Přejít na obsah

karoq a spokojenost


dakule

Doporučené příspěvky

Vlastním Karoq 1,5 TSI, DSG, Style, 110 kW rv. 2019 se všemi doplňky, kromě střešního okna. Najeto přes 19000 km. S autem jsem stoprocentně  spokojený po všech stránkách. Spotřeba cca 6,5. Nikdy jsem nepocítil jakékoli skákání nebo jiné závady s motorem. Adaptivní tempomat při popojíždění v koloně bez problému, automat při parkování super ( zajede do mezery, do které bych si bez automatu netroufl), 2x mi automatické zastavení při couvání zachránilo poškození nárazníku, dlouho jsem přemýšlel zda objednat 

virtuální pedál s elektricky ovládaným víkem zavazadlového prostoru, ale zvlášť v tomto marastu jsem rád, že nemusím kabele nebo přepravku pokládat na zem. Do dnešní doby žádná závada na vozidle. Před koupí vozidla jsem vybíral s několika značek, ale i když jsem nebyl stoprocentně přesvědčený rozhodl jsem se pro Karoq. Teď jsem rád, že jsem se tak rozhodl. Je pravda, že mám najeto cca 20000km, ale doufám, že auto bude jezdit bez problému i dál. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 1. 10. 2019 na 20:09, decathlon napsal:

Tak já mám zatím najeto asi 3400 km, protože mám auto necelé tři týdny. Když pominu to, že mi dnes rozflákal kámen čelní sklo, tak jsem celkem spokojený. Štvou mě jen malé detaily, jako je schránka na brýle ve stropě, ve které brýle drnkají (stejně jako mi drnkaly v Oktávce) tak, že jsem je málem rozšlapal?. Mrzutá je také menší odkladací schránka před spolujezdcem. Co mě sere přeukrutně je debilsystém start-stop. Myslet pořád na to ho vypínat je unavující. Jinak se mi líbí vnitřní odhlučnění, oproti Octávii 1.6tdi podstatně tišší. Spotřebu mám dlouhodobou 5l , jezdím všude kromě pole.  Auto je celkem pohodlné a protože je vyšší, tak si libuju zejména v lepším nastupovaní a vystupování. Když to shrnu, tak jsem docela spokojený.?

Brýle ve schránce jsem vyřešil zabalením do čistící utěrky, co jsem k nim dostal a je ticho. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jinak pochvala, přeskočili jsme z jedničkové Fábky r.v. 2005, 1,4 benzín, 55kw, manuál

do Karouše 1,5tsi, automat a je to uplně jiná liga.

Zatím jsem se vším spokojený, vlastně už při testovací jízdě - láska na první pohled/jízdu (já i manželka).

Manželka mě přemluvila (rád jsem se nechal) na vyšší auto (původně jsem koukal po dlouhé Oktávce).

Ze začátku jsem měl ale trošku problém s levou nohou, zvyklou z manuálu šlapat na spojku.

Pár "zaflekování" bylo dost překvapujících, ovšem rychle jsem si zvyknul a teď mi zase občas chcípne ta Fábka. :-)

Nemůžu si vynachválit sklopné tažné (to je fakt pecka) a otvírání kufru nohou, když máte plné ruce. Palec nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak a jsem tady zase s nějakým příspěvkem do placu. Před téma dny jsem chtěl něco dát do kufru. Zmačknu tlačítko a pípípí  a nic. Ku..a. To už tady někdy bylo ( výměna el. pístnice). Ono to elektrické otvírání 5. dveří je supr věc, ale musí to fungovat! Ještě, že mám auto ještě v záruce. Už jsem objednaný do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad se nám podaří vychytat všechny "masařky", než skončí záruka a pak honem vyměnit za nový model s novou zárukou na 5 let.

To už snad mezitím přestanou blbnout s elektrikou a green dealem. Jinak si karouše necháme do uplného rozpadnutí. :-)

Elektriku nechci, to bych musel házet prodlužku z okna na ulici, nedej bože parkovat naproti přes silnici. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 10. 2019 na 21:37, decathlon napsal:

No to je právě ono, vždycky si vzpomenout ten debilsystém vypnout.?Většinou si vpomenu až když mi na křižovatce vypne motor.

