Přejít na obsah

karoq a spokojenost


dakule

Doporučené příspěvky

Pytlák:

před 5 hodinami, Pytlák napsal:

Jenze tady jde prave o ty komponenty. To je asi to, co lidem hlavne vadi.

Vlastni start/stop nezpusobi ani tak snizeny komfort z jizdy a mozna i nejake palivo usetri. I tak jsou ale obcas situace, kdy Te s/s neprijemne prekvapi - o trochu pomalejsi reakce na plyn, kdyz se potrebujes rychle rozjet, ztuhnuti rizeni ve chvili vypnuti motoru a tim i posilovace,... Na vsechno si ale zvyknes. Jen prekousnout to, ze s/s nici motor je tezke.

Přesně tak.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, velkepeni napsal:

start stop sa mi aktivoval pri pomalej jazdeked som spomaloval.pred retarderom-dobrzdujem stale poriadne ale neprislo mi to komfortne ale s autom inac spokojnost

Star-stop je jedna z největších zhovadilostí bez výrazného účinku na životní prostředí a bez téměř nulového účinku na úsporu paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 10. 2019 na 18:21, Martin Rušaj napsal:

Tak schránka na brýle mě taky se.e. SS je to jen o zvyku ho vypínat. Ale co je hnus, tak když mám chuť řadit pádlama pod volantem, tak to po čase přepne zase do D. A když mám zvolený režim Sport nebo individulá, tak po vypnutí motoru a zase nastartování se automaticky přepne do standartu. Kruci! To někdo v tom vývojovým centru neumí používat mozek? 

 Iba k padlam, prepni si prevodvku mechanicky do sportu a bude ti automaticky zasahovat do radenia iba pri obmedzovaci, inak je vsetko v tvojich rukach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se připojit k tomuto tématu ,tím že začnu hodnocením dle mích víceletých zkušeností  řízení a ovládání různých vozidel včetně veteránů až po modernější stroje.

Škodu Karoqa  mám od 26 dubna 2019, je to 1,5 TSI manuál a protože jsem v důchodu a nepotřebuji tolik jezdit , najezdil jsem k dnešnímu dni 2450 km. Můj Karoq patří k těm  které netrpí  hopsáním ani cukáním, jen drobnosti ,zhasnutí motoru při rozjezdu v nízkých otáčkách okolo volnoběhu.To je logické , není to 2 litr diesel . Jsem s autem spokojen ,jízdní vlastnosti , vybavení, kufr, vnitřní prostor, sedadla , podvozek ,ticho v kabině  a především vynikající spotřeba.

Jezdím dlouhé vzdálenosti a není problém se dostat pod 5l /100 km .Na trase kam často jezdím jsou města i Pardubice spousta vesnic. Poslední  spotřeba 4,7 l /100. Průměr kazí kolony, nesmyslné opravy silnic všude najednou            (směr Litomyšl  a okolí Vysokého Mýta ,7km  kolona není žádný problém.)         To už nemá s jízdou nic společného!

Abych se vrátil k hodnocení auta , záporně hodnotím zadní podběh a koberec místo plastu v podběhu .Dveře zasahující do míst kde by mohl být podběh jako u Kamiqa , že by nějaká kritika pomohla při navrhování nové konstrukce?      Toto mi vadí na Karoqu nejvíce .

Mám jeden dotaz , při couvání po travnaté ploše do místa kde parkuji se mi stalo dvakrát že jsem málo přidal plyn a motor zhasl ,noha na spojce , hned vymáčknu spojku a nečekaně startér  natočí motor ,přitom start/stop mám vypnutý. Nevím jestli je to normální stav a nebo nějaká chyba , zatím jsem se s tím nikde nesetkal. Stalo se mi to i po přehrání  software  .

Díky za každou odpověď.

