Jump to content
Sign in to follow this  
MartinZZ

Chiptuning

    Recommended Posts

    Jo, to si nechám změřit na válcovně, před a po... nevím jestli to nechám dělat tadyk... jenom jeden z webů, co jsem našel.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dle diskuse na FB je to asi fakt k ničemu, když to není ani TSI... rozdíl 7 koní, asi bych si toho ani nevšiml.

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    7 koní by jsi asi fakt nepoznal, to větší rozdíl na maximálce u CG udělá když pojedeš proti nebo po větru.

    To ten krouťák může být daleko zajímavější. Hlavně jeho průběh. Nechal bych si poslat grafy průběhu před a po.

     

    P.S. Občas si říkám, že takové TGi s malinkým turbem by bylo naprosto super. Klidně 50 kW, ale aby táhlo odspodu. I teď se s tím dá jezdit velmi svižně, ale za cenu vyšší spotřeby, člověk pak musí motor držet nad 3000 otáčkami. To se pak někdo i diví, jaká to dokáže být motokára.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×