Přejít na obsah

Chiptuning


MartinZZ

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

7 koní by jsi asi fakt nepoznal, to větší rozdíl na maximálce u CG udělá když pojedeš proti nebo po větru.

To ten krouťák může být daleko zajímavější. Hlavně jeho průběh. Nechal bych si poslat grafy průběhu před a po.

 

P.S. Občas si říkám, že takové TGi s malinkým turbem by bylo naprosto super. Klidně 50 kW, ale aby táhlo odspodu. I teď se s tím dá jezdit velmi svižně, ale za cenu vyšší spotřeby, člověk pak musí motor držet nad 3000 otáčkami. To se pak někdo i diví, jaká to dokáže být motokára.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...