 

 

 

 

Editováno: , autor: man.kar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=90774]gabuliatko[/mention]: taky mám stejnou zkušenost, že mi S/S v kombinaci s DSG až tak nevadí. Kromě toho plynu lze také motor nahodit i pomocí volantu. Stačí pouze pohnout do strany.

 

Jinak co se týče zkušenosti s Karoqem, tak jsem vesměs spokojen. Je tam pár maličkostí, které nejsou pozitivní, ale celkově to je dobré auto. Předtím jsem jezdil v OIII se stejným motorem (2.0TDI, předokolka, manuál) a bylo to lepší co se týče dynamiky. U Karoqa to je takové udušené, přiškrcené, hlavně u nižších kvaltů. Na druhou stranu spojení DSG a 4x4 dělá u auta své, pokud pominu o něco vyšší spotřebu než u zmíněné octy (je to však zřejmé - karoq je vyšší krabice, čtyřkola i automat). Takový malý neduh co jsem řešil před nedávnem jsou strašně hlučné stěrače, které byly již skoro od počátku (12/2018). Musel jsem nakonec přihnout ramínka. Pomohl jsem si úhloměrem.

 

Když to shrnu, co se mi líbí a nelíbí (na co si nyní vzpomenu):

+ vyšší posez/příjemné nastupování a vystupování, variabilní zadní sedačky/varioflex, řešení TZ/ovládání, jízdní asistenti, výbava a její řešení, DSG/ve spojení s 4x4+2.0TDI

 

- horší výhled přes A-sloupek, menší kufr/v porovnání s Octou, uložení pouze 2 páru lyží mezi zadními sedadly/varioflex umožňuje použít vak jen pro 2páry, někdy nesmyslné chování ACC, vrzající stěrače/před seřízením, horší dynamika/při rozjezdu takové mdlé, asi vlivem emisních zásahů, na můj vkus dost časté regenerace DPF

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Graune, můžeš napsat jak si ty stěrače upravoval ( raménka nebo co, úhel přihnutí, pomocí čeho a kterým směrem si ohýbal apod.) ? Zkus popsat podrobněji. Vrzání stěračů ať předních, nebo zadního je celkem velká bolest současných škodovek a to všech typů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci příliš zasírat toto vlákno jiným předmětem, ale jen ve zkratce.
Podle zdejších zkušeností jsem provedl přihnutí raménka stěrače, aby svíral ostrý úhel (90°) s plochou okna - spolujezdec -3°. Je na to přípravek, ale lze to udělat i s pomocí úhloměru (ten je i na smartphonech).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, man.kar napsal:

Chci se připojit k tomuto tématu ,tím že začnu hodnocením dle mích víceletých zkušeností  řízení a ovládání různých vozidel včetně veteránů až po modernější stroje.

Škodu Karoqa  mám od 26 dubna 2019, je to 1,5 TSI manuál a protože jsem v důchodu a nepotřebuji tolik jezdit , najezdil jsem k dnešnímu dni 2450 km. Můj Karoq patří k těm  které netrpí  hopsáním ani cukáním, jen drobnosti ,zhasnutí motoru při rozjezdu v nízkých otáčkách okolo volnoběhu.To je logické , není to 2 litr diesel . Jsem s autem spokojen ,jízdní vlastnosti , vybavení, kufr, vnitřní prostor, sedadla , podvozek ,ticho v kabině  a především vynikající spotřeba.

Jezdím dlouhé vzdálenosti a není problém se dostat pod 5l /100 km .Na trase kam často jezdím jsou města i Pardubice spousta vesnic. Poslední  spotřeba 4,7 l /100. Průměr kazí kolony, nesmyslné opravy silnic všude najednou            (směr Litomyšl  a okolí Vysokého Mýta ,7km  kolona není žádný problém.)         To už nemá s jízdou nic společného!

Abych se vrátil k hodnocení auta , záporně hodnotím zadní podběh a koberec místo plastu v podběhu .Dveře zasahující do míst kde by mohl být podběh jako u Kamiqa , že by nějaká kritika pomohla při navrhování nové konstrukce?      Toto mi vadí na Karoqu nejvíce .

