Jump to content
Sign in to follow this  
MartinZZ

Chiptuning

Recommended Posts

Jo, to si nechám změřit na válcovně, před a po... nevím jestli to nechám dělat tadyk... jenom jeden z webů, co jsem našel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dle diskuse na FB je to asi fakt k ničemu, když to není ani TSI... rozdíl 7 koní, asi bych si toho ani nevšiml.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 koní by jsi asi fakt nepoznal, to větší rozdíl na maximálce u CG udělá když pojedeš proti nebo po větru.

To ten krouťák může být daleko zajímavější. Hlavně jeho průběh. Nechal bych si poslat grafy průběhu před a po.

 

P.S. Občas si říkám, že takové TGi s malinkým turbem by bylo naprosto super. Klidně 50 kW, ale aby táhlo odspodu. I teď se s tím dá jezdit velmi svižně, ale za cenu vyšší spotřeby, člověk pak musí motor držet nad 3000 otáčkami. To se pak někdo i diví, jaká to dokáže být motokára.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...