Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ahoj vsichni mam problem. Pri zahratem aute mi to dela tento zvuk jak je slyset ve videu... jako by netestost nejakeho spoje u dpf... za studena to nedela jen kdyz se to ohreje a zastavim dam pauzu treba 5minut nastartuji tak treba 10 proslapnu plyn a syci to a postupne to ustupuje az to prestane a behem jizdy uz nic jen kdyz to vypnu a zachvili nakopnu tak zase stejna situace... diky za kazdou radu.

Posted

to neni fučeni turba ale .... problém je ten že to nedělalo a ted to už delší dobu dělá a to mi vadí a chci se toho zvuku zbavit. Jinak auto jede normálně. Spíš to vypadá na nějaký spoj ... tak se ptám jestli to někdo neřešil

Posted (edited)

Tak ako píše 15degren...

Skús dotiahnuť spoje od EGR. Ale asi sa výmene nevyheš... Tá trúbka je nalisovaná na EGR. 

Výmena je dosť obtiažna. 

V jednom príspevku som písal koľko je s tým roboty. 

Edited by r_e_n_e
  • 2 weeks later...
Posted

Trubka derava neni a kdyz byla dole rovnou se dalo nove tesneni a vysledek 0.... takze zatim nevim po cem dalsim jit. Najeto 182000km...... nekdo nejaky napad co by to mohlo byt?

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

Přesně tohle jsem řešil před necelým měsícem. Tenhle zvuk se ozval poprvé už loni v létě a zpravidla se objeví, když je teplé počasí. Když se motor hodně zahřeje (jízda v kolonách apod.), tak mi to dělalo také. Ten zvuk postupně sílí tak, že je slyšet i v kabině, ale stačí na pár minut vypnout motor, nebo jen nechat na volnoběh a postupne se za pár minut ztratí. A jakmile se rozjedu, tak se rychle vrátí zpět.

Autorizovaný servis Škoda  jsem ukecal, aby to dali na zvedák, dokud to dělalo binec. Takže auto s běžícím motorem zvedli a hledali chybu, ale protože to bylo narychlo, tak se v tom nechtěli hned pořádně vrtat - dostat se k tomu místu je celkem opruz. Ale technik prohlásil, že je to na výměnu EGR a zpětného vedení spalin. Nechtěl jsem platit cca 18.000,- Kč (na tolik odhadli opravu) auto jsem dal do normálního servisu - na doporučení kamaráda - zde si to servisák opravdu pořádně prohlédl a nakonec zjistil, že při velkém ohřátí motoru se roztáhne nějaký plech u vedení spalin. Stačilo plech trochu přihnout a bylo po problémech!! Ale taky jsem s tím bojoval už od loňska :-(.

  • 6 months later...
Posted

Tak ja to mel uz u nekolika mechaniku a nikdo neprisel na to cim to je ani v autorizaku kde mam zname, nikdo nevi... uz opravdu nevim jak se toho zbavit. Rekl bych ze za tu dlouhou dobu co to dela se to zacalo zhorsovat. Uz to dela i za studena ale opet ne vzdy... staci to parkrat na volnobeh proslapnout a zvuk je pryc. Vypnu to necham par minut a po nastarnovani je zvuk zpet. To stejny kdyz se rozjizdim to jde slyset mnohem vic. A opet jen urcite otacky a kdyz to drzim v nich tak to piska jak pistalka... vymenene uz bylo snad kazde tesneni kolem dpf.. i hadice od turba ted naposled a porad to dela... nema nekdo napad jeste? A nejlepe nejaky dobry mechanik to opravdu odhali... jizni morava .... 

Posted
V 28. 6. 2019 na 7:35, Radimak napsal:

Vyřešilo se to nak teda? Čím  to bylo mám něco podobného 

Cau, tak u mne porad nevyreseno... jak u Tebe?

Posted
V 8. 7. 2019 na 9:03, Jeewee napsal:

Přesně tohle jsem řešil před necelým měsícem. Tenhle zvuk se ozval poprvé už loni v létě a zpravidla se objeví, když je teplé počasí. Když se motor hodně zahřeje (jízda v kolonách apod.), tak mi to dělalo také. Ten zvuk postupně sílí tak, že je slyšet i v kabině, ale stačí na pár minut vypnout motor, nebo jen nechat na volnoběh a postupne se za pár minut ztratí. A jakmile se rozjedu, tak se rychle vrátí zpět.

Autorizovaný servis Škoda  jsem ukecal, aby to dali na zvedák, dokud to dělalo binec. Takže auto s běžícím motorem zvedli a hledali chybu, ale protože to bylo narychlo, tak se v tom nechtěli hned pořádně vrtat - dostat se k tomu místu je celkem opruz. Ale technik prohlásil, že je to na výměnu EGR a zpětného vedení spalin. Nechtěl jsem platit cca 18.000,- Kč (na tolik odhadli opravu) auto jsem dal do normálního servisu - na doporučení kamaráda - zde si to servisák opravdu pořádně prohlédl a nakonec zjistil, že při velkém ohřátí motoru se roztáhne nějaký plech u vedení spalin. Stačilo plech trochu přihnout a bylo po problémech!! Ale taky jsem s tím bojoval už od loňska :-(.

A prosimte neslo by zjistit o co presne slo? Byl bych moc vdecny. 

Posted
Před hodinou, cosby napsal:

Už jsem to u nás řešili asi 5x a vždy to bylo egrem.Jednalo se o motory 2,0 TDi CR v Passatech a jednou myslím Superb II

Takze spatny egr? Jinak jede normalne ani zadnou chybu to nehaze... strasne nerad bych ho vymenil a vse zustalo pri starem s mojim stestim z toho mam strach. ?

  • 1 month later...
Posted

Tak jsem po dlouhém váhání vyměnil egr ventil jak jsem se dozvedel i na dalších forech měl to byt ten problém ovšem neni :-(
egr nový original + těsnění a zvuk furt stejný už opravdu nevím co to muže byt.... tohle už neni možný
 

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...