Mám jeden dotaz , při couvání po travnaté ploše do místa kde parkuji se mi stalo dvakrát že jsem málo přidal plyn a motor zhasl ,noha na spojce , hned vymáčknu spojku a nečekaně startér  natočí motor ,přitom start/stop mám vypnutý. Nevím jestli je to normální stav a nebo nějaká chyba , zatím jsem se s tím nikde nesetkal. Stalo se mi to i po přehrání  software  .

Díky za každou odpověď.

 

 

 

 

To v zadním podběhu není koberec jako takový, ale je to tlumící  plast, aby nebyl takový hluk v kabině od odlétavajícíh kamínků od kol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Kúpil som Karoq 2.0 TDI 4x4 110 kW máj (květen) 2019 automat. Tu sú moje poznámky po 20000 km.

Pôvodná cena 34 483,- Ukecaná cena: 32 268,- Euro pri kurze 25 Kč je to 806 700,- Kč

 

Keď som skúšal pred kúpou v Karoqu rovnaké motory ako v Octavii, bolo to o poznanie lenivejšie. Ten 2.0 TDI 110 kW sa mi zdal totálne hrozný, taký mdlý. Pri skúšobných jazdách s automatom som sa z miesta pohýnal prískokmi, vôbec som si nevedel predstaviť, ako by som s tým zaparkoval, keď sa to pohýnalo takými sekmi. Na Octavii som nič také nezažil. Predávajúca mi ale vysvetlila, že tam je zapnutá automatická ručná brzda a keď sa to vyplo, už sa to správalo normálne. Toto sekanie pri rozjazde pri zapnutej automatickej ručnej brzde už asi pre verzie 2019 odstránili, lebo mne to nerobí. Naopak, rozjazd je úplne plynulý. Aj v riadne strmom kopci.

 

Išiel som Karoq po kúpe hneď vyskúšať na serpentínach hore do Banskej Štiavnice a zistil som, že to auto nie je až také lenivé, len musíte pochopiť, čo pre svižnú jazdu potrebuje. Treba mu určite lepšie šliapať na krk ako mojej atmosférickej Octavii, aby pochopilo, čo od neho chcete, hoci sa okamžitá spotreba pri akcelerácii zdá šialená. Stará Octavia ukazuje po zošliapnutí maximálne 28 l/100 km, tento Karoq aj 45 l/100 km. Hore na Štiavnicu sa mi zdalo, že to moc nechce podraďovať. Vyskúšal som teda prepnúť prevodovku do športového režimu a vtedy to začalo robiť približne to, čo by malo. Zistil som, že plutvy na volante sú v ostrých zákrutách nepoužiteľné, lebo sa krútia s volantom a musíte ich doslova hľadať, lepšie to je radiacou pákou. Tá má ale trocha nepraktický tvar a radenie je na opačnú stranu ako dáva logika. A radí to dosť pomaly, no nie je to Quattroporte. Pri dynamickejšej jazde zákrutami však doporučujem prepnúť do celkového športového módu, kedy stuhne aj volant, čím si zabezpečíte presnejšie vedenie stopy, aby ste neskončili v jarku.

 

Tú lenivosť motora spôsobuje turbodiera, ktorá zmizne až pri 2000 ot/min, preto sa pri tej športovej prevodovke automat snaží držať motor vo vyšších otáčkach. Pri tej dynamickej jazde po serpentínach sa to viac nakláňa. Nedá sa to porovnať s novou Octaviou, ktorá je prilepená, tým kývaním a poskakovaním strácate istotu.

