Martab napisał(a):

Jen je třeba říct, že mnohdy to není vůbec levná záležitost a jsou i věci co se dodělat nedají (třeba Kessy pokud auto nemá EasyStart nelze, nebo Climatronik sice dodělat asi lze, ale levná záležitost to není).
 

@TOMUS GPF mají Fabie3 od FL. Co se tyče dodělání věci tady to bude docela srovnatelné v rámci stejné generace, obecně u méně vybavených aut (a hlavně z počátku výroby) je riziko že jednotky nebudou umět dané funkce: třeba SmartLink, po FL se Swingem+ je docela velká šance, že auto podporuje odblokování, starší ročníky se neobejdou bez výměny infotaimentu většinou.
”Bourané” bude asi skoro všechno staršího, minimálně dle tvých kritérií, ale je třeba rozlišovat, zda jsou to jen povrchové díly, nebo bylo šaháno i do nosné struktury, to je potom jiná.

 

Jsem to psal v širokem spektrum ald bez detailů. Chapu že je rozdil FL a před FL. 

"Bourané" mohou být i mlade. Kontrola vozu musi být dokonce i hluboko přesna kontrola vozu. Nikdo nechci kupit ho.v.na na kolech. Každy chci kupit pořadný kus auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řešil bych pouze poměr cena/výkon tj. co za to dostaneš.

1.2 TSI už jsou za mě dnes většinou ve starých autech, i když je to spolehlivý motor a to hlavně řada CYVA/B tak už bych do toho dnes nešel.

1.0 TSi byl spolehlivý ve všech provedeních.

S GPF nejsou problémy a nevypadá to že by tomu vadili velké nájezdy.

Motor bych vůbec neřešil. Cokoli koupíš po roce 2016 je prostě dobré.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CYV a CJZ jsou konstrukčně totožné motory, přičemž se liší pouze v příslušenství souvisejícím s emisemi.

Komponenty jako kompresní poměry, vstřikovače, turbo, písty, vrtání a ojnice, včetně jejich ložisek, mají identická čísla náhradních dílů. Toto poukazuje na konstrukční shodnost obou motorů.

Došlo však k modifikacím v řídící jednotce a u dvoucestného katalyzátoru. Zda jsou tyto změny výhodné pro uživatele, je diskutabilní, obzvlášť vzhledem k vysokým nákladům na katalyzátor.

Existují názory, že motory řady CYV jsou méně náchylné na karbonování sacích ventilů, avšak z technického hlediska pro to nevidím důvod. Domnívám se, že realita bude taková, že karbonování bude problémem stejně jako u řady CJZ, která byla ve srovnání se starší řadou s řetězovým rozvodem na karbonování mnohem citlivější a intezivnější.

Obecně u motorů EA211 považuji karbonování sacích ventilů za jedinou významnou slabinu. Tento problém je řešitelný vyčištěním ventilů po najetí 100 000 km. Nicméně většina uživatelů pravděpodobně nebude vnímat mírné pocukávání motorů a horší dynamiku způsobenou karbonem jako problém, a proto se tím nebude ani zabývat.

 

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...