Jump to content
vladoRS

Jaký motor do Karoqa

Recommended Posts

Ahojte mozem poprosit nazor ? ( skusenosti ) 

 

Uvazujem o Karoq Sportline len sa neviem rozhodnut ktory motor vybrat 

2.0 TDI 140kW alebo 2.0 TSI 140 kW 

oba su 4x4 DSG

rocne najazdim cca 12-15 tis km

dakujem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych byl asi pro TSI , ale pokud nebudeš dělat krátké trasy tak i to TDI bude v pohodě. Já volil TSI, najedu 12000-14000km ale většinou couračky kolem města a po městě, sem tam výlet do dáli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. 

TSI je o 1600€ lacnejsie 

rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je  1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže rozhodnuto ve prospěch TSI. Ano benzín bude žravější, ale motor krásně tichoučký a dostatečně výkonný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesunuto do odpovídající sekce a v tomto smyslu upraven název tématu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 18 minutami, velkepeni napsal:

Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd?

❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ahoj, může mi někdo říct, zda je poznat rozdíl mezi 2.0 TDI 140kW a 110kW?

Mám totiž zkušenost, že například u superbu ten rozdíl byl minimální a nevyplatilo si za to připlácet.

 

Chtěl jsem 2.0 TSI 140kW, ale auto bude na operativní leasing do firmy a leasingovka tuto motorizaci nenacenila příliš dobře (i kodiaq TDI 140kW v L&K vyšel levněji). Tak to chci zkusit s dieselem. Díky.

Edited by mytrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil.

 

Nakonec jsem vzal 110 kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

benzin stale rozoznas od dieslu mensim/inym krutakom ale zas tichsim a nie hrkotajucim autom. nezavidim vyber ale siel by som teda do kodiaqa l&k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem poslední tři Škodovky měl Tdi a ted jsem se nechal zblbnout šílenstvím proti naftě a moc toho lituji ‼️👎Mám uskákanou 1,5 a ten výkon 110 kw nevím kde naměřili , možná při 6 tis.ot. Takže benzín už ne. Stejně už budeme v budoucnu asi jen nabijet baterky. 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam opacnu skusenost s tdi 110kw kde som ja osobne hladal tie kw kde ze su.  ja som 1,5tsi dsg spokojny.zatim 36tis km

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0Tsi, velmi svizny motor. Som nadmieru spokojny, ci po dynamickej stranke, ale aj pri spotrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...