 

Pri brzdení som sa zatiaľ nedostal do situácie, že by som cítil nedostatok bŕzd. Uvádza sa brzdná dráha 36 m zo 100 km (podľa Auto Bild), čo je celkom slušné. https://www.autobild.de/artikel/skoda-karoq-nissan-qashqai-renault-kadjar-suvs-im-test-13681853.html. Sú uvádzané aj lepšie hodnoty, ale tým sa dá ťažko veriť. https://www.autozeitung.de/hyundai-tucson-facelift-skoda-karoq-test-195420.html?image=1

 

Moja dlhodobá spotreba pri nájazde 10000 km bola 6,2 l/100 km (potom sa to samo vynulovalo a počíta od začiatku), bolo to však obdobie, kedy som sa snažil jazdiť maximálna úsporne. A musím dodať, že v meste nejazdím. Na to mám moju starú benzínovú Octaviu. Oproti našej služobnej Octavii 2,0 TDI 140 kW 4x4 to ale má aj tak asi o pol litra vyššiu spotrebu. Keď to ďalej porovnám s našou manuálnou služobnou Octaviou 2,0 TDI 110 (bez 4x4), tak tá má dlhodobú spotrebu 5,0 l/100 km. A manuál 1,5 TSI 110 kW zima nezima 6,4 l/100 km. Pekné. Uvedená spotreba 6,2 l/100 km bola pri prevádzke s letnými pneumatikami. Po prezutí na zimné pneumatiky a v zimnej prevádzke som takúto spotrebu nevedel dosiahnuť. Spotreba stúpla na 6,9 l/100 km nech som robil čokoľvek. Keby som si to nestrážil, tak som veselo niekde nad 7 litrov. Dnes už to tak nekontrolujem a spotreba sa na jar ustálila na 6,7 až 6,8 l/100 km. Diaľnicu s tempomatom 130 km/hod to dá za 6,9 až 7,0 l/100 km (Nitra - B. Bystrica).

 

ACC tempomat v súčinnosti s automatickou prevodovkou vrele odporúčam. Používam ho nielen na diaľnici, ale aj v zápchach, v tlačenici v Bratislave, čiže všade tam, kde mám pred sebou stále nejaké vozidlo. Je to určite dobré, keď ste nepozorný a auto pred vami brzdí a vy si to nevšimnete. Zabrzdí to za vás a opäť sa plynule rozbehne. Pozor, pri extrémnom brzdení podľa návodu na použitie vraj nemusí sila automatu postačovať a auto vás môže vyzvať aby ste brzdili. Určite ACC používam na trojprúdovke medzi Trnavou a Bratislavou a v Bratislave na prístavnom moste, tu je využitie ideálne. Nevadia mu ani zúžené pruhy tam, kde sa niečo opravuje a autá idú tesne vedľa seba alebo tesne vedľa zvodidiel.

 

Priplatil som si za audio systém Canton (dá to aj 96 kHz/24 bit). Niekoho ten systém asi sklame a zistí, že niečo mu hrá dobre a niečo nie. Dobre vám budú hrať len ozaj dobre nahraté nahrávky, kde určite nepatria mp3. Ja som s Cantonom spokojný. Nič nerezonuje, overené nahrávky dosahujú vyvážený prednes audiofilského systému nižšej strednej triedy. Pre mňa dobre investované peniaze. Ak ste poslucháč rádia a mp3 pri bežnej hlasitosti, systém nepotrebujete.

 

Mám tam 18“ kolesá, ktoré pokladám za kompromis. Predpokladám, že s väčšími balónmi by sa to nakláňalo viac. Ja osobne menšie disky nechcem, hoci by sa to správalo komfortnejšie, hlavne mimo spevnených ciest. Mám stále na pamäti losí test Mercedesu triedy A, ktorý sa pri tomto teste prekoprcol. Problém sa riešil práve väčšími diskami.

 

Pohon 4x4 som si objednal, pretože chodím do hôr v zime na lyžovačku a občas to bývalo na starej Octavii s predným náhonom so zježenými vlasmi.  Ak poznáte výjazd na Šachtičky, viete o čom hovorím. Oproti dvojkole je však spotreba výrazne vyššia, ale komfort so 4x4 pokladám za oveľa vyšší bonus.

