Přejít na obsah

Vrzání / vibrace v interiéru u spolujezdce


David Cizek

Doporučené příspěvky

Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála  měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání.

Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry,  jízda po dlažebních kostkách je pohádkou.  Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)

  • Díky 2
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 5. 2019 na 19:08, tomson1 napsal:

Fakt blahopřeju, taky vím co je to za práce najít pazvuk, ale pak je zase o to větší radost když se najde.. Měl jsem S3 a dost mne to zaměstnávalo. Jak byl hic, vrzaly u mého zase plasty snad všude.

Ještě jsem rozebral spodní plastový kryt loketní opěrky, dal tam vazelínu, opěrky snad ve všech novejch koncernech vržou. Ted je to vymazlený, nic nevrže :- )   chtělo by to od výroby trochu přemejšlet než daj dva vrzavý plasty do sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Bladik napsal:

Ahoj,

tak myslím, že si mi právě poradil něco co hledám tak půl roku(mám stejný motor)...pokud tomu tak doopravdy bude máš u mě láhev kvalitního vína :)

 

Dám vědět.

Martin.

Ahoj, pokud máš stejněj zvuk tak určitě to bude ono. Držím ti palce, další tip je opěrka viz příspěvěk výš. :-D  dej pak vědět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, když jsi rozebíral palubku za kaslikem, odpojoval jsi tam tu multimediální jednotku nebo jak se to jmenuje? Ja že jsem se v servisním manuálu dočetl, že se pak musí v servisu párovat. Ale mi to přijde jako blbost, protože jsem už mėnil baterii, což by mělo mít stejný efekt a nic se nestalo. Já to potřebuju rozdělat, něco mi tam v zartáčkách bouchá, tak bych nerad skončil zase v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to mi přijde pitomost, je to jako s airbagem, odpojovat si myslím můžeš , ale nesmíš zapnout zapalování , ať se nenačte chyba. Já osobně měl vypojenej jen airbag, ale jednotku ne a bylo vše ok. Tu jednotku nemusíš akutně odpojovat, pokud kastlík popustíš níž, je tam docela kabelová vůle , tak tam se rukou dostaneš kam potřebuješ. Až zjistíš co ti tam drncalo poděl se snáma a napiš, zajímá mě co to bylo. Jinak mám perličku pro ostatní tady co psali. Vše jsem vychytal je to paráda, ale nechával jsem si dělat zámek parkovací brzdy dsg a nechali mi někde v konzoli šroubek, kterej mi jezdí sem a tam v zatáčkách. Vše jsem rozebral tam kam jsem se dostal, na co jsem si troufnul, ale ten šroubek jsem prostě nenašel, takže jsem objednanej k nim na reklamaci. To je tak , když se ti někdo vrtá v autě a neděláš si to sám pořádně. Už mám zas uplně nervy na to. : -D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 5. 2019 na 10:21, David Cizek napsal:

Ahoj, to mi přijde pitomost, je to jako s airbagem, odpojovat si myslím můžeš , ale nesmíš zapnout zapalování , ať se nenačte chyba. Já osobně měl vypojenej jen airbag, ale jednotku ne a bylo vše ok. Tu jednotku nemusíš akutně odpojovat, pokud kastlík popustíš níž, je tam docela kabelová vůle , tak tam se rukou dostaneš kam potřebuješ. Až zjistíš co ti tam drncalo poděl se snáma a napiš, zajímá mě co to bylo. Jinak mám perličku pro ostatní tady co psali. Vše jsem vychytal je to paráda, ale nechával jsem si dělat zámek parkovací brzdy dsg a nechali mi někde v konzoli šroubek, kterej mi jezdí sem a tam v zatáčkách. Vše jsem rozebral tam kam jsem se dostal, na co jsem si troufnul, ale ten šroubek jsem prostě nenašel, takže jsem objednanej k nim na reklamaci. To je tak , když se ti někdo vrtá v autě a neděláš si to sám pořádně. Už mám zas uplně nervy na to. : -D

Zdarec Dejve. Také jsem si nechával od novoty ještě před předáním vozu do toho namontovat elektronické zabezpečení té DSG páky v poloze parkování. Jelikož je auto bezklíčové, tak jsem i toto nechtěl otevírat jako nějaký deffenlock atpod, ale funguje to samo při opuštění vozidla, když ta páka je v předu na "P". A když nasedáš, tak mám na kalhotech na teleskopickém přívěšku takový čip, který přiložíš na určené místo a ono se to odemkne a pak je možné teprve manipulovat s DSG pákou. Necinká mi tam nikde nic žádný "volněložený" šroubek, udělali to dobře. Byl jsem tam pak i na prodloužení záruky garance na ten výrobek. Stálo to 14.000,-Kč a na Youtube je návod, jak to deaktivovat servisní kartou, když např. dáváš auto do servisu a nechceš jim ten čip dát s sebou, aby si ho nerozmnožili atpod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 6. 2019 na 15:10, SUP 2016 napsal:

Zdarec Dejve. Také jsem si nechával od novoty ještě před předáním vozu do toho namontovat elektronické zabezpečení té DSG páky v poloze parkování. Jelikož je auto bezklíčové, tak jsem i toto nechtěl otevírat jako nějaký deffenlock atpod, ale funguje to samo při opuštění vozidla, když ta páka je v předu na "P". A když nasedáš, tak mám na kalhotech na teleskopickém přívěšku takový čip, který přiložíš na určené místo a ono se to odemkne a pak je možné teprve manipulovat s DSG pákou. Necinká mi tam nikde nic žádný "volněložený" šroubek, udělali to dobře. Byl jsem tam pak i na prodloužení záruky garance na ten výrobek. Stálo to 14.000,-Kč a na Youtube je návod, jak to deaktivovat servisní kartou, když např. dáváš auto do servisu a nechceš jim ten čip dát s sebou, aby si ho nerozmnožili atpod. 

No to je zajímavá vychytávka, to ani neznám, já mám klasicky na klíč. Každopádně auto jsem dal na reklamaci a našli tam zalomovací matku , ta tam chrastila, já jsem na to nepřišel. Jsem rád je po problému konečně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...