Přejít na obsah

V zátěži vynechává - nové svíčky, cívky a vstřikovače (aktualizace: motor umřel)


mandido

Doporučené příspěvky

Tak to zakarbonování je zásadním problémem, pokud někdo jezdí i přes spoustu dobrých rad na N95 s biosračkama. Mluví se o tom snad všude, že přímovstřikům dělaj dobře vysokooktany a ještě třeba s VIFem.  Snad všechny TSI mají dochlazování elektrickou pumpou, rozumný je i nechat motor po silný zátěži nechat jet na volnoběh aspoň minutu, pak by turbo zlobit nemělo. Průnik oleje z ložiskovýho uzlu turba do sání je obecně spíš problém brutálního zacházení než konstrukční chyby výrobce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna věc jsou kilometry, druhá věc, že nejsem jediný, kdo s tím autem jezdil. Těžko teď odhadovat, kde byla chyba a kdo za to může. V každém případě, když jsem to tu četl, tak jsem si vzpomněl na vlastní zkušenost, ne úplně vzdálenou. A samo sebou může být problém i jinde. Viděl jsem stejný motor se stejnými projevy, ale jinou příčinou - asi vadný vstřik utavil okraj pístu a ten vydřel blok. Takže jsem možná nakonec dopadl ještě celkem dobře..

Editováno: , autor: Tomas F
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...