 

Karoq 2.0 TDI 110 kW 4x4 zvládol losí test na jedničku, pozri https://www.youtube.com/watch?v=W1oMkfL8T1w. No dovolím si k tomu hneď dve poznámky. Ten Karoq mal 19“ disky a tie bude mať tak 10% vlastníkov. Na výsledok malo vplyv, či ste strhli volant viac, alebo ste išli do losieho testu s jemnejším nájazdom. A kto vie po španielsky sa dozvie, že asistenčné systémy dohliadli na spomalenie viac, ako iné vozidlá, čo by v konečnom dôsledku nemalo až tak vadiť, ale pri slalome vás to už brzdí. Bez asistenčných systémov je Karoq silne nedotáčavý.

 

Bol som zvyknutý na slovenskú navigátorku z Garminu a jej logické a správne artikulované pokyny. Českej navigátorke Škody tieto vlastnosti zjavne chýbajú.

 

K vozidlu je Infotainment Online služba na 1 rok. Nejako sa neviem nikde dozvedieť, čo to ten Infotainment Online vlastne je a čo po tom jednom roku? Predajca mi vravel, že všetky funkcie fungujúce bez internetu nie sú zahrnuté do platenej služby online, takže by mali aj po tom roku fungovať.

 

Čo ma zarazilo je, že spätná kamera nezobrazuje natočenie kolies pri cúvaní, ako to je napr. pri Octavii. Neviem, niekde som čítal, že toto šetrenie by sa dalo odstrániť iba výmenou použitej kamery.

 

Najslabším miestom Karoqa sú štyri výduchy vzduchu na prístrojovom paneli. Pravý výduch pri volante vám chladí ruku na volante nech robíte čokoľvek. Ten systém má koncové zarážky nastavené presne tak, aby to zaručene fúkalo na vás. A stačilo by len, aby výrobca posunul koncové zarážky o dva milimetre ďalej, aby vám to fúkalo nad ruku. Najlepšie by bolo, keby to bolo posunuté u všetkých výduchoch, pretože pri nastavení do hornej alebo spodnej polohy stále fučia priamo na cestujúcich. Moje baby v lete ihneď kričia, nech tie výduchy zavriem, hoci sedia vzadu. A navyše, keď praští v lete slnko, vrchný diel palubnej dosky sa správa ako zdatný varič a výsledok je, že ja pri volante som mokrý ako myš, ale ruky mám primrznuté. Baby na zadných sedadlách sú ale spokojné. Tam to sálanie palubnej dosky nedosiahne.


Ináč, oceňujem tie škodovácke simply clever riešenia. Spríjemnia život. Tie háčiky, svetielko, priestor aj na veľké PET fľaše, zarážkové opierky na suchý zips v kufri, to geniálne vyklápacie ťažné, fajn. Som milo prekvapený, kam škodováci s božou pomocou Volkswagenu dotiahli úroveň svojich áut.  Zatiaľ po 20000 km som s mojím Karoqom spokojný. (Bez váhania by som ho však vymenil za Maserati Levante, len tie peniaze...) Nemenil by som ani príplatkovú výbavu:

 

Navigácia Amundsen – Má aj manuálne koliečka. Ľavé na hlasitosť, a to nielen rádia, ale aj telefónu a hlasu navigácie. Pravé na zoom navigácie.

Automatické prepínanie diaľkových svetiel – Dá sa na to spoľahnúť, hoci niekedy neprepne hneď. V meste prepne na stretávacie svetlá na základe navigácie alebo pri poklese rýchlosti pod 50km/hod.

Automatické stierače – Pri väčšom lejaku dokonca zvýši frekvenciu stierania. Stiera aj vzadu. A automaticky spúšťa aj ostrekovanie predných svetlometov.

