Přejít na obsah

Pochybení servisu?


Tomáš94

Doporučené příspěvky

Zdravím, byl bych rád za váš názor. Vlastním Octavii 2, r.v. 2012. Vozidlo má kompletní servisní historii u autorizovaného servisu Škoda Auto Volf. V roce 2015 do vozidla autorizovaný servis montoval prahové lišty. Bohužel lišty namontovali nepřesně a LP dveře se o lištu odírají, zespoda je již rozsáhlá koroze. Servis v každoroční prohlídce uvádí poškození laku karoserie, tedy i dveří, bez závad, je ale jasné, že poškození vznikalo již v záruce na namontování lišt. Jedná se o pochybení servisu? Servis Škoda Auto Volf můj problém nechce řešit a já se problému bohužel dříve nemohl všimnout dokud koroze nepokročila na vnější stranu dveří. Od toho přeci byla každoroční prohlídka laku atd. Výrobní závod Škoda od toho také dává ruce pryč. Myslíte, že jsem v právu, a mám to řešit dál? Děkuji za každý názor.

IMG_20190410_102229_HDR.jpg

IMG_20190410_082612_HDR.jpg

IMG_20190410_082550_HDR.jpg

IMG_20190410_102219_HDR.jpg

IMG_20190410_102239_HDR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NOZ Ust. § 2165:

„(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí."

 

Takže teoreticky můžeš, jenže musel by jsi dokázat, že vada se vyskytla do 24 měsíců od montáže a hlavně že souvisí s montáží prahových lišt. Nedokážu si představit, jak by jsi to prokázal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...