Jump to content

Recommended Posts

Posted

Přijdou mi zvláštní ty výsledky pružnosti. V grafu dynamiky je 2.0TSI vždycky jednoznačně silnější, má větší krouťák, a přitom v pružnosti všude prohrává, celkem výrazně. Nechce se mi věřit, že by tohleto udělala jiná převodovka, neprohodil někdo popisky?

Posted (edited)

@marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se  využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 100 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 100 a 0-120).

Edited by Martab
  • Pozitivní 2
Posted (edited)

Konečně správná dieselová charakteristika pro milovníky TDI ?. Doufám, že to má omezovač v 5000 otáčkách. Jinak pěkný test, ale z 80 na 120 bych zkusil i trojku. A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic. Švýcarům to tak pěkně nezrychlovalo: http://www.zeperfs.com/en/fiche4684-skoda-octavia-iii-1-8-tsi-dsg.htm  

Edited by petous22
Posted
před 12 hodinami, Martab napsal:

@marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se  využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 a 0-120).

Ten rozdíl co uvádíš je rozdíl 100-120 a ne 80-120, to by těch koníků muselo být mnohem víc...

Posted

@petous22 jo, máš pravdu, špatně jsem se podíval, ony koníky by stačili, ale musela by ta OIII tak o tunu zhubnout :)
Pro 80-120 tedy platí časy:
2.0 TSI 140kW - 4.5s

1.8 TSI 132kW - 4.5s

  • Pozitivní 1
Posted (edited)
před 8 hodinami, petous22 napsal:

A chybí mi popis v čem všem je nový motor jednodušší než starý. Předpokládám absenci vstřikování do sání, ale to bohatě vyváží filtr částic.

 

Určitě? Filtr možná omezí návrat sazí přes EGR, ale neřeší přísun sazí a oleje skrz odvětrání klikové skříně. S tím olejem se to pak na ventilech hezky zalepí a připeče.

Edited by j57
Posted

GPF nemá na recirkulaci téměř žádný vliv, už jen z toho důvodu že moderní TSI nemají klasické přemostění, ale využívají proměnného časování ventilů a tím nasávají zpět část výukových plynů.

Na druhou stranu toto dělají téměř všechna TSI EA211 a za ty roky zatím nemají nějaké abnormální problémy s karbonem.

Posted

Nestraš, saze se snad z klikové skříně neodvětrají, spíš páry z oleje a nespáleného paliva. Podobně řešené EGR přes časování má i Skyactiv od Mazdy. Když přišel na trh, tak o tom někde v USA vyšel článek, že už by to nemělo zanášet sací ventily díky vyšší teplotě. Dost možná je to jen přání.
PS: kdo si chce hrát se simulací na zeperfs tak včera jsem tam postnul to pdf: Match : Octavia III 2.0 TSi DSG vs Octavia III 1.8 TSi DSG

  • 4 months later...
Posted

Mě trochu není jasné to měření na válcích, které ukazuje 162kW dvoulitru (který má mít 140) a 159 jednaosmě (která má mít 132). Protože přepdokládám že to měřili klasicky na kolech, dá se z toho udělat nějaký závěr? Jako že je normální že všechny motory mají větší než udávaný výkon? Já jen až někdy zvážím že poladím SW (třeba ze 140 na 170kW) aby mi to fakt cca o těch 30kW zvedli a ne jen o 8kW :))

Posted

No koncern je tím vyhlášený - v podstatě v každém testu (co dělá SM a ten dává zpravidla auta na válce) mají tyto více něž udává továrna.

No před úpravou by určitě mělo proběhnout měření, takže uvidíš sám, kolik máš opravdu kW.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...