vladoRS Posted May 12, 2019 Posted May 12, 2019 Ahojte mozem poprosit nazor ? ( skusenosti ) Uvazujem o Karoq Sportline len sa neviem rozhodnut ktory motor vybrat 2.0 TDI 140kW alebo 2.0 TSI 140 kW oba su 4x4 DSG rocne najazdim cca 12-15 tis km dakujem Quote
Michal B. Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Taky bych byl asi pro TSI , ale pokud nebudeš dělat krátké trasy tak i to TDI bude v pohodě. Já volil TSI, najedu 12000-14000km ale většinou couračky kolem města a po městě, sem tam výlet do dáli. Quote
vladoRS Posted May 13, 2019 Author Posted May 13, 2019 Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. TSI je o 1600€ lacnejsie rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je 1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke. Quote
Michal B. Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Takže rozhodnuto ve prospěch TSI. Ano benzín bude žravější, ale motor krásně tichoučký a dostatečně výkonný. Quote
vladoRS Posted May 13, 2019 Author Posted May 13, 2019 Bol som na skusobnej jazde na 2.0 TSI a idem do toho ☺️ Dakujem Quote
Pawouk Posted May 13, 2019 Posted May 13, 2019 Přesunuto do odpovídající sekce a v tomto smyslu upraven název tématu. Quote
velkepeni Posted May 15, 2019 Posted May 15, 2019 Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd? Quote
vladoRS Posted May 15, 2019 Author Posted May 15, 2019 před 18 minutami, velkepeni napsal: Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd? ❤️ Quote
mytrix Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 (edited) Ahoj, může mi někdo říct, zda je poznat rozdíl mezi 2.0 TDI 140kW a 110kW? Mám totiž zkušenost, že například u superbu ten rozdíl byl minimální a nevyplatilo si za to připlácet. Chtěl jsem 2.0 TSI 140kW, ale auto bude na operativní leasing do firmy a leasingovka tuto motorizaci nenacenila příliš dobře (i kodiaq TDI 140kW v L&K vyšel levněji). Tak to chci zkusit s dieselem. Díky. Edited June 12, 2019 by mytrix Quote
BirK Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil. Nakonec jsem vzal 110 kW. Quote
velkepeni Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 benzin stale rozoznas od dieslu mensim/inym krutakom ale zas tichsim a nie hrkotajucim autom. nezavidim vyber ale siel by som teda do kodiaqa l&k Quote
Hophop Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 Já jsem poslední tři Škodovky měl Tdi a ted jsem se nechal zblbnout šílenstvím proti naftě a moc toho lituji ‼️?Mám uskákanou 1,5 a ten výkon 110 kw nevím kde naměřili , možná při 6 tis.ot. Takže benzín už ne. Stejně už budeme v budoucnu asi jen nabijet baterky. ? Quote
velkepeni Posted August 11, 2019 Posted August 11, 2019 ja mam opacnu skusenost s tdi 110kw kde som ja osobne hladal tie kw kde ze su. ja som 1,5tsi dsg spokojny.zatim 36tis km Quote
fero182 Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 2.0Tsi, velmi svizny motor. Som nadmieru spokojny, ci po dynamickej stranke, ale aj pri spotrebe. Quote
Eurorealtor Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 Dobrý den, rád bych slyšel názor majitelů Karoqů 1,5 TSI zdali nelitují koupě tohoto vozu v této motorizaci, především těch co potkala některá z výše zmíněných závad jako "klokání nemoc". Stále váhám mezi koupí Octavie III 1,5 TSI / Octavie IV 1,5 TSI a Karoqu 1,5 TSI, který asi zvítězí v mé volbě. Rád bych benzínový agregát, ale Škoda toho momentálně moc nenabízí. 1,0 TSI je tříválec kterého se bojím, ale když to tak vezmu 1,5 TSI je vlastně "částečně dvouválec". Rád bych své nové auto vlastnil 10 a více let s nájezdem cca 20 až 30k km / rok, a proto hledám agregát na který bude spoleh. Na dlouhý interval výměny oleje nevěřím. Co by jste budoucím majitelům Karoqu dporučili? Pokud litujete motorizace, jaký další agregát by jste zvolili? Rád bych si nový vůz zadal do výroby již příští týden, dokud běží akce 125 let Škoda na Karoqa, ale po přečtení tohoto fora jsem opět trochu znejistil. Myslíte si že problém z cukáním byl již odstraněn. Děkuji předem za Vaše názory a rady. Věřím že to může v budoucnu pomoci při rozhodování i dalším lidem. Quote
Tondula Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 (edited) Mám 1.5 tsi manual a taky klokan. Ale po aktualizaci softwaru jsem max spokojen. Možná bych ted zvolil k tomuto motoru automat... Edited March 8, 2020 by Tondula 1 Quote
Barak Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 mám 1,5 TSI automat, zatím 10 000km, nikdy žádné skákání, 100 % spokojenost, spotřeba dlouhodobá 6,4, 2 Quote
Pytlák Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 @Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky. Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi. 1 Quote
Martin Rušaj Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil. 1 Quote
marhor Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 Mám 1,5 tsi 4x4 DSG, najeto 13000 km, maximální spokojenost. 1 Quote
Eurorealtor Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 11 hours ago, Martin Rušaj said: A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil. Momentálně mám 2012 VW Crafter 2,0 TDI 100 KW který má najeto téměř 400,000 km a měnilo se pouze: 2x rozvody, klínový řemen, altík, chladič výfukových plynů, a před měsícem MAF sensor. Bojím se že takový dobrý dieselový motor už se asi dnes nedělá. U diesela bude možná pár let klid ale pak začnou oproti benzínu nákladnější opravy dle mého názoru. Dále se bojím že diesel není vhodný na denní studené jízdy, auto hodlám hlavně využívat na cestu do práce a zpět cca 70 km / denně. Pokaždé kdy jedu z práce hned najíždím "se studeným motorem" v Praze na kbelskou do prudkého stoupáku a je mi opravdu líto ten dieselový motor hned tůrovat do dlouhého prudkého kopce. Quote
Martin Rušaj Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 No ono s těma s dnešníma tsi - čkama to není taky moc slavné. Měl jsem 1,2 81 kw ve F3 a byl supr. Quote
Martab Posted March 9, 2020 Posted March 9, 2020 Ono zásadní problém je, že když chce člověk 110kW a DSG, tak v podstatě má na výběr jen 1.5 TSI, 2.0 TDI 110kW DSG je jen v 4x4 a to pak už rozdíl ve spotřebě ve prospěch TDI není až tak výrazný a rozdíl v ceně přes 100tis... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.