ACC tempomat do 160 km/hod – S automatom spolupracuje veľmi dobre. Za 15000 km jediné jedno malinké zaváhanie. Vrele doporučujem.

Sklápanie sedadla spolujazdca – Pre sedenie to má dve polohy, tretia poloha je úplné sklopenie. Nedá sa naklopenie sedadla regulovať plynule koliečkom, to tam nie je. Bohate to však postačuje, veľmi výhodné pre prepravu dlhých predmetov.

Vyhrievanie predného skla – Manuálne to často využívam pri rosení okien. Vraj by sa to malo iniciovať aj automaticky. Zatiaľ som to nezaregistroval. Ranné škrabkanie námrazy nehrozí, trošku si počkáte, ale potom to len zotriete kefou. Pozor, tým čo vadí tikot hodín v miestnosti doporučujem neobjednávať, pretože cez tie drôtiky v skle nebudú vidieť na cestu. Neviem, zdá sa mi, že slnečný filter okna je pri tomto prevedení chabší, preto je asi to nahrievanie palubnej dosky väčšie.

Vykurovanie zadných sedadiel – Tak z toho sa moje baby vytešujú, keď nasadnú premrznuté. Už zistili, že to tam majú.

Elektrické otváranie zadných dverí s podkopávaním – Elektrické otváranie som si vybral, aby som otváranie mohol zastaviť, aby mi to nebuchlo až do otvorených, dohora sklápateľných garážových dverí. Pri mechanickom otváraní by som tomu nevedel zabrániť ak by som to pustil z ruky. Podkopávanie (virtuálny pedál) je geniálny bonus, ktorého sa neviem nabažiť.

Kamera snímajúca značky – Ide hlavne o snímanie značiek rýchlosti. No, ono si môžete pozrieť obmedzujúcu rýchlosť aj na navigácii, ale keď ju nemáte zapnutú, a máte tú kameru, tak sa vám to zobrazuje aj na prístrojovom paneli. A ono to sníma a zobrazuje aj skutočné značky, ktoré v navigácii nie sú.

DAB rádio – V Bratislave a na západ od Slovenska počúvam len DAB, kde oceníte príjemný rozdiel v kvalite. Inde zatiaľ na Slovensku nechytíte mimo veľkých miest nič.

Audiosystém Canton – Pre poslucháčov s bežnými nárokmi nie je potrebný.

Vyklápateľné ťažné zariadenie – Geniálne Simply Clever riešenie.

Systém Kessy – Systém sa dá aj zablokovať proti zosnímaniu. Ja som si však predsa len kúpil aj špeciálne púzdierko na odtienenie signálu. Mám v ňom aj všetky papiere od auta. Kľúče v prípade potreby dám do odtienenej časti. Ale to využívam len málokedy.

Bočné airbagy pre sedadlá vzadu – No čo by som nekúpil pre moje baby.

Predsa len by som si prial mať aj bočné senzory vzdialenosti od prekážky a viac kamier, najlepšie aby to ukazovalo auto zvrchu. To má však len Kodiaq a Superb. A možno ešte virtuálny kokpit.

 

Ospravedlňujem sa za taký dlhý text. Zvolil som ho z dôvodu, že mi nezaujaté informácie o Karoqu pred kúpou veľmi chýbali a ja dúfam, že to niekomu pomôže. A tu je môj libling, patrične lyžovačkovo ufúľaný. Ako vidíte na foto, hoci sú dvere kufra riadne špinavé, zadné okno je zásluhou dobrého aerodynamického návrhu celkom v pohode.

IMG_20200106_123045.jpg

Po 15000 km prvý náznak slabého miesta. Pri zamknutí auta sa automaticky nesklopili spätné zrkadlá (tie sklopené uši aj z diaľky signalizujú, že auto je zamknuté). Keď som viackrát pootočil koliečko na ich manuálne sklopenie, niečo tam puklo a opäť to ide. 