Mňa hlavne sere to keď Štart Stop systém vypne motor na križovatke na červenú a chlapík predo mnou sa ešte o meter posunie dopredu a mne sa motor znova naštartuje sám 😱

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 10. 2019 na 15:32, Roman.dj1 napsal:

Aplikujte si na sklo tzv. "Tekuté stěrače" a je po vrzání. Stěrače i v originálním nastavení kloužou jako po másle :-)

Originál stierače som po 14 dňoch z auta vyhodil a kúpil stierače Bosch za cenu 35 euro a je svätý pokoj tieto stierače používam na Octavii 15 rokov mám s nimi len dobré skúsenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 3. 2021 na 19:10, ctiborB napsal:

V tomto vlákne o spokojnosti s Karoqom, pozerám, je od roku 2019 ticho. Že by boli ľudia nespokojní? Alebo, naopak, spokojní? Ja som už prešiel s Karoqom 30000 km. A čo vravím? Spokojnosť. Po dvoch rokoch len spokojnosť. Kvalita. Zatiaľ žiadna závada (ťuk, ťuk, ťuk na drevo). Po 30000 km na starej jednotkovej Octávii som mal vymenený už aj motor.

Spokojný som so všetkým. S veľkosťou auta, s posedom, s motorom, s príplatkovou výbavou... Skutočne som to od Škodovky nečakal... Apropo... Keď si tak zaspomínam, pred kúpou Karoqu som skoro kúpil Hondu CRV. Našťastie ma odhovoril kolega. Nedávno som si na to spomenul tak som mu blahorečil, že mi zachránil život.

Ja mám Karoq 10 mesiacov najazdených 20 tisíc mám manuál 1.6 Diesel a som spokojný až na nejaké malé nedostatky ako napríklad vrzganie lakťovej opierky na zadných sedadlách a pod.

Skôr by som potreboval kontakt na niekoho kto by vedel niečo nakódovať Ak by bolo možné vzhľadom k mojej výbave napríklad aby bol prívod 12 V do zásuvky zapaľovača iba vtedy keď zapnem zapaľovanie.atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Dobrý deň, chcem sa podeliť o skúsenosť. Mám Karoq 1,6 diesel, automat, najazdené 35000 km. Doteraz veľká spokojnosť, auto svižné, výbava, elektronika super. Až približne pred 3 týždňami na diaľnici v plnej rýchlosti 130 km/h, prestal reagovať plynový pedál a už som len zastavil pri krajnici. Elektrika fungovala, ale už nešlo naštartovať. Bez nejakej výstražnej kontrolky. Nasledoval odťah do najbližšieho autorizovaného servisu s využitím asistenčnej služby. V servise najskôr vymenili čerpadlo močoviny (AdBlue), čo sa ukázalo, že nebolo príčinou, tak začali pátrať po elektrike. Napokon, po týždni a pól ma informovali, že podľa pokynov výrobcu je potrebné vymontovať a poslať na analýzu vstrekovacie čerpadlo aj s tryskami, či tam nebola zlá nafta. Informovali ma, že analýza má trvať cca 3 týždne.

Naftu v mieste bydliska tankujem vždy na tej istej benzínke Slovnaft, rovnako aj pred touto poslednou cestou. Podľa informácie z miestneho aut. servisu nemali nejaké výskyty porúch spojené s nečistým palivom.

Pred, ani počas tejto jazdy som nemal problémy, ktoré by (podľa môjho neodborného posudku) mohli indikovať upchatie trysiek - zvýšená spotreba, zvýšené chvenie motora, alebo rázy. Auto vypovedalo v plnej rýchlosti, bez zatrasenia, bez varovnej kontrolky. Celkom som mal šťastie, že som bol v pravom pruhu diaľnice.

Čakám na doriešenie.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak konečne po vyše mesiaci je auto doma, pojazdné.

Analýza ukázala na poškodenie čerpadla vstrekov. Oprava našťastie v rámci predĺženej záruky, lebo ináč je to cena štvrtiny auta.

Ešte nemám doma správu z opravy, ale vymenili čerpadlo AdBlue, vstreky - čerpadlo, trysky, rozvodné potrubie. Vyčistená nádrž a príslušné potrubie prívodu paliva...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...