Editováno: , autor: ctiborB
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera se mi stala jedna věc (opět to není stížnost, spíš aby jste si na to dali pozor)

Měl jsem zapnutý autohold, režim drive a vypnutý Strat/Stop. U světel jsem zastavil, stál na brzdě a změnil režim drive na Individual čímž se zapnul Start/Stop ale Autohold by snad měl ostat. Pustil sem brzdu, auto nastartovalo a vyrazilo. Po sešlápnutí brzdy se rozsvítila kontrolka, motor zhasl a vše se již chovalo normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 10. 2019 na 18:55, gabuliatko napsal:

Příchodem zimních teplot u mne vzrostla na trase 17km spotřeba o 0.5 až 1 litr, má někdo podobnou zkušenost?

Jen mne to zaujalo, není to nic ke kritice.

Začalo sa chladnejšie počasie, takže som prezul na zimné pneumatiky a aj mne spotreba stúpla o 0,5 až 1 liter. (Karoq 2.0 TDI 4x4 110 kW r. 2019 automat). Hrôza. Dosiahnuť predchádzajúcu spotrebu 6,2 l/100 km je prakticky nemožné. V servise mi povedali, že to nemusí byť len zimnými pneumatikami, ale aj kúrením, keďže diesel kúri elektricky. Neviem, nedáva mi to logiku, že by sa automaticky zvyšovala záťaž na alternátore pri vyššom odbere a tým musí auto prekonávať väčší odpor? Mal som predstavu, že alternátor vyvíja stále rovnaký odpor aj keď sa odber mení. 

.

Editováno: , autor: ctiborB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Práve som si všimol, že z konfigurátora na Slovensku aj v Česku vypadol Karoq s motorom 2.0 TDI 4x4 110 kW automat, s ktorým som spokojný. V ponuke ostal so štvorkolkou už len TDI 140kW. Zdá sa, že sa ku koncu roka naháňajú tržby. Motor 2.0 TDI 4x4 110 kW automat ostáva už len pri KODIAQu. V Nemecku sa ale nič nemení.

Editováno: , autor: ctiborB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

V tomto vlákne o spokojnosti s Karoqom, pozerám, je od roku 2019 ticho. Že by boli ľudia nespokojní? Alebo, naopak, spokojní? Ja som už prešiel s Karoqom 30000 km. A čo vravím? Spokojnosť. Po dvoch rokoch len spokojnosť. Kvalita. Zatiaľ žiadna závada (ťuk, ťuk, ťuk na drevo). Po 30000 km na starej jednotkovej Octávii som mal vymenený už aj motor.

Spokojný som so všetkým. S veľkosťou auta, s posedom, s motorom, s príplatkovou výbavou... Skutočne som to od Škodovky nečakal... Apropo... Keď si tak zaspomínam, pred kúpou Karoqu som skoro kúpil Hondu CRV. Našťastie ma odhovoril kolega. Nedávno som si na to spomenul tak som mu blahorečil, že mi zachránil život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja som toho kolegu zavolal tesne pred kúpou, nech ide so mnou. Sadol si pri skúšobnej jazde na zadné sedadlo a cítil, že to tam zvláštne vibruje, tak ma na to upozornil. Potom som sa na to sústredil aj ja a spolu sme skonštatovali, že tam bude nejaká skrytá závada motora. Tak som z toho rýchle vycúval. Predajca nič nenamietal, aj keď boli papiere už nachystané. (ak to nebola skrytá závada, ale normálny prejav auta, tak som rád, že som to auto nekúpil). Ináč, stredový displej bol zvláštne natočený dohora, nejako sa leskol, takže bol zle viditeľný. A ešte si pamätám, že v zadnej lavici medzi operadlom a sedákom bola medzera široká skoro ako dlaň, pripadalo mi to ako v starom ruskom Moskviči...

Ja by som sa ale predsa len radšej dozvedel niečo o názoroch ohľadne spokojnosti s Karoqom...

Editováno: , autor: ctiborB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...